Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2018 20:56 - БАЦЕ,БАЦЕ....АХ,БАЦЕ! Народът български предава Богу дух.Цензура ли има ,що триете поста ми?
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 668 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Защо се трие поста ми,клипът не е мой, а стихът ми е сатира,за сетен път ли доказвате,че не разбирате от сатира? И поне ме предупредете,сега откъде да знам кой ми трие и реже постовете от миналото особено,някой възкръснал мой враг или приятелка?


Талантът място го не бърка,
щом котка като теб му мърка.
Не пет по шест, а сто по шест
ги вая със секира.
Мотиката на теб оставям,
дълбока оран тук да имитира.
Картофи аз не ям,
обичам мръвки
от животни млади.
От старо месо ми се гади!
И на мъжете ми
започна да завиждаш!
Има и за тебе,
нали всичко виждаш.
Нима не искаш да си мед,
с толкова мухи около теб?
Недей да мислиш,
ами разсъждавай,
на злобни помисли
не се поддавай.
Ще съм ти вярна,
приближена,
не съм и мислила
да съм отдалечена!

стихове А.Х.Т.sekirata cekupama

image

https://www.youtube.com/watch?v=vmHYdruskBo






Гласувай:
4



1. sekirata - http://polopot.blog.bg/photos/91305/1896_telephone[1].jpg
16.01.2018 10:23
по този повод един чужд пост-

Телефонен разговор между Бойко Борисов и Алексис Ципрас


Ципрас: Ало северната част на Византия как сте след финансовата криза?

Борисов: Ами при мен няма никаква финансова криза. Пък и винаги съм мислил че Македония е северната част на Византия.Затова към Скопие не строя никакви пътища и магистрали.

Ципрас: Няма нищо нередно в това. Ако не беше финансовата криза и към Македония щяхме да построим пътища. Аз лично обвинявам ЕС за всичко това. Предай много поздрави на Меркел от мен. Нещо напоследък не се виждаме толкова често.

Борисов: Прав си. Със ЕС трябва много да се внимава. Те са ми голям конкурент в строежа на пътища в България. При нас няма финансова криза но се състезаваме с ЕС кой ще построи повече нови пътища в България. Засега почти съм изравнил резултата с Брюксел.

Ципрас: Ние нямаме такива проблеми. Покрай олимпиадата успяхме да оправим всички пътища. Дори ЕС не успя да разбере как го направихме.

Борисов: Е това да се чува. Добре че не спечелихме с нашата кандидатура за олимпийски игри . Само щяхме да си развалим отношенията с ЕС.

Ципрас : Ние с олимпиадата нищо не развалихме. Но когато станахме европейски шампиони по футбол си развалихме отношенията с УЕФА. Вие от друга страна поддържате много добри отношения с УЕФА.

Борисов: Така си е. Най-голяма заслуга за това в последно време има Лудогорец. Много добро отборче са.Дори веднъж ми се отдаде шанс да играя срещу тях.

Ципрас: Така си е. Футболът трябва да се поддържа…. Сега Великобритания като напусна ЕС все някой ще трябва да поддържа високото ниво на футбола в ЕС. От мен да го знаеш точно там трябва да се инвестира най-много. Вашият Лудогорец е чудесен пример.

Борисов: Правим каквото можем по въпросът. На едва ли ще можем да станем шампиони като вас пък макар и на клубно ниво.

Ципрас: Нищо не се знае. Все пак вие от скоро сте в ЕС след няколко години може и да играете финал.

Борисов: Може може. Щом Цървена звезда взе КЕШ а пък вие станахте европейски шампиони.

Ципрас: Извинявай за секунда на другата линия ме търси Ванеса Мей……..

Борисов: Ало ало. Ципрас чуваш ли ме ? Нещо връзката прекъсна…….
цитирай
2. sekirata - Това е то......
16.01.2018 16:46

У нас няма оправия,
огледнал се Илия пак в тия!

Пременил се Илия,
огледнал се-пак в тия!

