Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2020 05:08 - ДОБРЕ МИ ДОШЛА ПРОЛЕТ 2020
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 301 Коментари: 0 Гласове:
6



ПРОЛЕТ - коронавирусна, плъхова и  дано се лъжа!

image

Песен за цветята -музика,текст,изпълнение А.Х.Т.sekirata

1.Минзухарят чака кака
теменужка от трънака,
че кокичето сълзливо
днес на него не е мило.

2.Минзухарят чака кака,
но дочака кукуряка,
в жълто с него се прелива
и с иглика.Тъй не бива!

Пр: А сълзите на кокиче
и на момина сълза
са сълзите на момиче
не познало любовта./2/

Нооо…

3.Слънце грее песен пее
птичка мъничка на клон,
туй момиче във полето
прави на цветя поклон.

4.Пълна кошница с цветя
набрало е за у дома,
гледа птичите ята,
пак дошла е пролетта,
пак дошла е пролетта!

image

ЧЕСТИТА ПЪРВА ПРОЛЕТ
СЕКИРАТА ВИ ПОЖЕЛАВА,
СТАВА ЦВЕТНА ЦЯЛА!

Канят ме цветя разцъфнали
да се наведя, да ги погаля
и от слънцето очи откъснали
нежност, топлина, омая!
А в душата светло става
и сърцето огън сгрява,
галя тез цветя красиви
с чувства най дълбоки, мили!
Спомням си за теб,
когато куп цветя ми подари
и в ръцете като злато те блестяха!
И мълчи днес сърцето онемяло
за любовта ти закопняло!
В цвете ти се превърни,
в мирис, аромат плени
моята душа красива!
Знам, за теб съм още мила!
Дай ми обич и любов,
дай ми огън, живот нов!

На пролет ми мирише,
във ръце с цветя,
със здравец и индрише
потеглям по пътя,
който криволичи
и води ме при теб,
но още ми е рано,
рано да съм с теб!
Толкова цветя
прие във този ден-
пролетен и слънчев,
топъл като мен!

https://www.youtube.com/watch?v=g_6x8NkK5n0

ЧЕСТИТА ПРОЛЕТ, ДОБРИ ХОРА!

https://www.youtube.com/watch?v=fJlPM7EwoEM

Лошите остават в зимата, замръзнали сърца, лишени от доброта!

https://www.youtube.com/watch?v=Jw0whuFAq1k

https://www.youtube.com/watch?v=UaPx0Oq7PcY

https://www.youtube.com/watch?v=2f-EMPT3YmM

https://www.youtube.com/watch?v=5YA6SKoqH3Y

С момина сълза посрещам пролетта,
а искам с други аз цветя
днес да се окича!
Кой към мене тича?
Анонимни ми се подиграват,
че сама съм долу на Земята,
лъжи, илюзии раздават,
а истината друга е и свята.
Всеки свойто цвете носи,
вътре във душата своя,
моета сърце не проси,
не краде на друг покоя!

https://www.youtube.com/watch?v=G4ToAwgZt0w

sekirata S proletta

https://www.youtube.com/watch?v=XqMCHxzSITM

sekirata Tursia cvete


image

https://www.youtube.com/watch?v=bJHx09irFfc

sekiarta Cvetno mi e 
imageСъбуди ме, пролет, 

а рано ми беше!
И  ти, птицо,  в полет,
а ми се спеше!
Пътека извива се
във гората,
слънцето ярко
грее в позлата!
Кима кокиче,
целува момиче,
минзухар се смее
в очите ми грее
огън и плам!
Добре дошла,пролет,
аз знам-
Помръкнал трепет,
жажда в мен, радост,
живея с теб
моя трета младост!
Капки отронени
от капчука
сякаш видях аз –
Наслука!
Събужда се всичко,
природата пее,
в гората вятърът
нежно люлее
листата, говори
и тихо им шушне,
зайче във храстите
иска да гушне.
Роса сребрее,
дъга появи се,
зад планината
облакът скри се.
Дошла си ми,пролет,
добре заварила,
снегът, преспите
назад  оставила!
Дай на мен  младост,
сила, кураж
и подари  ми
този пейзаж!

Чувам глас на птица в полет,
а в душата моя - пролет!
Ръце протягам към небето,
където тегли ме сърцето
и моля птицата красива
да ме дари със устрем, сила,
в небето с нея да се рея,
високо горе да живея. Смея. За Вас е новият ми стих
със аромат на пролет! Бих
целунала и Вас,
приятели, във този час!

image

Първа пролет кани ме навън,
сякаш в цветен, утрин сън
просветлява всичко в мен-
трепет,сласт, копнеж, във плен
съм и във омая, блага
душата ми разпуска,бяга
мисълта ми, цветна
съм в одежди разноцветна!
Птичи хор. Ята долитат.
Минзухар и кукуряк ме питат
искам ли ги за венец-
пролетен и с бял равнец,
теменужки и кокиче.
Аз съм пролетно момиче!
Да, ама не съм и знам,
че годините ми, бам
навъртяха се една след друга,
аз не съм момиче, друга
съм и посребряла цяла,
мъдра, зряла съм и бяла!

ПРОЛЕТНО

Имало едно време едно момиче. Расло безгрижно като кокиче. Но задухали ветрове, затрупали снегове добрата Земя и станало страшно . Така момичето намерило подслон при човека слон, който бил благороден, но слуга покорен! Момичето тръгнало по друга пътека, пътеката на зевзека! Озовало се в страшна гора-ледена и цяла в мъгла! Нямало слънце ни аромат на цветя, ни благодат! Диви животни само ревящи, за плът и кръв жадни ,ламтящи! Отчаяно от всичко дори от снега, замръзнало в прегръдката на студа! Решило. Нека статуя ледена да стане, но кокиче пролетно да си остане!

image


стихове клипове музика текст изпълнение авторово  А.Х.Т.sekiarta cekupama



Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5239509
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28490
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031