Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2017 01:06 - ПОЕТЕСА ЛИСИЦА В САЙТА blogbg ЦАРИЦА!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1682 Коментари: 4 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Поетеса е лисица,
зайчетата мами,
но мене тя не може
лесно да измами.
На чуждата позия,
култура тя слугува
и на поетеса
пред всички се преструва.
Лисичи номера
играе и показва,
хитрини, интриги
по сайтове размазва.
Лъже и се преструва,
на дявола слугува,
на добра се прави,
а зла е, с лоши нрави.
Ловец се днес намери,
и в нея се уцели,
завистта и спря,
лисицата....умря!


стихове А.Х.Т.sekirata










Гласувай:
12



1. cortana - :)))
15.09.2017 01:13
Всички срещу блогбеге!
Това го казвам заради заглавието. :)

А за стиха, хареса ми! :)
Тук останаха явно само двуличниците, интригантите, слугите и тук-там по някой нормален. :)

Една препоръка, ако позволиш:
'в нея се уцели' не звучи добре и не е издържано като обстоятелство. :)
'Уцели' е в минало време, което и като такова, а и като същност на действието според мен е неуместно.
'Прицели' мисля, че е много по-точно и уместно. :)
'Ловец се днес намери,
и в нея се ПРИцели,
завистта и спря,
лисицата....умря!'

Браво! :)
цитирай
2. sekirata - аман от навлеци....без нищо мъжко
16.09.2017 07:50
аман от навлеци....без нищо мъжко
krumbelosvet,това е моят блог ,моето лично пространство и демократично е да не ми налагате вашето мнение-неприлично е ,човече!
Изразявам моето мнение в моя блог,не съм Ви канила с бъклица,а и Вие сте един потребител просто,който не е задължително да влиза в блога ми,нали,не сте и администратор да ми нареждате,заповядвате?! Тогава,сте поръчков,кажете поне на кои,макар че вече е видно. За мене П.Р.Славейкове е неповторим най вече с прямотата си,истинността си,далновидност и ред неща,които Вие и вашите поръчкови "мозъци" няма как да притежавате.Факта че продължавате да посещавате блога ми и на лични да ме притеснявате и заповядвате какво да пиша и правя,говори ,че СТЕ НЕАДЕКВАТЕН ИЛИ ПОРЪЧИТЕЛЯТ ВИ Е БЕСЕН!
цитирай
3. sekirata - Това е сатира-
16.09.2017 08:06
моята сатира!
Да го разбира кой както иска.
Дали е поезия или не въпрос на лично мнение.
Всеки човек е неповторима индивидуалност.
Не парадирам с книжките си !
Точно тук не е мястото да се пъча за поетеса и да защитавам поетичен ,литературен, писателски,та и музикантски,певчески...талант.Дали ги имам -всеки има глава на раменете и очи,нали,ще прецени.
blogbg може да си притежава категория поезия,но много добре знаете ,че ....толкоз-категория само.

А това че повечето в тази категория се прехвърлиха в нея особено след моето връщане в блога ,като sestra например и не само тя,както и мнооого фейкове знаете на кои та и уж мъже тук,това си е тяхен проблем.Моят блог -това си е моето лично пространство, нали? За тази демокрация ВСИЧКО ЖИВО БЪЛНУВА И "МАНИФЕСТИРА" та и в интернета?!
цитирай
4. sekirata - НЕ СЪМ СРЕЩУ blog.bg -набийте си го в главите!
16.09.2017 08:13
В крайна сметка помествам стихчето тук,
а не в друг сайт,
защото просто се касае за една млада особа,която се подвизава тук с ВРЪЗКИ, С МНОООГО ПРОФИЛИ,
но не е Юлия.
Да се прицелиш е едно ,а вече ДА УЦЕЛИШ Е ДРУГО,А определено аз твърдя в минало в сегашно -ЖЕРТВАТА Я ИМА.
Хората не пасат трева!

cortana написа:
Всички срещу блогбеге!
Това го казвам заради заглавието. :)

А за стиха, хареса ми! :)
Тук останаха явно само двуличниците, интригантите, слугите и тук-там по някой нормален. :)

Една препоръка, ако позволиш:
'в нея се уцели' не звучи добре и не е издържано като обстоятелство. :)
'Уцели' е в минало време, което и като такова, а и като същност на действието според мен е неуместно.
'Прицели' мисля, че е много по-точно и уместно. :)
'Ловец се днес намери,
и в нея се ПРИцели,
завистта и спря,
лисицата....умря!'

Браво! :)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5282439
Постинги: 6068
Коментари: 3244
Гласове: 28695
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930