Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2018 12:12 - НА МОИТЕ ПРИЯТЕЛКИ С ЛЮБОВ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 400 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Подай ръката си, приятелко
във тези тежки дни за мен,
сега ми помогни, ваятелко ,
извай и моя слънчев ден.
Рисуваш краски и цветя,
извай и моята съдба,
добра и търпелива, мила,
грешките ми си простила.
Душата ми не ще робува
на ниски страсти и закони,
душата ми не се купува,
неправда мори ме и гони.
Останах ти такава вярна
приятелка твоя до днес
и не една жена коварна
опита да ни раздели без чест.
Бъди и остани такава -
честна, истинска, добра
и нека Господ да ти дава
любов, здраве, красота!

СМЕЙ СЕ, ВЕСЕЛИ , МЕН С ДОБРО ПОМНИ,
ЧЕ ЖИВОТЪТ Е КРАТЪК, СЛЕДВА ТУЙ ОТТАТЪК!


https://www.youtube.com/watch?v=taGdEQjqPA8

sekirata Priateli

 

image

ДАРИ-ГАБРОВО

https://www.youtube.com/watch?v=wOZQJX5KiTo

Za priqtelstvoto

на Дари Митева-Габрово

https://www.youtube.com/watch?v=kH4hsQ7fhkQ

Na moiata morska priqtelka Eva

на Ева Георгиева Варна


https://www.youtube.com/watch?v=aMOkNUdtLv0

Pochivai v mir Cure

на Цветана Христова -Плевен

==============================================================

ПОЧИВАЙ В МИР,ЛИДИЯ!

на Лидия....София-Финландия

ЕМИГРИРАЛАТА ОТ ЧУДА ТАМ В ДАЛЕЧНА ФИНЛАНДИЯ МОЯ ПРИЯТЕЛКА-

ЛИДИЯ СИРКАВААРА -наречената на огъня!


https://www.youtube.com/watch?v=v3RVQXXdm10

sekirata Narechena na ogunia

ПОЧИВАЙ В МИР,ЗАБРАВИ ЗЕМНИТЕ ТЕГЛА !

https://www.youtube.com/watch?v=e8iBwMryd48

sekirata Pochivai v mir Lidis

LIDIS,
Почивай в мир поне там!
Доде съм жива и мен ще гонкат, знам.

А вещицата гадателка,
на дъщеря ти наемателка,
на внучките ти преподавателка,
на мутрите изпълнителка,
на красавици отровителка,
ще почернее,ще се гърчи,
животът и ще се сгорчи!

image

Не...........Не искам да повярвам, Не искам!
Вие знаете ли в какви условия живееше тя там,с какви "хора" живееше,а изхранваше много котки. Колко операции е претърпяла и за всичко са виновни тези от България ,най вече роднините и начело със сестра и,която я измъкна там.Преживяла страшно нещо в България нямаше избор, замина там при сестра си. Климатът там е ужасен!Боже,миличката,тя наистина ме обичаше истински според нейните виждания и разбирания.Щяхме да се видим това лято ,тя искаше да се върне в България,да се махне от там,о,Господи ,ако е вярно това което прочетох на вде места -ПРИБАГАМ ГИ ТУК,ако е вярно това НЕ ВЯРВАМ ДА Е СЛУЧАЙНО,НЕ НЕ Е СЛУЧАЙНО -наистина търсеха тъпият котарак-най хубавият и от всичките и котки и ловеха риба та и за тях си НО, НЕ ,НЕ ,НЕ НЕ ВЯРВАМ!НЕ МОГА ДА ПОВЯРВАМ,ЧЕ ЕСЛУЧАЙНОСТ !
НЕ МОГА. Там е пълно с гладни и престъпниците мигранти! Какво вършат само ако знаете,ЧАКАЙТЕ И У НАС ДА ЗАПОЧНАТ. НЕ . АКО Е СТАНАЛО НЕ Е СЛУЧАЙНО!
Пък ти wonder Дела Рай цъфтиш с парите си и връзките си за сметка И на нея,на един унищожен живот на една СУПЕР ПРЯМА И ИСТИННА ЖЕНА УНИЩОЖЕНА В ЧУЖБИНА.
Защо българските проститутки в чужбина ,които ходят на работа там,та и гледачки и тем подобни не им се случва това,защо се случва на СЕМЕЙНА ЖЕНА БЪЛГАРКА-ИСТИНСКА,КОЯТО Е ИЗПАДНАЛА В СТРЕС СЛЕД СЛУЧИЛОТО И СЕ У НАС И ЗАБЯГВА ЧАК ТАМ ПОЧТИ ДО ПОЛЮСА УЖ ПРИ СЕСТРА СИ , А И СИНЪТ И -ТОЙ КАКВО НАПРАВИ И ТОЙ ЗА МАЙКА СИ?! ЗАЩО ,ГОСПОДИ!

