Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2020 15:37 - MILADY, ХАРЕСА МИ ! ТОЧНО ТАКА, ТОЧНО В ЦЕЛТА
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 208 Коментари: 0 Гласове:
6



 12:11 - Гейзерна поететика... Автор: milady Категория: Тя и той   
/ промоция за пенсионери @)

Бълвам безкрайни, изобилни,
и трудно премерени,без кантар думи.
умея, също много силни момински рими..
както за товарищи, тоже и за врагини,..

Думи злобни,забравени нямам..моля!!!
търча, и се репча , в точната ниша...
блоковата доза, ми е малко..висока...
не търся аз,ни добра дума..ни приятна..посока)..

Аз ,не се сещам,в нещо да съм оценена,
Важно е, Доверието в Партията любима
Не признавам Хитрост напразна..
и не прощавам,ако не е подплатена..

Така е хубаво да се живее лесно, 
в онлайн,и на пусто, с блокови...масали..
скачам от рима на рима..кат една ко@а..
важно е Трафик да има..и да минава денГубара )

понякога, ме дебне..една неочаквана секира зад врата..
хиля ся, и пак си тракам..ля ля ля..
чопля семки..това е Вятър и мъгла..
сега, ще се надупя на дивана...
...белки, посънувам..поне една добра дума.

Джулия,Лейди Байрон
/тук 



Благодаря, Джули!

С нас двете най-много се яде, но с Wonder  НЕ!

Приличат си и общи цели имат

в блога  само болка те сервират!





Цял ден лежи и семки люпи,

едно дете тя не излюпи,

но и куче не отгледа,

за мъж се бори, иска сгледа!

Не понася критика, не е в час,

обижда и крещи,пуска газ...:)



Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5289646
Постинги: 6074
Коментари: 3244
Гласове: 28730
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930