Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2017 08:05 - ПАК ПРОБЛЕМИ С ПРОФИЛА МИ?!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 616 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 10.09.2017 14:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 или ако влезна в профила си пак съм принудена да редактирам....

НА КОИ ПРЕЧА ?ИСКАМ ДА ЗНАМ? ОСОБЕНО СЛЕД СТАТИИТЕ СИ ЗА МОБИЛНИТЕ ОПЕРАТОРИ И ЗА РЕДА,ЖИВОТА В ПЛЕВЕН? 
И КАКВО ? ЩЕ ГИ ПУСНА НА ДРУГО МЯСТО И НЕ САМО В НЕТА,СЛЕД КАТО МИ СЕ ЗАБРАНЯВА ДА ГОВОРЯ ИСТИНАТА!
А ИСТИНАТА Е ,ВСИЧКИЯ ЗНАЯТ,ЧЕ-

ВСИЧКИ МОБИЛНИ ОПЕРАТОРИ ПЕРАТ ПАРИ, КРАДАТ НАРОДА И ЛЪЖАТ СТАРИТЕ ХОРА НАЙ ВЕЧЕ!

ЧЕ ВСИЧКИ МЕДИИ СА ЕДНА ГОЛЯЯЯМА ЛЪЖА-ПРОСТО ЗАТЪМНЕНИЕ!
НЕ ЛУННО ДЕ!

ЧЕ ПЛЕВЕН, КАТО ПОЧТИ ВСИЧКИ ГРАДОВЕ Е КУЧЕШКИ ГРАД,
ПО ЦЯЛА НОЩ КУЧЕШКИ ВОЙ ,БОРБА НА КУЧЕТА,ЛАЙ, КОТЕШКИ ИЗПЪЛНЕНИЯ И 
БУМ НА РАЗМНОЖАВАНЕ НА ЦИГАНИ ,КУЧЕТА И КОТКИ! ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА ХЛЕБАРКИТЕ!

ЧЕ ПЛЕВЕН ВЕЧЕ Е СОБСТВЕНОСТ НА ТРИМА ЧЕТИРИМА,ТО ДА БЯХА ПОНЕ МЪЖЕ,НО И ЗА ТОВА НЕ СТАВАТ! САМО ДЕТО ПРАВЯТ МРЪСОТИИ НА ВСИЧКИ ,КОИТО СИ ПОЗВОЛЯВАТ ДА КАЖАТ,ДА НАПИШАТ НЕЩО СРЕЩУ ТЯХ,ДОРИ БЪРКАТ В УТРОБИТЕ НА МАЙКИТЕ!


КАЗВАМ-

И ВАС ТЕЗИ С ВМЕШАТЕЛСТВАТА НЕ САМО В МОЕТО ЛИЧНО ПРОСТРАНСТВО-

И ВАС МАЙКА ВИ Е РАЖДАЛА,НЕ ГО ЗАБРАВЯЙТЕ!!!!!!!!


И ВАС МАЙКА ВИ Е РАЖДАЛА!!!!!!!!!!!!

И ВАШИЯТ ДВА НА ЕДИН НИКОЙ ДРУГ НЯМА ДА ЗАПЪЛНИ ЕДИН ДЕН ПО ВЕРОЯТНО НОЩ!

ТАКА ЧЕ ВСИЧКИ СМЕ ЗЕМНИ

И ТАМ НЯМА ВРЪЗКИ,НЯМА ПАРИ,НЯМА ВЕТО....ТАМ ВСИЧКИ СМЕ РАВНИ,ДРАГИ!

ДОСКОРО ...ТАМ!

И не е доказано и не може да се докаже какво СВЯСТНО  сте оставили на този свят,който така или иначе е вече в агония!

А РОДИНАТА... ТЯ ОТДАВНА  Е НА НА ВСИЧКИ,НО НЕ И НА БЪЛГАРИТЕ!


АНИТА
sekirata cekupama

А интернета е като всичко в тази абсурдан държава-манипулация на ента степен и безочие!


И ДНЕС 10.09.2017
----------------------------------------------
krumbelosvet ?! lud li ste ili prosto navlek!!!!!


sekirata - ЖЕНА СЪМ,АЛОО....!!!!!!Господине,ще ме оставите ли на мира,от различни светове сме с Вас?! 14:40 Гледайте си работата и приятелите тук , не ме посещавайте и не ми пишете на лични, нямате ли си свой живот?! НЕ МИ НАЛАГАЙТЕ ВАШИЯ СВЕТОГЛЕД, ТОЧНО ПЪК НА МЕНЕ,АЗ СЪМ ДРУГА ЛИЧНОСТ . ПАНИМАЕТЕ ИЛИ ТРЯБВА ДА ОБЯСНЯВАМ  ПО 100 ПЪТИ ,ДА ПИША КАТО НА.... И ПРОФИЛЪТ МИ НЕ ВИ Е ВИНОВЕН , ПАК ИМАХ ПРОБЛЕМИ С ПАРОЛАТА СИ?! ----------------------------------------------------------------------------------   Последни 20 регистрирани посетителя   11:52 - krumbelosvet  09:35 - krumbelosvet  09:10 - krumbelosvet  07:42 - mitito  07:34 - krumbelosvet  09.09 14:47 - gpjprim  08.09 19:04 - leonleonovpom2 
-----------------------------------------------------------------   07:46 - Г-жо или г-н секиро от: krumbelosvet За постинг: НЕ СМЕ ДЪРЖАВА! НЕ СМЕ НАРОД!


Тагове:   sekirata anita spodeleno,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sekirata - АМАН ВЕЧЕ!
12.08.2017 08:48
Последни 20 регистрирани посетителя
10.08 22:53 - begetron426
10.08 15:42 - apostapostoloff
10.08 13:31 - lexparsy
09.08 17:05 - apostapostoloff
08.08 18:38 - shtaparov
05.08 22:43 - shtaparov

Последни 20 гласували:
11.08 05:36 - alchemist

-последен се е ширил в блога ми,поне от тези с профили някакави-открит, а скритите?
цитирай
2. sekirata - аман от навлеци. . . . без нищо мъж...
16.09.2017 07:52
аман от навлеци....без нищо мъжко
krumbelosvet,това е моят блог ,моето лично пространство и демократично е да не ми налагате вашето мнение-неприлично е ,човече!
Изразявам моето мнение в моя блог,не съм Ви канила с бъклица,а и Вие сте един потребител просто,който не е задължително да влиза в блога ми,нали,не сте и администратор да ми нареждате,заповядвате?! Тогава,сте поръчков,кажете поне на кои,макар че вече е видно. За мене П.Р.Славейкове е неповторим най вече с прямотата си,истинността си,далновидност и ред неща,които Вие и вашите поръчкови "мозъци" няма как да притежавате.Факта че продължавате да посещавате блога ми и на лични да ме притеснявате и заповядвате какво да пиша и правя,говори ,че СТЕ НЕАДЕКВАТЕН ИЛИ ПОРЪЧИТЕЛЯТ ВИ Е БЕСЕН!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5240192
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28490
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031