Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2020 01:28 - НАРОДЕ??? СВОБОДА ИЛИ СМЪРТ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 162 Коментари: 0 Гласове:
5



 image

"Народе????

Къде е чистата и свята република?

Къде е свободата?

Къде е България?

Къде и кога продадохте Родината си?

Свобода или смърт!

 На 18 юли е роден Васил Иванов Кунчев – Левски.

Апостол на българската свобода.

Национален герой. Революционер,

организатор, патриот. Легенда. И безсмъртие.

Какъв ще е нашият отговор, народ?" E.Г.

стихове клипове музика текст А.Х.Т. sekirata cekupama 
 

Губи себе си...го каза,

от народа си не се отказа,

до последно вярваше в борбата,

истината, свободата!

 

Болката в сърцето ще изтрия,

ако трябва ще да я изпия,

но не ще ви се предам,

мръсна паплач, чужда сган!



Няма вече знам такъв да се роди,

няма, туй и турците го казват,

няма, знам, но мене ме боли,

кои на внуци си за него ще разказват?

Апостолът днес свети на небето,

заканва се със пръст от висинето

на земните, продажните чеда

поставили народа ни в беда!

Искам, много искам да възкръсне,

искри, надежда да разпръсне,

да стопли българско сърце,

сила, кураж да ни даде!



Събуди се, Дякон Левски и глави сечи,

наред карай, не прескачай, слушай как мучи

турчин рязан, ром крадлив и дръглив помак

и как днес ни язди всякой чужд дивак!

Събуди се, ако нямаш с кво,

ще ти дам мойто сечиво,

че сърце ми веч не трае

с тез чалми на криеница да играе!

Събуди се, Дяконе, стани

или просто мен при себе си вземи.
 

Събуди се, Васил Левски,

 

народът ти секат на трески

виновен си е сам-търпи,

а в мен горчи, боли.

Това не става на държава

народът вече се предава,

повечето избегаха,

поболяха се, измряха!

Народе??? - Питаше ни ти,

но кой те чува ми кажи?

Народ-зомбирана рая,

от Дявола очакваща пая!

 

Този стих който избра

пълен е с остри слова-

мои истинни и с болка,

возим се в момента на...триколка!

Ходя винаги пеша,

сега ще се престраша

в чужда тиня ще нагазя,

но народа си НЕ мразя!!

 

Не съм Ботев, не съм Левски,

но не ще ме насекат на трески,

със перото си се боря,

няма друго как да сторя,

окована съм в "окови" и в дома си....sorry!


Болката в сърцето ще изтрия,

ако трябва ще да я изпия,

но не ще ви се предам,

мръсна паплач, чужда сган!

 

https://www.youtube.com/watch?v=lLV2hrsCWHs

sekirata 146 godini ot obesvaneto na Vasil Levski

https://www.youtube.com/watch?v=GYG98PJpRr8

sekirata Vasil Levski ne umira - pesen na sekirata


https://www.youtube.com/watch?v=P0eEhftjlgs

sekirata 143 godini ot gibelta na Vasil Levski

https://www.youtube.com/watch?v=fFQ8ULLehwQ

sekirata Subudi se Diakon Levski

https://www.youtube.com/watch?v=mr-1RGzfsKw

sekirata Obesvaneto na Vasil Levski

 

https://www.youtube.com/watch?v=22Vh7kdW5BY


image

 












Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5239437
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28490
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031