Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2017 19:12 - В ДЕБРИТЕ НА СЪНИЩАТА МОИ
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 807 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 14.10.2017 20:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image


Ученици,ученички,
учителки,красиви птички
във съня ми все се гонят,
злото искат да прогонят.
Другарувам с баба Лили,
не ми пее, а говори,
в ресторант си наумила
да я водя, с мен се бори.
Появи се и детето,
но изчезна там,където
бе изчезнала Полина
преди половин година.
Лъскави тави,буркани,
кабели-змийчета,рани
по ръцете,във душа ми.
Ядох със Вера банани.
Много ядене в торби
и балетни обувки,
и мехури, и балони,
и все някой мъж ме гони.
Сълзи,пари все на петица,
чекмедже с шишета,жица
ми опасваше краката,
бебе с слюнка по устата.
Косата ми бе на опашка,
плитката разплетох,шашка
ме пак ромка във съня,
о,не,циганка била!
Сив асфалт, на Бойко пътя,
сгради и небостъргачи,
месо черно почерняло
в магазини се продало.
Търсех някаква квартира,
на море бях,но сервира
ми жена руса с редки зъбки,
покрай нея проститутки.
Сирене размито в плесен
с разместените етикети,лесен
начин за печалби,
пране на пари,хвалби...
Мустакати и пернати
жени,мъже неосъзнати
свиря им аз виртуозно
хоро българско,но грозно
някой се изсмя,
скри се под завивката.
Къщи,порти и дворове,
Светлин разхайтен боклук зове
жени в живота жалък свой
и се мисли за герой.
Веско Маринов ми говори
и със мене дълго спори
за тъмниците в съня ми,
за дъщеря ми,за сина ми.
Изкормена риба видях-
напълнена,но не зашита
и друга Поля руса пак
във черна рокля се оплита.
Прескачах локви,водоеми,
клошари виждах,кой ще вземе
страха на мойта дъщеря,
крещях,виках във съня?!
Какви сънища, уви,
но за мен кой го боли?!

стихове и клип А.Х.Т. sekirata cekupama






Гласувай:
5



1. sekirata - !
14.10.2017 19:15
Пак накара ме да редактирам
и пак ми пишеш мръсни думи,
ти apostapostoloff не си ,
едно л.................си ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5307366
Постинги: 6084
Коментари: 3244
Гласове: 28809
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930