Облякъл се Илия,
погледнал се -пак в тия!

и.т.н.
Ганьо си е Ганьо!
Жалко за красивата България!

ЕТО ЗАЩО СЕ ЗАДУШАВАМ ТУК- ПЪЛНО Е С ГНИЛОЧ!
Не е ли престъпление да се продължава с триенето, преправяне на постовете ми, вие сте луди бе?! Освен убийци на човешки души, я си вижте постовете ...фантасмагории и смешки! Повечето.

05.11.2019 19:46 - Видя ли- Боко ви

от: apostapostoloff За постинг: ЧАШАТА ПРЕЛЯ! Обръщение към админ - Не съм провокирана,

наеба жестоко! Остави само абдалите от Плевен да ги управлява комуне. Това комуне ще ви скапе, ще ви ебе дръндара лелин! Одобри | Изтрий 04.11.2019 20:08 - Ама пък как ви прееба Бойко!

от: apostapostoloff За постинг: ПРОКЛЯТИЕТО ДА СИ НАРОД БЕЛЯЗАН С ПЕЧАТА НА ПРЕДАТЕЛСТВОТО!

Натутурузи ви го целио. Барабар с макарите. Та сега гол да го барате.

Трябва да знаете едно: и хлябът, и ножът, и сиренето са у Бойко и той ще ви управлява, докато псовисате. Одобри | Изтрий 05.11.2019 19:35 - Сега червеният педераст, дето взе властта в Плевен, ще ебе

от: apostapostoloff За постинг: ИЗБОРИ ПО НАШЕНСКИ! НЕ МИ ГОВОРЕТЕ ЗА ДЕМОКРАЦИЯ, ТОВА Е НАСИЛИЕ И ВСЯВАНЕ СТРАХ!

майката на плевенчани. Ще ви скъса гъзовете. Дупе да ви е яко, абдали! Одобри | Изтрий



sekirata - Да, короновирусът излезна, че го има само в Плевен и Габрово - Шипка де, аз трева паса?! Любимите градове на Бойко Борисов.




01.11.2019

22:02 - Пияницо,

от: rosiela За постинг: КАК ДА ТЕ АСИМИЛИРАМ?

не ме бъркай с мене! Сложи си твоята снимка с просташкия сурат, баби! Одобри | Изтрий ЕТО ВИ ПРИМЕР ЗА МРЪСНИ ДУМИ, И ТОЗИ ПОТРЕБИТЕЛ СЕ ТОЛЕРИРА , ПЛАЩА СИ!ДОКОГА ТАКА С ПАРИТЕ НАПРЕД!? 03.11.2019 20:23 - Боко ебе жестоко!

от: apostapostoloff За постинг: ИЗБОРИ ПО НАШЕНСКИ! НЕ МИ ГОВОРЕТЕ ЗА ДЕМОКРАЦИЯ, ТОВА Е НАСИЛИЕ И ВСЯВАНЕ СТРАХ!

Нафърфорчи ви го целио. Барабар с макарите. Та сега гол да го барате. И сополив да го целувате.
Боко ви се изхрачи ви в организЪма. Направо ви еба дръндара лелин.
Наеба ви у левата ръня и у дъртата миризлива кандилница.
Честито! Одобри | Изтрий

Re: Re: Секирле, да те посече! Хич не ме интересува твоето кръчмарско отроче!

Изпратено: 06.02 20:53 От: rosiela

Изтрий | Отговор Секирле, да те посече!
! (ново)
Да мреш ти и родата ти! (ново)

Секирле, да те посече!
! (ново)
Да мреш ти и родата ти! (ново)

От твоите уста, АНИТО , В ТВОЯТА ПАЗВА!

Отрепке, сега и от Ютюб ще те разкарат, бъди спокойна, чушко кръчмарска.

