Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2019 16:48 - АМАН ОТ ТАЗИ РАДОСТ ! ИМЕТО НЕ ТИ ОТИВА, НЕ СИ ПЪРВА МЛАДОСТ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 234 Коментари: 0 Гласове:
1



 АМАН ОТ ТАЗИ РАДОСТ ГЕОРГИЕВА - ВАРНА! 

https://www.vbox7.com/play:b9b40c8d

ТАКА ЛИ СЕ СТАВАЛО ИЗВЕСТНА, А?

image

Каква Радост си, о, Боже, ти си жива напаст особено за съпругите!

Отвори интернета и се нагледай на поетеси най-вече, ама с кош да ги ринеш,

мъже толкова нема, а защо ли, познайте!

Удариха поезията на кучкарник и бизнес!

sekirata Aman

 

Аман от прими в тоз живот!

Аман от тоз хомот!

Аман от политици мазни и души омразни!

Аман от корумпирани и деца дрогирани!

Аман от мръсни форуми и тъпи кворуми!

Аман от фалш и злоба,дяволска прокоба!

Търся истината цял живот.

Не я намерих, мили хора!

Обречени сме на хомот,

за Вас днес плача,хора!

Убийци на души злочести

и слугувници на парата,

днес славят се сами с почести-

Търпи, ще си спасиш душата!

Шепа хора с нас играят

в филми разни криминални,

болка, скръб и смърт вещаят

шутове в костюми бални.

Към слънцето ръка протягам,

душа ми стене и ридае,

от кармата не ще избягам,

сърце гаврата не трае!

С последни сили те изпивам,

мъко моя и се давя,

себе си аз знам затривам,

на Дявола услуга правя.

 

Може да си красив!

Може да си даже талантлив!

Но нямаш ли пари-

никой не си!

Тогаз-Умри!

 

клип и стих А.Х.Т. sekirata

 

Radost Georgieva 36 Varna

poezia muzika radio noshten jivot

 

Пък аз се чудех кой е този профил на човек от радиото ,който преди седмица две ми се правеше на хакер. Радост ТИ СИ ЗЛОБАТА,ЗАЩОТО ТИ С ОНЕЗИ ЧАВКИ СЪБИРАХТЕ ПОДПИСКА 2009 И МИ ИЗТРИХТЕ БЛОГА ТУК,та  и на дъщеря ми Полина.Това бе по поръчка на твоята приятелка Гергана ЧАЛГА ПЕВИЦАТА, С КОЯТО ПОСЕЩАВАТЕ ВАРНЕНСКИЯТ ХОДЖА,ЯСНО ЗАЩО! ВЕЩИЦИ!

10.06.2007 12:16 - Аман от злобни хора! Секирата прекали вече!

 

Автор: radost4e Категория: Лични дневници 

 

Прочетен: 4155 Коментари: 21 Гласове: 2

 По принцип гледам да пиша само положителни неща. Достатъчно критикуващи има тук. Но днес като се рових из нашето блог пространство, се сблъсках с поредния постинг на секирата.

 Много пъти съм се въздържала от коментари за тази жена, но този път вече не мога да си премълча. Не може да ръсиш злоба наляво и надясно, и после да обличаш ефирната дреха на поетеса и да пишеш за любов и нежност. Някакси не си подхождат агресията и нежността в един човек да са събрани, особено ако човека е жена на 50+, майка и претендираща за образованост и интелигентност.

 

Преди месец беше решила и срещу мен да се обърне, беше почнала да пише глупости под постингите ми, аз не се трогнах особено и спря. Свикнала съм на подобни отчаяни опити на определени хора да ме засегнат. Как и не разбраха, че могат да ме наранят само хора, които обичам...

 

Та това, което четох в нейния блог последно беше за Невена - красивото и талантливо момиче, което спечели Music Idol. Нашата секира не е пропуснала да позлобее и по неин адрес. 

И не почвай да си фантазираш веднага, че някой ме е наел да те атакувам! Четох те и те коментирам, това не е разработка на тайните служби.

 

 

djani - Много въпроси... 
А отговора на парламентарните избори, трябва да е същият. Целият свят и кукловодите да видят, че властта е нелигитимна и народа не иска глутницата алчни политици, самопровъзгласили се за "елит" на страната.

 

 kostadin - Ама никак не си права. Според спи... 
Ама никак не си права.Според списъците за гласуване при това управление е спрял демографският срив и сега имаме демогравски взрив -kDНа пук на всички зли езици за една година след преброяването са се пръкнали около 1 000 000 души и то навъзраст удобна за гласуване.

 

 ivoki - СИЛНО !!!! 
СИЛНО !!!!

 

skryndzolina - Народа спи. 
Народа спи. В списъците има мъртви души. Хора, с двойни гражданства, които са напуснали България преди 15 години. Накъде вървим безкрайно устремени. 
Отговора,е ясен след 15 години България ще е страната, с най много бездомници, българите ще сме малцинство. Спи народе и дерзай!

И като завършек на поста ми искам да изкажа огорчението си поредно от голямата част най- вече поетеси към мене. Много е плоско, нескопосано да се търсят причини неадекватни , за да се оправдаят тези душици с неприязън, която показват към мен и ми пречат, kaтo използват сегашните си позиции и връзки, но то всичко е до време. Росиела например не може да ми прости за снимките с цигански катун в Симеоново, но това е предтекст. Защо Валери, Йотова, Юлка...и другите в мои колажи хумористични и клипове  не ми пречат или поне не е открито? Ами астролога- първата дружка на Росиела,  защо двамата открито ме плюят? Защото никой не може да ги спре ли, едва ли само това! Те просто не могат да ме дишат ,всичките те няколкото бяха и са там където пиша , качвам и аз, и от повечето такива сайтове благодарение на тях съм изтривана заради жалбите им, измисляни, издокаросани.
А как творят не ми се коментира, едно и също пишат със синоними думички, повтарят до втръсване и гледат да е все оптимистично?! Смешна работа, животът не е само розов! Но най-важното няма чувство, никакво чувство в съвременните творби на повечето съвременни творци и всичко е разхвърляно, клише, банално,едно и също. Дела Раи също не ме трае може би заради приятелката ми Лидис най-вече. Лидис е мъртва и какво сега и на мене ли ми кроят шапката хората на мутрата у нас , които са в блогбеге фраш!
КОЛКОТО ДО ЦИГАНИТЕ, ЦЯЛАТА БЪЛГАРИЯ Е ПЪЛНА С ТАКИВА, защо не и в Симеоново, след като е пълно със снимки в интернета за там, аз не съм ги правила и не е нужно да ходя в Симеоново да го доказвам.
Цяла България е цигания, нима не го разбраха всички! ОСТАНА САМО ДА СМЕНЯТ ИМЕТО  НА ЦИГАНИЯ!

поезия клип А.Х.Т. sekirata cekupama






Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5306349
Постинги: 6084
Коментари: 3244
Гласове: 28807
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930