Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2020 13:05 - БАБА СТОЙНА Е САМА, ЗАЩО?
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 258 Коментари: 1 Гласове:
2



 image

Бабето е с пробит галош

със стара чанта , шал-чер пош,

но струва колкото  100 -на политици,

министерши и калинки Бойкови и жрици!

стихове А.Х.Т.sekirata cekupama

Юрий Борисов :До днес си мислех, че най-големият проблем на България е липсата на суверенитет. От днес започвам да си мисля, че за България най-големият проблем е, че има някакъв остатъчен суверенитет. Май е по-добре да го загубим изцяло: след като гражданското ни общество не може по никакъв начин да контролира политиците си; след като законите нямат никакво значение за силните на деня; след като сме абсолютно неспособни да спрем прокуратурата и силовите органи да се превръщат в частни бухалки; след като никой, абсолютно никой не е защитен от държавен произвол.

Стана така, че и суверенитетът, колкото е останал, обслужва мафията! Да идва някой и да ни взима на концесия!

Анна Заркова:

Сънувах баба Стойна тази нощ. Как седи на дрипавото си легло в старопиталището, а срещу нея хвърлят цял взвод полицаи. Те тропат с кубинки, дрънкат с белезници и крещят по нея. Тя вади скъсания си галош срещу тях, но гледа в мен с очите на майка ми и пита: "Ани, защо съм сама? Вие как сте? Страх ли ви е? Децата избягаха ли от България? "

ПОЛИЦИЯ РЕСПЕКТИРА БАБА СТОЙНА, ОПЪЛЧИЛА СЕ НА БОЙКО БОРИСОВ

Това е голям срам както за МВР, което се превърна в прислужна организация така и за т.н. гражданско общество. Къде сме хора? Къде отиваме, защо мълчим? Защо допускаме това? Утре ще сме наред самите ние?

Ден след като репортаж на Българската свободна телевизия от антиправителствения протест на 29 януари, показващ мъката на една обикновена, но голяма в смелостта си българка - баба Стойна, на 73 години, обиколи интернет, полицаи са я издирили и посетили в дома за стари хора, където тя живее. И не за да й помогнат в мизерния й живот, а за да й търсят обяснение за думите и. Това, на актуалния в момента език се нарича профилактиране с въздигане до респектиране.

БОЙКО БОРИСОВ е първия премиер на БЪЛГАРИЯ УПОТРЕБИЛ СЪЛЗОТВОРЕН ГАЗ СРЕЩУ СВОЯ НАРОД

ЗАЩО МРАЗИ НАРОДА СИ, НАЙ-ВЕЧЕ  ПЕНСИОНЕРИТЕ?

ЗАЩОТО НЕ МУ ИЗКАРВАТ ПАРИ И КЪДЕ ЩЕ ГИ НОСИ ТЕЗИ ПАРИ ?!

ТОЙ ВЕЧЕ Е БОЛЕН, МНОГО БОЛЕН! КАТО ЗОМБИРАН, ЧУЖДА МАРИОНЕТКА.




Гласувай:
3



1. sekirata - Разбирам, че тук на една група по...
05.02.2020 13:32
Разбирам, че тук на една група потребители с лидер ...НЕ ИМ ИЗНАСЯТ моите песни, акордеон, пиано, моите клипове с мои изпълнения не само на песни, даже и моите снимки от албумите ми. И какво, да се гръмна заради тези човечета?Никой не каня с бъклица в блоговете си, нито пък искам мнение ОТ ВСЕКИ! Знам това което правя колко струва и знам, че си е лично мое, истинно, с което много малко творци и изпълнители днешни могат да се похвалят. Не се разкрасявам, подмладявам и не ме интересува дали съм красива на снимките и в клиповете си пък за фотошоп като повечето да не говорим - ненавиждам го! Но не съм и длъжна да пускам най - добрите си стихове най-вече , че да се пълнят сайтовете от плагиати, нали?



Доста преживях, изтърпях от едни и същи хора, напъплили по всички сайтове където съм, ако това са хора. Но никога не съм използвала мръсни думи, клетви....не съм ходила по градовете,домовете на недоброжелателите си. И в края накраищата и тук пак все аз съм наказвана ... Давам малко примери, тези потребители са и тук и не мълчат, не си траят.Знаете ли, колко пъти сменям пароли, имели,колко пъти допълвам , преправям постовете си...това е...ПРОСТОТИЯ! Може би съм стара жена за този сайт, тогава? Това има ли го в условията - годините? Може би тук моето се таксува като реклама на пеенето ми, свиренето ми, композиране, аранжиране, стихове, разкази, статии....та и снимки? Може би...но аз виждам и другите профили тук и постове какви ги пишат и вършат!!! Може би ВИП-ове или спонсори , или друго...но ...всичко има таван, граници!

Моето не е реклама, това съм самата аз, така общувам, защото с мене ТЕ-ПОВЕЧЕТО общуват само като ме изпращат еди къде си та и за хапчетата ми и то го правят някакви си.... Хората станаха лоши, затова и ЗАПОЧВА СЕ...засега с коронавируса и бежанците.



.Re: Re: Секирле, да те посече! Хич не ме интересува твоето кръчмарско отроче!

Изпратено: 06.02 20:53 От: rosiela

Изтрий | Отговор Секирле, да те посече!
! (ново)
Да мреш ти и родата ти! (ново)

Секирле, да те посече!
! (ново)
Да мреш ти и родата ти! (ново)

От твоите уста, АНИТО , В ТВОЯТА ПАЗВА!

Отрепке, сега и от Ютюб ще те разкарат, бъди спокойна, чушко кръчмарска.

Изпратено: 06.02 23:25 От: rosiela

Изтрий | Отговор


Нали е забранен псих.тормоз, насилие и тем подобни в интернета, тези защо не ги санкционирате? 09.09 19:05 - ...
от: germantiger
здравей тъпа дебела путко
на теб дъщеря ти що е в германия, а не в русия, куба, сирия, иран
тук е ес -като не ти харесва марш мършо
Одобри | Изтрий
25.10 07:24 - Чух, че един норвежец

от: apostapostoloff За постинг: МАМО, НЕ МЕ ДАВАЙ! - НАЦИОНАЛЕН ПРОТЕСТ НА РОДИТЕЛИ ПРОТИВ СТРАТЕГИЯТА НА ДЕТЕТО
много харесал твоята дъщеря и щял да ти я отнеме. Ще я води в харема си в Осло. Та да му пее там чалга. И да фърга гюбеци.
Одобри | Изтрий

Нарушавате правилата на сайта! Здравейте, с последният си пост нарушавате правилата на сайта.

Ако сте попаднали на други постове, нарушаващи правилата ни ги посочете, зад а ги изтрием.

Изпратено: 14.01 18:09 От: blogbg Изтрий | Отговор

sekirata - Аз съм нарушавала?!!


Последни 20 регистрирани посетителя

12:48 - stefostef
10:57 - cell
10:10 - bojinkata
10:00 - rosiela
08:17 - rosiela
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5242935
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28496
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031