Изпратено: 06.02 23:25 От: rosiela

Изтрий | Отговор


Нали е забранен псих.тормоз, насилие и тем подобни в интернета, тези защо не ги санкционирате? 09.09 19:05 - ...
от: germantiger
здравей тъпа дебела путко
на теб дъщеря ти що е в германия, а не в русия, куба, сирия, иран
тук е ес -като не ти харесва марш мършо
Одобри | Изтрий
25.10 07:24 - Чух, че един норвежец

от: apostapostoloff За постинг: МАМО, НЕ МЕ ДАВАЙ! - НАЦИОНАЛЕН ПРОТЕСТ НА РОДИТЕЛИ ПРОТИВ СТРАТЕГИЯТА НА ДЕТЕТО
много харесал твоята дъщеря и щял да ти я отнеме. Ще я води в харема си в Осло. Та да му пее там чалга. И да фърга гюбеци.
Одобри | Изтрий

Нарушавате правилата на сайта! Здравейте, с последният си пост нарушавате правилата на сайта.

Ако сте попаднали на други постове, нарушаващи правилата ни ги посочете, зад а ги изтрием.

Изпратено: 14.01 18:09 От: blogbg Изтрий | Отговор

sekirata -АЗ СЪМ НАРУШАВАЛА!





03.12.2019 18:26 - Лезби?

от: rosiela За постинг: С ТРИ МОИ СТИХА ВИ ЧЕСТИТЯ ПЪРВИ СНЯГ - дори и стопен вече

Малко ми въртиш на обратно, баби! Одобри | Изтрий


29.12.2019 03:40 - Вампир

от: rosiela За постинг: ЧЕСТИТА КОЛЕДА И ВЕСЕЛА НОВА ГОДИНА!

отвсякъде! Одобри | Изтрий


07.01 14:32 - Слушай ма, дъртачке!

от: apostapostoloff За постинг: ИСКАМ ДНЕС ДА ВИ СУРВАКАМ - СУРВА, СУРВА ГОДИНА...

Разговарях с най- големия български екзорсист отец Гелеменов и той ми обясни как можеш да снемеш от себе си тегобата на копанарската черна магия, която ти е сторена. Ето какво трябва да правиш:

1. Всеки ден сутрин и вечер ще си правиш клизма
2. Всеки ден ще правиш пранаяма в продължение на 22 минути
3. Всеки ден ще ходиш на зумба и ще тренираш 2 часа.
4. Нощем ще спиш гола, завита само с един мокър чаршаф
5. Ще се храниш така: на закуска- гулия, на обяд- алабаш, вечерята ще подаряваш на врага си (както ни учи мъдрият Лао Тзе).

Отец Гелеменов гарантира,че ако се придържаш стриктно към този режим, магията ще бъде разрушена след 6 месеца. Одобри | Изтрий 05.01 13:14 - На всички русофилистици да

от: apostapostoloff За постинг: МАСОВО ИЗСЕЛВАНЕ НА ПЛЕВЕНЧАНИ

да им изсъхнат ръцете и да им изтекат очите! Одобри | Изтрий


07.01 14:30 - Апостол много искаше да се

от: apostapostoloff За постинг: МОЕТО НЕ Е САМОРАЗПРАВА,ЗАЩОТО ОЩЕ НЕ СЪМ ДОШЛА ТАМ...НИКОЙ НЕ МЕ ЧУВА ЗА ДА ВИ СЕ ОПЛАКВАМ И СЪМ ГО ПРАВИЛА БЕЗ ФАЙДА!

цъка в твоята пиздия... Да се изцърцори едно хубавичко, да изпразни дисагите. А след това да му изсмучеш лимоните. Одобри | Изтрий

Re: Здравейте, Ако имате сериозни оплаквания към Ваши съфорумници мястото за жалба е тук, за да може екипа на блог.бг да предприеме необбходимите мерки. Това което се опитвате да направите е един вид саморазправа и така нарушавате правилата на сайта.

Изпратено: 02.01 17:25 От: blogbg

Изтрий | Отговор

И.Т.Н.

blog и какво направихте?

...нищо.

А.Х.Т.sekirata cekupama


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5240994
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28492
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031