Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2019 20:21 - ВЗАИМСТВАНЕ НА КВАДРАТ, НА КУБ НА ЕНТА СТЕПЕН И В ИНТЕРНЕТА!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 149 Коментари: 0 Гласове:
3



МОЯТ ДЕВИЗ, ПРОФЕСИЯ АКО ЩЕТЕ...ЗНАЕТЕ ГО -
ПАДАМ И СТАВАМ НА СЕБЕ СИ ВЯРНА ОСТАВАМ!
ПАДАМ И СТАВАМ, НЕ СЕ ПРЕДАВАМ, НА СЕБЕ СИ ВЯРНА ОСТАВАМ!
КАКТО И ...

ИСТИНАТА - ГОЛАТА ИСТИНА
ИСТИНАТА, САМО ИСТИНАТА! 

sekirata cekupama
  
ДА НЕ ГОВОРИМ ПЪК ЗА "Bradva.bg" , a призовават -"Оплачи се."

Шаш разбира се , кой ме чу като се оплаках?!


ЕТО ОЩЕ В 2015 
http://zadkulisite.com/post-2268


14 септември 2915
Градът -
Падам, ставам...
Стискам зъби,усмихвам се и продължавам!!!

ПРИЗОВАВАМ ВСИЧКИ ЧЕСТНИ ГРАЖДАНИ
НА ОБЩИНА ПОМОРИЕ ДА ЗАСТАНАТ ДО МЕН. СЕГА!

Омръзна ми от фалша. Писна ми от лицемерието. Гнус ме е от псевдосмелостта и подкрепата, ама мнимата - отзад, тихо, кротко, скрито, покрито...
Излезте и покажете, че сте смели мъже и жени! Търсете правата си! Не се оставайте да ви мачкат! Слушайте сърцето и душата си! 
Знам, ах, колко вие сте ми се оплаквали, колко съм ви бранил, без дори да ви познавам. Но съм знаел, че сте прави. А аз съм с правотата, с истината, на страната на онеправданите. Не, защото са слаби, а защото са имали нужда от подкрепа, от разбиране, от едно рамо, което да осмисли битката им. И сме печелили! Заедно!
Къде сте вие сега? 
Виждам ви! Чувам ви! 
Псувате, негодувате, заканвате се... Но като "В механата" на Ботев.
Искам ви с лицата ви, с позициите ви, с гнева ви, с болката, която сте натрупали от подигравките и униженията, изпитали на гърба си.
Кои са те? Кой е той? 
Не се страхувайте!

Аз, едно момче, тръгнало от нищото, им доказах, че няма по-голяма сила от човешкия дух, от силата на мисълта, когато си на страната на доброто и се бориш за истината и свободата!
Роби ли сте?!
Докажете, че не сте. И застанете до мен. Тук и сега. Не после, когато всички подвиват крак и се прегъват като макарон пред онзи, от когото зависело нещо. 
Искам да кажа още няколко неща. Да си ги преповтарят до изборите ония..., те си знаят кои. 
Коя е най-голямата сила на света? "Парите", ще ми отвърнете в хор.... Да, ама не! "Големите пари" - ще уточните бакалски. И ще бъдете прави, защото вие други понятия не познавате. Няма да уцелите и от стотния път, защото в прогизналите ви от сметки мозъци, лексеми като морал и честност не се промъкват. И понеже целите сте пропити от меркантилизъм и фарисейство, вие, нещастници, не допускате, че някой може да служи на хората БЕЗПЛАТНО, да защитава имота, бизнеса, честта и достойнството им, да брани обществения интерес. Онзи, който вие задгърбвате ежедневно. 
Зная, че ви говоря на непонятен език, че всичко това няма как да стигне до тъпите ви тикви.
Но моята позиция е към поморийци и всички честни избиратели, които няма да си продадат гласа срещу мръсните ви кинти. Защото три кила кайма не значат воля. Три кила кайма не струват позиция и три кила месо не овъзмездяват четирите години ощетяване на община Поморие.
Общинските пазванти на кмета от ГЕРБ на ДПС живеят в свой, паралелен свят. Там, където шумолят лепливите от кир хилядарки, там, където не достигат клетвите на излъганите надежди, там, горе, на стълбата на Смирненски /може и на черешата, във варненски вариант/. 
Затова, запишете си урока: Всичко може да осерете, но не всичко може да купите! 
Служа на хората, на истината и се боря за свободата, а не на господарите, които ви държат верижката. Аз нямам цена, защото е безценно служенето на народ и Родина /запомнете, че последното се пише с главна буква!/.
И ще стана общински съветник, пряко вашите мръсни номерца и ще извадя всичките ви сделки, обществени поръчки и мръсотии на светло. Едно тридесетгодишно момче ще направи това, което никой не посмя до сега. Пардон, не пожела да направи. 
Защото хората са с истината. Истината с пари не се купува. Подценявате интелигентността на избирателите. 
Иде ново поколение, което не желае да се въргаля във вашите фекалии, което има воля и мисъл да промени България.
Страх ли ви е? Или може би искате да ни купувате с чувала?
Недоразумения...
ПРИЗОВАВАМ ВСИЧКИ ЧЕСТНИ ГРАЖДАНИ НА ОБЩИНА ПОМОРИЕ ДА ЗАСТАНАТ ДО МЕН. СЕГА! А НЕ СЛЕД ТОВА...

Стоян Тончев


  image



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5243252
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28496
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031