ЩЕ направя това което и обещах! Тя щеше да го направи ,тя умееше да говори, да пише статии с чувство ,с патос, а не умрели изречения ,като тукашните няколко дето я ИЗЯДОХА! Но имена ще пускам,когато получи истнски доказателства за случилото се с жената,която НАЙ ЦЕНЯХ В ИНТЕРНЕТА НИ. Толкова исках да я видя, да и помогна да се откъсне от там,където умираше.А там имаше син и сестра,не е доказано,но БЪЛГАРИ,за мене те не са ЧОВЕЦИ имайки впредвид това което знам от нея.
Иначе по принцип всички си имаме грехове.
Изглежда криеха от нея болестта и ,тя споделяше,че се съмнява ,като гледа синът си как плакал на рожденният и ден,когато я обсипали със злато най вече-пръстени,обици-тя обичаше дрънкулките.Не вървам на приятелката на синът и-лекарката,както и на свекърва и ,която е ДЕМОН.Много и се насъбра на Лидия и всичко слагаше на сърце,дълбоко, а и климатът и видя сметката ,както и тамошната атмосфера и отношения към нея,дори от най близките и.
ще бъде обичана истински горе на небето,защото на Земята хората и отнеха ,не и дадоха тази любов,която широко скроеното и сърце раздаваше,доста често възмутена -бясна в безсилието си да бъде разбрана!Ноне ставаше,така и мене тук малко хораме разбират,но то до време....

В онази нощ, когато разбрах от тогава не съм на себе си,само плача и сега като се сетя....защо ли ,все пак не съм я виждала никога освен на снимка и в интернета,но съм говорила,а тя говореше прекрасно-много истинно,борчески,е,римите не ги правеше както трябва,но имаше голяма болка в нея от това което са направили и правеха с нея,подобно на дъщеря ми .Не всеки има силата да се справи в ужасите и предателите в този скапан живот-за лошите добър.Аз съм била лоша,ще ме заплашва апостолоф тук,а той да не е цвете,защо такива само полудяват, а другите умират и то по такива начини,доста мистериозни,престъпни?!

Ето какво имах впредвид,изпратено ми,досега-

Вчера вечерта се е обадила полицията на сина й да му каже, че са и намерили тялото в реката... ;((( Един месец бяха в неизвестност със мъжа й, който обаче все още го няма... Пуснаха ги за национално издирване, като по-късно ще се опитам да ти пратя линк... нарочно не съм казвал, защото знаеш какво и беше отношението към много от блогерите - но на теб ти казвам, защото тебе те обичаше много, а и децата й нямат нищо против да се знае в блога и ако все пак прецениш можеш да пуснеш някакъв постинг в нейна памет.....

image

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016041921440927_uu.shtml

Обичаше котките и гледаше много котки,голям фотограф и борбен човек,

но бе покосена от злобата и завистта!

image

БОЖЕ,ИМАЙ МИЛОСТ,НАПРАВИ НЕЩО.....
Тя бе жестоко ранена ,
точно както мене и дъщеря ми,
фатално ранена, но истинска, истинна!
Просто не издръжа,
сега чакат мене и семейството ми,
Господи,ТАКА ЛИ СТАВАЛИ НЕЩАТА?!
Господи,ти, Дявола ли си?!

Poliisi pyytдд havaintoja: 60-vuotias pariskunta ollut vajaa kaksi viikkoa kateissa Siikajoella

Tiistai 19.4.2016 klo 11.23 (pдivitetty klo 12.45)

 

Лидия,

Годините са си години,
никой от тях не може да избяга,
но русото тъй ти отива,
че бялото от косите твои бяга!
Ужасен климат там е,знам,
изсушава кожата,сърцата
дишат учестено, в плам
гори душата ти сърцата!
Там сиянията са тъй красиви,
смърт вещаят,носят болест,
с мечти разбити и ронливи
потъна ти във скръб и горест!

