Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2019 19:21 - ПОЕЗИЯТА ВЪВ ВИРТУАЛА
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 163 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 22.11.2019 00:18


image

поезия А.Х.Т. sekirata cekupama

САМО ГОСПОД СЪДИ, САМО ТОЙ РЕШАВА КОЕ КАК ДА СТАВА, бабо Росо!

РОСИЦА КОПУКОВА - прекалено самотна баба, без деца, без внуци , без любовник…сама с книжките си, с парите и връзките си, не можа и не може да се докаже , да спори успешно с мен, няма аргументи, няма дух, силици, а е само кълбо от злоба и завист. Че е грозновата не е виновна, че е стара също, но да е толкова злобна и завистлива за това ще си носи греха .

Не е задължително да имам нейните пари, връзки, купени постижения  и награди! Нито нейната кръвна група, кръвчица…J)

Тя е журналист колкото аз съм калинка, а за поетеса пък хич не става, повтаря едно и също в творенията си с различни думи. Няма как да си признае как организира изтриване на моите профили и мои постове в интернета, тя си ги избира, както избира тайфата  с която действа.

 С какво право говори от името на другите, след като знае какви интриги и мръсотии прави с няколкото като нея в интернета , най-вече в блогбеге? Заради нея и една плевенчанка ме изтриха в два сайта  само за един месец - стиховете беге и откровения. Но тя остана там, не защото  е голямата личност, поетеса, знаете как става у нас в днешно време, просто си плаща…Плащат си на управата на сайта, нужни са средства за поддържане на сайтовете.Такива като нея злоупотребяват с такива като мене, които си търсят  правата и се защитават с всички средства. Вижте я как се шири в колко категории в блог беге, а мене и там ме спря като sekirata-засега не изцяло. Смут и потрес  предизвиква  ТЯ ,  дори нещо повече от гнусота ! Творец, а използва жаргони и цинизми свободно?! Използва и хакери. Платило си е бабето да си прави каквото иска в корумпиран български интернет. За да си човек не е достатъчно да имаш много книжки и награди, спечелени знаем как, не  е достатъчно и аз да съм една обикновена жена,че да не ми завижда и злобее.

Нали именно затова!

Коя съм аз …някоя си там, никоя та толкова се изхвърлям и си позволявам да говоря          истината , която не и харесва.

Ами коя съм? Човек съм при това с главно  „Ч” и въпреки мафията около мене  оставям красива следа след мене, оставила съм живи същества след  мене, а тя и едно коте не е отгледала, чак пък да я заболи. Темерутщина и ограниченост,  душевна инвалидност и …лудост! https://www.youtube.com/watch?v=e8oErU4hlzY
Що Ви преча "куклички" красиви?

Що Ви преча, "зайци" диви?

Морковите ли свършиха?

На месо налитате, измиха

кървавите Ви следи

от сега и от преди.

Но лесно тъй се не изтрива

заешката суета

и Господ каза:Тъй не бива,

ще си останете в калта!
А.Х.Т.

Нека си пише” –Коя сте Вие да нареждате кой да пише и кой не и какво да пише, кога? За Господ ли се имате,бабо Росо?! Ама не сте и един ден като Ви прибере, ще го разберете дали ще се бори с Дявола за Мен или за Вас.

Бях длъжна пред себе си да отговоря на този измислен пост от тази , която си живеела добре ,забележете …с чиста съвест! О, Богове…какви лъжи!

Пуснала съм доста материал и нейни обиди където трябва.

Кой ще я спре ще се види и чуе рано или късно!

А.Х.Т.sekirata cekupama -12 ноември 2019.,Плевен




"Поздрав до Анита  секирата

Публикувано от Росица Копукова · преди 1 час

9 прегледа

Тази невероятно самотна дама, не можа и няма да може никога да се добере до мен като човек и като журналист. И отвреме-навреме я прихваща лудата, та пише по мой адрес. Нека си пише, то затова е гонена отвсякъде, защото, където се появи, настава смут и потрес.

За нейна зла врага, аз си живея добре, с чиста съвест и никак не се влияя от глупостите й.

 




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5289287
Постинги: 6074
Коментари: 3244
Гласове: 28728
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930