Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2020 22:47 - ТОЗИ ПЪТ ЩЕ ТЕ СЪБУЯ АЗ
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 147 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 28.08.2020 15:12


 Жителите на "Симеоново" - в хватката на нерешени проблеми.... Този път ще те събуя аз

и така, че да не ти хареса!

Ще спреш да правиш ги от раз,

номера журналистически, контеса

хич не ми се прави,

в лъжи, интриги не се дави!

И спри след мене да търчиш,

на бунище симеоновско стърчиш!

Гражданско сдружение „За Симеоново“ за пореден път сигнализира медиите, заради проблеми, свързани с открито сметище за битови отпадъци в квартала и в близост до необезопасен трафопост, както и заради честите течове на питейна вода край бунището.

Най - дълго нерешеният проблем в столичния квартал „Симеоново“ е свързан с теча на питейна вода на ул. „Извор“, за който Софийска вода е уведомена, но изтичането продължава, разказва Румен Манолов, който живее в непосредствена близост до района на теча, бунището и трафопоста:

От шест години обитавам къщата тук, която беше засипана с боклуци. За да се изчисти това дере надолу, заплатих със собствени средства 2 800 лв. на багер със самосвали.

 

Местните настояват районът да се почиства и имат желание да го облагородят, твърди Манолов:

Погледнете общинската собственост – един змиярник. Тук играят малки деца. За една година 28 пъти е разкопавано и асфалтирано.

От „Софийска вода“ обясниха, че проблемът с теча е сложен, използвана е ултразвукова апаратура, защото източникът на теча при проверката не е бил установен, а слабите течове се откриват по-трудно от силните.

Председателят на Гражданското сдружение „За Симеоново“ Христо Петров поставя и друг проблем - хората са против строежа  на мост в близост до детска градина на улиците „Каменица“ и „Крайречна“ и вече са инициирали жалба, подписка от 80  души и искане за мораториум. Причината - изгражда се жилищен комплекс за 27 кооперации без алтернативен път и канализация, а тежките камиони минават край детската градина и рушат брега на реката.

image

 

 
 

1. jupel - КЪМ КРАЯ НА ТЪРПЕНИЕТО МИ! РОСО.точка
14:50 КЪМ КРАЯ НА ЛЯТОТО

Събух обувките на лятото,
то литна босо по света,
а аз ги грабнах във ръката си
да ми е светла утринта.

И с тях притичах неуморно
през месеците - Божи дар,
ще му ги върна доброволно,
но искам да му хвърля зар -

с късмета да не си отива,
та във ръцете ги държа,
че в лятото аз най- съм жива
и дълго после ще тъжа.

27 август 2020г., София
Росица КОПУКОВА



А тук какво ти липсва ли?
Ами много ти липсва, акъл ти липсва!


КАКВО МИ ЛИПСВА?

Какво ми липсва? Липсва ми вълна,
бургаски вятър, обичта на мама,
екскурзия из моята страна-
все простички неща,то друго няма.

Но времето не спира своя път,
мени се и съдбата е различна,
уютен е домашният ми кът,
но делникът ми днеска е загрижен.

И станах си на шестдесет и две,
и не разбрах как бързо отлетяха
вълшебствата от детството, но не,
аз имам дом,любов, живот и стряха,

а те са тук и вярвам, че натам
със смисъл ще запълня празнините,
посоки имам още светли, знам,
и рано ми е още за звездите.

Светът дарен е с много красота,
а тя над лошотията изплува.
И нека го наситим с топлота,
приятели, само това си струва.

22 август 2020г., София
Росица КОПУКОВА

цитирай

  2. jupel - Росо, айде млък там от жабуняка в ...
14:54 Росо, айде млък там от жабуняка в Симеоново
и въшливата перука си свали ,старче !

цитирай




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5290811
Постинги: 6074
Коментари: 3244
Гласове: 28733
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930