Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2020 16:45 - Наистина сме диктатура! ТЯ ЧУПЕЛА КЛОЗЕТНИТЕ ЛОПАТИ...това не е речникът на Копукова, с която не се познаваме в реала! НЕ Е САМО ЮТУБ, НАЛИ ЗНАЕТЕ?!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 312 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Гьостерице,имаш два варианта: (ново) или си махаш мръснишките клипове за поетите, всичките, или приятел ще се справи с теб да не те допускат изобщо в Ютюб.


Нали знаеш, че клозетните лопати ги чупя аз!

Изпратено: 10:39 От: rosiela

Изтрий | Отговор



ЗАТОВА СЕ СЪМНЯВАМ
ЧЕ ДРУГ ПИШЕ И МЕ ЗАПЛАШВА

ПОСТОЯННО...



КОПУКОВА, Не се познаваме в реала, знаете го , но се гонкате с мен,ЗАЩОТО НЕ ПЕЯ ВАШАТА ПЕСЕН..ХА,ХА!

Много сте зла, а се имате ЗА ГОСПОД! Смешна сте. Типично... Борисово поведение, на диктатора...ха ха...Не искам да си губя времето с Вас!

Бъдете си там каквото си мислите ,че сте,

НО С МЕН НЕ СЕ ЗАХВАЩАЙТЕ, ЗНАЕТЕ- ИМА БУМЕРАНГ!

 

 

...НоменкЛатура не правете, нали демократични сайтове блогове...айде...копирате поведението на диктатОРА  ни..


 

Кой ви е крив, правете си клипове и Вие ....ако можете...такива?


Тагове:   sekirata anita fakti,


Гласувай:
4



1. sekirata - РЕКЕТ НАВСЯКЪДЕ...У НАС
16.12.2020 16:59
НЯМАЛА СЪМ ПРАВО НА МОЕ МНЕНИЕ ОТНОСНО СЪВРЕМЕННАИТЕ ПОЕТИ И ПОЕТЕСИ? ТИПИЧНА ДИКТАТУРА И ПО ЗЛЕ!

но те -тя Роса има право да се рови в живота ми дори и на детето ми,щото няма такова -



.....от творчеството на съвременна поетеса ужким - "и всичко друго пулсът ми забрави" - и ква поезия е това ,как да Ви харесвам, чета...отнесени сте, не сте на Земята , биполярни...


Добре че има тук,които ме познават мои ученици комшии и колежки в този блогбеге та да видят какво става....
КАТО МЕ ЗАНИМАВА С ГЛУПОСТИ РОСА ИСКАШЕ ДА МЕ СПРЕ ТАЗИ ВЕЧЕР ОТ ПОСТА МИ ЗА ПРОТЕСТИТЕ И ЗА ЗАПЛАХАТА НА ГЕОРГИЕВ ОТ "БОЕЦ" ПО ТЕЛ ЧЕ ЩЕ ГО....

НО ПАК ПУСНАХ ПОСТА СИ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5290692
Постинги: 6074
Коментари: 3244
Гласове: 28733
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930