Почивай в мир!

https://www.vbox7.com/play:600aef4d23

А беше силна,много силна жена,характер от класа!
Lidis Sirkavaara -вече я няма,за да ги има враговете и ,които са толкова слаби,чемогат да мразят и да завиждат,да правят мизериисамо на една болна и изстрадала жена,на една истинска майка и вярна съпруга,подиграна съпруга от

Двама останали във вилата -60-годишен двойка е в неизвестност в продължение на почти две седмици Siikajoki.
Полицията подозира, че двойката е наводнена в леда в момента на напускане дома. Фото Siikajoki зимните наводнения през декември 2013 година.
Полицията подозира, че двойката е наводнен леда в момента на напускане. Фото Siikajoki зимните наводнения през декември 2013 г. (ARI Kettunen)

Полицията разследва 60-годишната жена на мъжа и изчезването им в река Бяла риба. Полицията получила информация, че двамата са живели в двойката е загубила село Paavola по посока на вилата където живеели на 10-то число на месец април.

Главен инспектор Hannu Mensonen казва Iltalehti че двойката очевидно е изчезнала в продължение на няколко дни, преди полицията да получи информацията.

Роднините са забелязали, и търсения са започнали веднага. Двойката на живеели сами до реката. В момента, няма индикация, че няма да има причина да се съмняват в престъпление, казва Mensonen.

Двойката все още липсва.

Полицейските разследвания разкриха, че двойката търсели котката...
kiivennyttд от другата страна на реката. Mensonen казва, че 60-годишната имала няколко котки.

Полицейските данни показват, че двойката е пътувал по леда до другата страна на реката.

Полицията го следва да бъдат възможни, че двойката е наводнена в леда в момента на напускане дома където са живеели във вила до реката. Полицията търси двойката, наред с другото, чрез редица полицейски кучета. Според полицията, признаци силно предполагат, че двойката са наводнени,потопени,удавени....

Полицията търси друга информация липсваща за двойката. Съображения могат да се свържат с центъра за спешни повиквания 112, или полицейско управление на Oulu Raahe на повикване телефонен номер 029 546 5161.

Липсващите характеристики:

Мъж: Дължина 170-175 см, тънка конструкция, кафяв доста дълга коса, брада

Жена: Дължина 155-160 см, нормално стъбло, руса коса, кожата на лицето е зле, обеци
Тина Саари

О,боже,спрете се тук най сетне С ТАЗИ ЗЛОБА И ЗАВИСТ,
А МЕНЕ И НЕЯ ОБВИНЯВАХТЕ-
ВСИЧКИ ЩЕ УМРЕМ,ЗАЩО ТОГАВА,ЗАЩО?
Там на оня свят не се помни как и колко си живял.
ВЕЛИКИТЕ ЛИЧНОСТИ ЖИВЕЕЩИ ВЕКОВЕ И ДОСЕГА
СА МАЛКО, НИ ЕНЕ СМЕ ОТ ТЯХ,НИТО тъпите Ви скалъпвани стихосбирки!

"Живот ли бе да го опишеш,
разровиш ли го ще мирише
и ще горчи като отрова".

Боли ме,много,дори дъщеря ми си говореше с нея.
Не искам , не мога да повярвам!

Северното сияние озари небето над Финландия на 09.11.2017
https://www.youtube.com/watch?v=gGa29n0VzU0

image


И МОЯТ РАЗКАЗ И ПЕСЕН ЗА НЕЯ в мои клипове


https://www.youtube.com/watch?v=e8iBwMryd48

sekirata Pochivai v mir Lidis


https://www.youtube.com/watch?v=09XW6cwPyKk

sekirata Za tebe priatelko mila dalechna e moiata pesen


https://www.youtube.com/watch?v=v3RVQXXdm10

sekirata Narechena na ogunia

Когато задухаше да не си срещу нея. Такава беше такава си и остана в спомените на двама. Тези двама,които бяха виновни за нейната смърт. На празника на св.Константин и Елена се появи като дух. Цялата в бяло с лице посиняло. Някак си не и отиваше на светлите очи и коси. Молеше прошка от мен. Защо ли,питам се и сега.

-Само към теб изпитвам вина. Ако можеш прости ми! Бяха думите и такива несвързани и глухи. Вятърът пригласяше и стана още по ужасяващо. Жената все пак беше мъртва по всички данни, но се появи. Държеше в ръцете си портрет не на човек. Познах по животното за какво идеше реч. Изчезна внезапно както се и появи .

