Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2017 17:49 - 06.09.2017-СЪЕДИНЕНА,РАЗЕДИНЕНА, БЪЛГАРИЙО!ЧЕСТИТО,БЪЛГАРИ,ако има още останали такива!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 10810 Коментари: 3 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

Съединение ли, разединение
се получава днес?!
В Южна, Северна България
всички българи са в стрес!
Потурчени ли са южняците-
поциганени и циглаците
превземат ни със бой, и кръв,
а отвън ни пускат стръв?!
Шести септември бил велик,
велик бил нашият войник,
било, да, всичко е било,
но Отечество мило
задушаващо се в дим
на пожари, днес горим
и в обири, и в престъпления,
и разни чужди изпълнения!
А днес на Малка Богородица,
всички майки плачат
и днес на Малка Богородица
теглото свое влачат!
Що ли не съм оптимист?
Няма изгледи такива,
макар че не съм червей,глист,
а работлива,лъскава секира.
Борбата хич не ми е чужда,
но имам от подкрепа нужда.

image

България храни чуждите не мен,
не празнувам в този ден!
България ограбва ме,
краде от мен,
дава го на чуждите
и в този ден!
Не признавам аз сега
такваз фалшива свобода!
От днес не вярвам на България,
която чуждото днес дави я!
Не мислете,че не ме боли.
Кой ми замени смеха с сълзи?!
Може да са шепа идиоти,
но ний защо търпим,горко ти,
Ани и народ страхлив,
унижен и смазан,търпелив!
image

Военен преврат на шести септември
и подкрепен от княз Александър
обтяга отношенията наши с Русия!
Чия ли е тази орис,месия?
Голямо Конаре,Пловдив,Николов,
горещи са точки на тези дни,
след които започва войната ни с Сърбия,
победа край Сливница известява мълния!
Кържалийско и Тъмръшки села,
Османска империя-мръсни дела!
БТЦРК...Стамболов,Коста Паница,
Стоянович,Стоянов,Андонов,Чардафон,
капитан Николов и други лица,
Мутруков,Гешов,Преславски,фон
не става България мила-
Родина,майка,любов,закрила!
Князът търпи наказание от Русия,
България да е послушна, в робия,
дарена, продадена и наречена,
в черно облечена, на гибел обречена!

Силата на един народ зависи от самия народ,а не от такива….

image

стихове и клиповеА.Х.Т.
sekirata cekupama








Гласувай:
13



1. sekirata - Търпи народа, все интернета виновен,ами!Виновниците си трупат милионите и милиардите,защо Европата търпи това-от ясно по ясно...
06.09.2017 22:57
Клошар запали четири тютюневи склада с една цигара, пастир с един фас - 20 000 дка, шест годишно дете уби кръчмар заради топла бира и студени кюфтета посреднощ, пред 120 свидетели,катастрофи,престъпления и кражби,бягства от затвор,самоубийствата са ежедневие,деца се наръгват с ножове по асансьорите....
Чудеса стават не само на Коледа!



цитирай
2. sekirata - krumbelosvet, ЖЕНА СЪМ,АЛОО....!!!!!!Господине,ще ме оставите ли на мира,от различни светове сме с Вас?!
10.09.2017 14:40
Гледайте си работата и приятелите тук ,
не ме посещавайте и не ми пишете на лични,
нямате ли си свой живот?!
НЕ МИ НАЛАГАЙТЕ ВАШИЯ СВЕТОГЛЕД,
ТОЧНО ПЪК НА МЕНЕ,АЗ СЪМ
ДРУГА ЛИЧНОСТ .
ПАНИМАЕТЕ ИЛИ ТРЯБВА ДА ОБЯСНЯВАМ
ПО 100 ПЪТИ ,ДА ПИША КАТО НА....
И ПРОФИЛЪТ МИ НЕ ВИ Е ВИНОВЕН ,
ПАК ИМАХ ПРОБЛЕМИ С ПАРОЛАТА СИ?!


Последни 20 регистрирани посетителя

11:52 - krumbelosvet
09:35 - krumbelosvet
09:10 - krumbelosvet
07:42 - mitito
07:34 - krumbelosvet
09.09 14:47 - gpjprim
08.09 19:04 - leonleonovpom2

07:46 - Г-жо или г-н секиро
от: krumbelosvet За постинг: НЕ СМЕ ДЪРЖАВА! НЕ СМЕ НАРОД!
цитирай
3. sekirata - аман от навлеци....без нищо мъжко
16.09.2017 07:48

krumbelosvet,това е моят блог ,моето лично пространство и демократично е да не ми налагате вашето мнение-неприлично е ,човече!
Изразявам моето мнение в моя блог,не съм Ви канила с бъклица,а и Вие сте един потребител просто,който не е задължително да влиза в блога ми,нали,не сте и администратор да ми нареждате,заповядвате?! Тогава,сте поръчков,кажете поне на кои,макар че вече е видно. За мене П.Р.Славейкове е неповторим най вече с прямотата си,истинността си,далновидност и ред неща,които Вие и вашите поръчкови "мозъци" няма как да притежавате.Факта че продължавате да посещавате блога ми и на лични да ме притеснявате и заповядвате какво да пиша и правя,говори ,че СТЕ НЕАДЕКВАТЕН ИЛИ ПОРЪЧИТЕЛЯТ ВИ Е БЕСЕН!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5240093
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28490
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031