Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2018 09:27 - sofisofi, ДА ТЕ ОБИЧА КОЙ, ЗАЩО И КАК? КАКЪВ МЕРАК!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 449 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Защо се криеш ,анонимке грешна,

 защо ли нямаш смелост да се покажеш?

  Ще отговоря вместо тебе-

  защото пишеш, да,но лижеш,мажеш,

  хаосно раздаваш думи,изрази тъй непонятни,

  но що ли правиш тук золуми? Да си интересна, с хватки!

  В рима ти оборвам "стиха",

  искаш да сме на тепиха,

  ок, щом ти харесва, знам,

  ще те победя, за теб-срам!


    Обичай ме!

  Три метра ПОД Земята ме обичай,

  пред портала на Ада, и на РАЯ!

  За мен да мислиш,както мисля аз,

  не става, не искам и  да зная!

  Бяхме щастливи, споменът остана,

  в морският ни град ,където хвана

  птичката във клетка,тоест мен,

  изкара се пред всички супермен!

  Всичко било "субективно",

  ако искаш ме мрази,

  аз съм маце позитивно,

  теб черен облак те грози!

  Прости! Сгреши. 

стихове А.Х.Т. sekirata cekupama


   
image




24.06 10:34- Субективно


  Автор:sofisofi



  "Обичай ме!

  Три метра над небето ме обичай!

  Като пред входа на порутен храм,

  мисли за мен,

  тъй както мисля аз...

  Запомних онзи час

  и скрих го в мисълта за нас 

  преди години...

  В малък морски град,

  когато бяхме

  луди и щастливи...

  Не би,

  не би могло

  да те изтрие времето,

  защото То

  е твърде субекивно

  и храмове в небето не строй...

  Ако сгреших,

  Прости ми!

  Или мрази ме!"

  (чисто по човешки)  



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5240922
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28492
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031