-Пази се от циганката гледачка. За коя точно не разбрах,но чух градовете Ямбол и Сливен.Отворих прозореца през който духът и влезна и излезна. Убедих се че няма жив човек , но пак се започна. Притъмня. Вятърът изсвистя, заслушах гласа. Никаква картина, никаква.

Родителите ми не ме обичаха. Имаха само син. Баща ми се опитваше да бъде справедлив към мене,но майка ми не позволяваше. Никакво нормално детство, никакво. Омъжих се на инат, все пак имах някакви чувства. Но не предполагах, че най близките ще ми забият нож в гърба. Бях хубавка, но не бях курва. А тя се хвърли в леглото на мъжа ми, тя-жената на моя брат, който прие всичко спокойно с едно –„Забрави“. Другите двама за мене нямаха значение. Те просто бяха като омагьосани от тази жена. Избягах от този край мислейки се, че столицата е нещо голямо, но там изпуснах дъщеря си. Превзеха я хората от подземния свят. Подаде се. Нямах силата да я спра. Остана ми какво, пак бягство. А внуче, имах ли внуче? Започнах там всичко отначало. Аз с нов съпруг, дъщеря ми с официален съпруг. Чужденци. Надявах се, че като не са българи, ще ни носят на ръце. Не исках да преживея повторен кошмар и то далеч от България. Дъщеря ми също. Но и там ни намериха. Всъщност дъщеря ми я довлече от интернета. Да беше поне българка, а то циганка чак от България. Ще и помагала ,била гледачка, ясновидка…ред лъжи.Мене никой не ме питаше. Внучките бяха мои, но те бяха деца на майка си-моята дъщеря. По голямата ми внучка вървеше по стъпките на майка си. Затъваше, макар и страхотна красавица. Впримчиха и синът ми,който защо ли изведох от България с нас. Не знам. Грешка, но пък с всичко бе задоволен от мен. Чужденката, лекарката с която живееше беше му изпила акъла. Не иска брак с българин, не иска да ражда от българин, но да му яде парите и моите иска. И той беше като омагьосан. Със сестра си само за пари говореха и искаха. Всичко давах. Заживях като отшелник с чужденецът в гората при нечовешки условия и убийствен климат. Съвсем се разболях, но никой не му бе мило за мен. Дори бъдещата ми снаха –лекарката,която ми уреди доста неспецифично лечение и операции. Не една. Полудявах. Съпругът ми също, но той май си беше такъв –ген от майка му, която ме ненавиждаше,че съм българка излъгала сина и. Остарявах и се сривах. Без любов, без близки, далече и от Родина. Забравена от Господ, сама обречена и отишла там, където явно не ми беше мястото. Не знам на сина си,на дъщеря си ли не угодих или на свекърва-чужденка снобка, доста стара при това, но се свършвах. Сама си го правех. Климатът ме довършваше. Вече мислех за себе си, не за дъщеря и внучки. Молех се поне по малката ми внучка да има късмет, но при тази си майка как?А и баба. Явно аз носех нещастието, където и да бягам все тая. Злото по мен.Трябваше да се разбере мене ако ме няма ще спре ли злото по дъщеря ми, внучките ми и омагьосания ми син. И това не закъсня. Сега съм по силна от вятъра. От водата не можах да се спася, но тя ме прие, като приятелка. Може би заслужавах това, този си край. А той, защо ли и него. Преди да потънем в студените ледени води бяхме потънали в друго по страшно езеро, цяло блато в желанието си да сме по добри, да помогнем. Но на мен конкретно никой не помогна. А имах нужда, бях толкова….сама. Силна? Когато съм с вятъра, но той ми изневери, пусна ме долу. Затова извинявай! Знаеш грехът ми към теб. Съдбите ни почти се покриват. Но ти лети! Лети, не падай, остани си птица и слушай само собствения си вътрешен глас, не му изневерявай. Колкото и да даваме, да се раздаваме, няма признателност. И не бягай. Никога не бягай. Лети!

Последва гръм. Вятърът като че ли го нямаше. Клоните на дърветата съвсем леко се поклащаха. Една малка точка в небето се уголемяваше и приближаваше към мене. Аз стоях изумена пред отворения прозорец и гледах нагоре. Това беше птица, малка северна птица от онези обитаващи езерата. Протегнах ръце нагоре. Чух писък на птицата и едно перо падна в нозете ми.

-Пиши! Не спирай! Ще дойда пак.

 

поезия и клипове А.Х.Т.sekirata cekupama












Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5308822
Постинги: 6085
Коментари: 3244
Гласове: 28813
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930