Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2020 18:37 - НЕ ЗНАЯ ДА СПИРАМ
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 159 Коментари: 0 Гласове:
3



image


Ще потъна и пак ще изплувам,
трезво мисля аз, не сънувам,
в очите прозира непокорство  и воля,
с бури, стихии ще се преборя.
До брега ще стигна, ще се изправя,
след себе си лошото аз ще оставя.
Не зная да спирам, дори да умирам
докрай ще се боря. Имам сили и воля.

поезия клипове  А.Х.Т.sekirata cekupama

https://www.youtube.com/watch?v=g0EV7cjHej0

sekirata Ne spiram da se boria
https://www.youtube.com/watch?v=IjH0CtfFaWE
sekirata Ne zabludeni niama da se molai
https://www.youtube.com/watch?v=4a61V8RorTs
sekirata V gard
https://www.youtube.com/watch?v=HmFv_YxUf7g
sekirata Az ne placha
ПОСТЪТ МИ ОТ 23 .06.2020-21:53 Е ИЗТРИТ, ПАК И ПАК….И ПАК ,
ЗАЩО, ТОВА СА ЦИТАТИ?!
  ПОСТЪТ МИ Е ИЗТРИТ, ПАК И ПАК….И ПАК,  А КАКВО ОБИДНО В НЕГО ИМА, ПРОСТО ЦИТИРАМ ДВАМАТА БОГОВЕ ТУК!Автор: jupel Категория: Изкуство 

 "Не се занимавай с мен, стрино, (ново) защото ще ти таковам онаковата.

5 пари не давам за теб. Плюя аз на теб.

Престани да се заяждаш с мен, побъркана жено!

Защото много, ама много лошо ще пострадаш.

Това е последно предупреждение!

Изпратено: 10:11 От: apostapostoloff  23 юни 2020

Изтрий | Отговор
sekirata -Р.К, СЛУШАЙ КАКВО,    Последни 20 регистрирани посетителя 07:25 - rosiela   Нямаш ли си друга работа , та все в блоговете ми висиш? Отдавна съм те заличила от живите.
Що за ...иче си?

Рано ,рано да се събудиш и за цъфнеш при мене, тази,

която не искаш да чуеш и видиш, ТОВА Е НЕНОРМАЛНО!!!

СТИГА СИ МИ ПУСКАЛА СТИХЧЕТА НА ЛИЧНИ ЗА АКОРДЕОНА МИ,

ПИАНОТО МИ, ДЕЦАТА МИ,  ТОВА Е КУФЕЛЩИНА!

СПРЯХ ЛИ ДА ПЕЯ И ПИША ЗА ТЕБЕ? Даааааааа.

Аз изпълнявам нарежданията ,правилата тук, а РК -НЕ.

Вижте в профила и колоко постове има против хората , не само по мене,все критики, това журналист било.
Кво се вжвяваш рОСО НА бОГ ИЛИ ИМАШ ДРУГИ ПРОБЛЕМИ ,АМИ РЕШИ СИ ГИ ,КВИ ДИРИШ ПРИ МЕНЕ ,НАЛИ РЕВЕШ С ГРУПИЧКИ И ЖАЛБИ ПО МЕНЕ?!
и НИКАКВА НЕ СЪМ НА ЧУ,набий си го в главата.
Не си ти тази която да ми каже кога и къде да пиша, качвам стиховете ,разказите си и клиповете си.То не бяха заплахи, омраза...най-вече за дъщеря ми. По-млада е от тебеи мнооооого по красива ако аз за теб съм грозна.А каква певица си и акордеонистка още никой не е видял ,пусни нещо твое, ха де?

Провокираш ме, но няма да стане

просто давам гласност на наглостта ти 
да ми натрапваш,
а да не ме понасяш-това е противоречие.


И къде е контролът тук?
Защо постоянно ми се пише от администрацията  да не се занимавам с нея

ХА , ДА МИ ОТГОВОРЯТ  СЕГА Росица Копукова защо не предупредят да спре да ме търси  и рови из профилите ми?
Защото неприятностите ми в тях са от нея , постоля и платените им хакерчета.

Последни 20 регистрирани посетителя 07:25 - rosiela
това са само малка част от обидите по мене и дъщеря ми,която пък изобщо няма нищо общо с нашите онтошения,пък сме и непознати с тази джурналистка...


..има къде и как да пусна другите ..
о, идвала в плевен в компания плевенчани и им пяла,свирила ..хайде дайте запис де?

Тази ваша групичка ще си тго отнесе един ден,но не от мен, защото намесихте и дъщеря ми и то не само с писания.

на 21.06.2020 г. в 14:55, Myanmar написа:

Кой е рекъл, че пречите?

Казано ми е ДОРИ в прав текст от потребители и не само тук  с големи претенции и връзки, а всъщност като мене простосмъртни.

Малко цитати -04.02 21:50 - А ДА СЕ ИЗМЕТЕШ? КАКВО ЩЕ КАЖЕШ?от: rosiela За постинг: НАПРАВЕТЕ НЕЩО, ПРОМЕНЕТЕ САЙТА ДА СЕ ВЪРНАТ ОБИКНОВЕНИТЕ ХОРА В НЕГО- rosiela - Не разбрах защо реве Анита Пернатова?!
21:49-05.01 20:24 - Време е да се ометеш и ти,от: rosiela За постинг: МАСОВО ИЗСЕЛВАНЕ НА ПЛЕВЕНЧАНИ-фъфло! Измитай се заедно с твоя любим поет Чу.Ще те спра и от ютуб. 

 












Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5302317
Постинги: 6083
Коментари: 3244
Гласове: 28789
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930