Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2019 10:01 - КОЙ РЕЖЕ ПОЕТИЧНАТА ГЛАВА, СЛОВА...?!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 204 Коментари: 0 Гласове:
4



"На котка ми приличаш ветре мой"-
някъде го писа поетеса.
Наричаше се дива,лятна,вещица,
а мен наричаше метреса.
Мастурбирала със мисъл.
Лудувала по тебе SMS -но.
А аз сега се чудя
как пише туй лесно.
Но хич не е честно.
Добра била за всички
имала и ученички.
Какво разбрах накрая?
Такава аз поезия не зная,
която да прониква в тялото човешко
безбожно да го хапи,
да къса хищно дрешки.
Да люби остро с зъбите си криви
да се разхождат по небето
смугли самодиви.
О,не! Не мога вече.
Ще призная.
Един ден и на това ще дойде края.

Някой ме помоли тук
за нежни стихове - любов
и ме дразни тук напук,
за да направя аз блог нов.
Това е ваш специалитет,
умници няколко красиви,
кой е тук човек превзет,
кой ми прави харакири?
Душа ми нежна, поетична
иска спокойствие, покой,
добра съм аз, благоприлична,
а някои тук са във застой.
Повтарям ви, като за глухи,
литературен сайт не е това,
а туй че тук няколко мухи
плагиатстват си е беля.
Да ровят в bukvite  красиви
и в hulite на Хипо мили .
Била поезията там!
Газил ги е сам Тарзан.
Блогът е за разтоварване,
а не за тежко натоварване,
пространството е лично мое,
да ме четеш желание твое.
 

Ти кобра си -
змия опасна!
Зла жена.
Как ме изплаши!
Как треперя!
Хаплива си.
Такова чудо
няма да намеря!
Аз те обичах.
Но злото в тебе надделя.
Фуклива си.
Красива си била?
О,не!
Виж се в огледалото,
за миг поне
и ще ти стане зле.
Кадърна също си била,
поетеса и жена.
Трезва ти бъди,
от Господ ти не мож се скри.
Озлобяла,освирипяла
с дявола си във комбина здрава.
Но знай,че там на онзи свят,
всеки ще плаща своят грях.
Там няма мил и драг.
Пред бога ще се изповядаш
за греховете си предишни
с мъжете ти излишни.
Тук има кой да те крепи.
но после ще те заболи.
В ада, като факел ще гориш
ще се гърчиш,ще пищиш,
че тук на майката Земя
болката на другите ти не разбра.
Каква жена си -зла!
Нов тип кобра си -ламя,
с еййй... такваз уста!

 

Ти кобра си, но аз БОА!

Неодобрените ще станат клипчета - ОЩЕ СЕГА!

И не в youtube, запомни,

осъзнай се, опомни!
 

Шамар ударят ли ти -
подай и другата страна.
Не се страхувай от това,
че битият си ти.
Знам!
Боли!
В бияча злото ще се върне,
ще го срази,ще го погълне.
И ако не веднага,
по късно няма да посяга.
Горчиво той ще съжалява
и Господ няма да прощава.
Доброто щом в душата ти умира,
възмездието теб намира!


Няма обич и любов
в тоз живот за мен суров,
как да вярвам на лъжи,
да обичам как, кажи?
Някой все ще ме прецака
и ще плача дълго в мрака.
Господ има ли , кажете,
жива вий ме оплачете?
Че секирата желязна,
тук за някои омразна
има много лоши дни,
лъскава тя не блести.
Плаче като вас с сълзи
и сърцето я боли,
неразбрана си остава,
ни приема, ни предава!
Някои я подиграват
и пред всички порицават,
който я обича лъже,
а тя никога не лъже.
Де що прави си признава,
никого не поучава,
умна е, добра и птица
иска да е гълъбица,
но не може ей така,
тя да хвръкне на шега.
Тежка е, желязна, морна,
пък изглежда неуморна,
а сега кахър си има,
болка мори я незрима.
Искат пак да я излъжат,
искат пак да я прелъжат!
Не се лъже туй желязо
нищо, че сърце боляло
и е много отпреди,
а сега я пак боли.
Ще преглътне всичко тя,
пак ще стане лъскава,
ще обича от сърце,
ще се брани, ще сече!

image


Сега пред вас тук ще призная, 
че на злото виждам края!
Не се страхувам от това, 
че ще остана без глава!
След мен ще има по добри, 
по талантливи, истински,
човеци праведни, без грях, 
които с сила и без страх,
народа ни ще поведат, 
по път красив и непознат!

поезия А.Х.Т. sekirata cekupama



Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5241046
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28492
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031