Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2017 05:09 - СЪС ЗАХАР ПРЕСОЛЕНО,СЪС СОЛ ПОДСЛАДЕНО!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 710 Коментари: 1 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Бриджит Бардо ряпа да яде,ако изобщо е виждала ряпа. А кучета в България бол,но коя е най опасната кучка? Разбира се медията.Нашите медии! ТВ,журналисти,репортери,водещи, особено новоизбрани директори,редактори.... всичко яко подбрано и с бойната задача- затъмнение,масово затъмнение на народа,особено по по забутаните селца и малки райони,сред неграмотните и необразовани хора, които гледат само един"телавизор". Било безплатно. О,нее!Това е най голямата грешка на нас простосмъртните, това безплатно ни излиза най скъпо. Защото в най безплатното наглед се вкарват най много пари от кои досещате се. Всичко е платено- "Там където не става с пари става с много пари". Пък нека Лили Иванова си пее-"Не всичко е пари, приятелю,не всичко е пари...". Всичко е пари,всичко е платено да се повторя! А да не говорим за платените драскачи по форуми и сайтове, за продажните душици хакерите изпълняващи ужасни поръчки все по често и пак с пари,за пари! Почти навсякъде по света е криза да не кажа,че сме и пред световна война. В криза са и онези големите държави, които посягат на чужди държави и богатствата им. А аз съм като котките.И очите ми са такива- никакви лешникови,направо жълто зелени,та и тук там сивичко. Който не вярва да дойде да види.:) Но не,няма да стане,аз съм забранена, както и дъщеря ми. Аз съм опасна, врати и за двете ни навсякъде се затварят, жалбите ни,заявленията ни,документации... всичко се хвърля в коша. Това се нарича белязан човек и сме на светлинни години от така наречената вечно бълвана от управляващите ни демокрация! Дали дъщеря ми покрай мене или аз покрай нея е все едно,но е факт, че като певица искаха да се откаже от майка си
и от сцената,пеенето и го направиха,
че така както я направиха известна я сринаха пак е факт! Адски демократично и хуманно,нали?! А аз просто да се откажа да я спасявам, да се откажа от деца,внуци,от мъже, да се откажа от живота?! Да се откажа от всичко живо и не! На никой не му дреме,че освен жена съм и майка и то от онези истинските! Да сме се хвърлили от терасата двете
с нея-"София,Вяра,Надежда и Любов"?!
Така ли?А ти, анонимнико,защо се криеш, като плъх зад парите на баща си и се гавриш с болни момичета, защото не си един,не си един в тази умираща държава, която всичко позволява?! Никовете-sekirata cekupama, "Пайнер",мутрите и целият подземен свят.. и още и още пак е факт, но "сама птичка пролет не прави". Нали така,братя и сестри?! Та да не въвличам и себе си,в какво,драги?! Ами плувала съм срещу течението. Трябвало да живея безпроблемно в моето любимо Отечество в тези времена?! Хората останали в Родината си ги модифицират, тези избягали навън повечето робуват, а пенсионерите у нас вегетират. Били сме гетото на Европа,а пазим, граница сме на Европа,не е ли парадокс?! И що дирим в ЕС тогава? В нато?! Ще кажа.Дири някой друг,други, но не и народа.Дирят облаги,готови пари от ЕС, облаги...Що фондации,що сдружения, що помощи,а на всички ни е ясно къде отиват и кои ги получават, как ги"разпределят". Русия ни била най големия враг,ама най големия?! Но у нас масово се говори на турски и цигански, та и обичаите им следваме,джамии им правим, храним ги,тока им плащаме.... Привилегии само за тях! На това ли се вика малцинство, когато раждат четири пъти повече от българките, когато продажбата на деца и млади хора българи стана бизнес –разрешен у нас,само у нас?! Когато стане това всички циглаци в България да тръгнат на училище аз ще стана Калинка и ще хвръкна нататък към Индия/да речем/, защото в Турция има джихадисти и ще ми надупчат крилцата с още"точици"! Ще кажете пак с руски калашници. Ами тогава какво,да се замеряме с тикви у нас тикви,тиквари бол? Но отвън няма да ни простят. Стреляли са ни,стрелят ни и няма да се спрат,докато не ни свършат. А на нас ни стана навик да падаме, падаме и падаме,не ставаме?! Къде са болярите? Велико Търново. От там излизат на ромските ни чалги съпрузите,зетьовете! У нас фирми,фирмички,частен бизнес-скрит,покрит... всичко под прикритие и всеки..."стреля"! Законите се пишат от едни,но други да ги изпълняват?! Едно се изписва на документи,друго се прави! Едно се рекламира и предлага ,като стока жива или не, а всъщност е друго!Нищо общо с истината!Нищо. Сами българите си го слагат един на друг, дори с храните,с нарушения. Нима българинът не знае какво продава на братята и сестрите си, какво продавате вие продавачките?! Нима не знаят какво готвят готвачките? Нима не знаят какво предлагат на децата си в дискотеките? Нима не знаят какво перат "перачките"? Нима не знаят какво тече в банките? Нима не знаят кои правят пожарите? Нима не виждат кои стягат дисагите? Нима не виждат защо бягат младите? Менте избори как правите и с престъпност се славите?!

image

image

Аз съм тук, все още в моята Родина-ранена,издъхваща, не изпратила онези на гилотина?!

Българи,съединението правело силата?! Къде ни е силата,а?! АМИН,НАРОДЕ!
А.Х.Т.sekirata cekupama 24.09.2017 град -село Плевен територия България държава Цигания

  Колкото до Бриджит Бардо-
изкукуригалата вече Бардо,станала животно
няма да ни спаси от помиярите у нас!
Само виетнамците са ни спасението от тази напаст!
Арабите,джихадисти,мигранти не ядат кучета,
колкото и нашите турци-/турски цигани/ не ядат свинско,
а ние българите проядохме и крокодилско.Кенгурско. и так дале...

image






Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sekirata - и така два дни аз не мога да влезна в профила си
30.09.2017 09:47
и явно никой не може да влезне
важното че чудовища, канибали,кочове и какви ли не с по десетки профила едно и също лице се ширят тук и се правят на голямата работа ,
а всъщност са.....
Ооо... да нямам право и да обиждам,
но по мене и семейството ми се ръсят всякакви и се правят ...мизерии меко казано не само в интернета.Да съм спряла да пиша, та да спра,що бе,ГОВЕДА?!
Нали Вие сте яките-творци,пианисти,певци ЩО ВИ ПРЕЧА АЗ?
ЗА МЕНЕ СТЕ ПРЕВТАСАЛ КВАС!

Ето последните посетили ме и кога-


Последни 20 регистрирани посетителя
28.09 17:32 - shtaparov
27.09 23:11 - leonleonovpom2
27.09 14:44 - begetron426
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5241544
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28493
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031