Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2021 12:40 - rosiela, ПРЕСТАНЕТЕ ДА МИ ПОСЕЩАВАТЕ БЛОГА И ДА ОБИЖДАТЕ БЕЗНАКАЗАНО ЕДНА НЕПОЗНАТА, КАКВАТО СЪМ АЗ ЗА ВАС!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 893 Коментари: 1 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
И ОТКОГА КОПУКОВА ЗАПОЧНА С ПОЛИТИКАТА В ТОЗИ И В ТОЗИ САЙТ, А ?

ОТКАКТО АЗ ЗАПОЧНАХ ДА ОТРАЗЯВАМ ПРОТЕСТИТЕ! 

ВСЕКИ ЧОВЕК Е СТРОГО ОПРЕДЕЛЕНА ИНДИВИДУАЛНОСТ,

НАЛИ ТАКА БЕШЕ?ТАКА ЧЕ ВСЕКИ ПО ПЪТЯ СИ!

Тук доста мои стихове ги няма ,както и постове

мои ,и преправени до неузнаваемост?

КАТО НЕ МЕ ПОНАСЯТ НЯКОЛКОТО

КВО ДИРИТЕ В БЛОГА МИ И МИ ПРАВИТЕ МИЗЕРИИ?


НЯМА ДА МОЖЕТЕ ДА МЕ СПРЕТЕ ,ДА МИ ВЪЗДЕЙСТВАТЕ, НИЩО ЧЕ 

ПЪЛНИТЕ С ГРЕШКИ И ПОСТОВЕТЕ МИ, ПРОСТО 

НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВАТЕ, НЕ ВИ ЧЕТА И ПОЛИТИКАТА 

КОЯТО ОТРАЗЯВАМ Е КЛИПОВЕ-НАЙ-ВЕЧЕ.

А ЗА ПЕЕНЕ И СВИРЕНЕ, КОМПОЗИРАНЕ

ПЪК ХИЧ,СЛОН Е СТЪПИЛ НА УХОТО ВИ,

КОПУКОВАИ С КАКВО ВИ ПРЕЧА?


С ТЕЗИ НЕЩА ЛИ?

НЕ ВИ КЛЯКАМ НЯМА  И ДА ВИ КЛЕКНА,

НЕ СТЕ  НА НИВОТО МИ КАТО ЧОВЕК !

А КАТО ЖУРНАЛИСТКА И ПОЕТЕСА ...

СТАНАХТЕ ЗА СМЯХ ,ВИЖТЕ СЕ.

НАГРАДИ ,КОНКУРСКИ ...ВСИЧКО СЕ КУПУВА И ДЕЦАТА ГО ЗНАЯТ.

НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВАТЕ, ВЪПРЕКИ ГОЛЕМИТЕ ВИ ВРЪЗКИ

НЕ МЕ ПЛАШИТЕ, ЗАЩОТО ЗНАМ ,

ЧЕ ВАШЕТО Е НАЗАД, КАКТО И НА ТЕЗИ, КОИТО ВИ ЗАЩИТАВАТ. ТО НЕ БЯХА ОБИДИ ПО МЕН , ТА И ПО ДЪЩЕРЯ МИ ОТ ВАС, И ОТ ТРОЛОВЕТЕ  ВИ ДОРИ,  И НЕ САМО ТУК.  НЕ СЕ ПОЗНАВАМЕ, НО ЯВНО ВИ МЪТЯ ВОДИТЕ. НО ТЕ СА КАЛНИ ОТДАВНА, ПО-КАЛНИ И НЕ МОГАТ ДА СТАНАТ.НЕ РАЗБРАХТЕ ЛИ, ЧЕ НЕ СТЕ ТАЗИ ,КОЯТО ЩЕ МИ КАЖЕ КАКВО ПИША, КАКВО ДА ПИША, ЧЕТА, ХАРЕСВАМ И. Т Н.. Имате поставени хора тук ,които Ви изпълняват желанията ,та и ме обиждат пак по Ваше желание. 

ХАЙДЕ ГЛЕДАЙТЕ СИ ЧУВАЛЧЕТО С АМБАЛАЖ И СИ ГИ ТРУПАЙТЕ хартийките ЗА ВАШЕ УСПОКОЕНИЕ И ВНУШЕНИЕ ,ЧЕ СТЕ ГОЛЯМАТА РАБОТА. АЗ ИМАМ ДРУГИ ЦЕЛИ В ИНТЕРНЕТА , А ТОВА ЧЕ ПУСКАМ И СТИХОВЕ, КОИТО НЕ ПРИЗНАВАТЕ,ТОВА ХИЧ НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА.  ВАШЕТО МНЕНИЕ  ЗА МЕН  ИЗОБЩО НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА!   НЕ СЕ ПОЗНАВАМЕ,НЕ СМЕ СЕ ВИЖДАЛИ  И СЛАВА БОГУ.

ЕТО ЕДИН ОТ ТРОЛОВЕТЕ ВИ ГОСПОЖО ДЖУРНАЛИСТКЕ- С ПОМОЩТА НА ДОБРОДАН И "ГЕРМАНКАТА"

 

  преди 20 часа, NewRedDragon написа: "Спри да драскаш срещу Борисов и ГЕРБ и аз няма да се ааяждам. А спри и с т.нар. си..." Докога,админ, този профил- NewRedDragon ще НАЛАГА ПРАВИЛАТА В САЙТА, ЗАЩО?! ЦЕЛИЯТ ИНТЕРНЕТ ГЪРМИ И БЛАГОСЛАВЯ БОРИСОВ, ЩО КЛИПОВЕ  ,ВИЦОВЕ,КАРИКАТУРИ..... А ТУК НЯКОЙ СИ СЕ ЗАЯЖДА С МЕНЕ УЖ ЗАРАДИ БОРИСОВ, А ИСТИНАТА Е ДРУГА, АДМИН, ВИЕ ЗНАЕТЕ ЗАЩО  ИСКАТ ДА МЕ ПРОГОНЯТ.  ПРОЗРАЧНО Е.   преди 20 часа, NewRedDragon написа:   преди 2 часа, NewRedDragon написа:

Този е вече бифш бизнесмен. Като лае много, няма бизнес. Главата вече е паднала

 

БиВш се пише  , неграмотнико!

Към управата на сайта!

 

Докога няма да мога да трия драсканиците-уж коментари под постовете ми на този потребител, трол ли , Вие явно си го знаете кой е и какво гони освен мене?

Аз няма повече да си трия постовете и пак да ги пускам заради него. Знам, досещам се кой е , но това няма значение ,важното е,че управата тук си затваря очите. Ще си намеря друг начин да лиша това същество от присъствието си, но не в блога си. А иначе неговото е назад, паживьом увидим. За първи път се сблъсквам с мъж ,ако наистина е мъж-клюкарка и интригант, навлек и с пълна кошница простотия , липса на всякакво възпитание.Независимо от целите които гони, дори и моето прогонване от нета изобщо, не ИГРАЕ ПО ПРАВИЛАТА И УПРАВАТА ТУК РАЗРЕШАВА! Всичко това ми говори за начините, поведението на Боко Тиквата и управлението му-герберската простотия и мафиотщина!

Не ми пука за грешките тук, защото и децата разбраха,че не са мои.

Разбрахте , профилче, за мене сте кръгла нула, позеленяла от злоба и безсилие.Дори и да ме няма Вие сте капут.Някавъв платен драскач,който би трябвало да помисли за собствената си глава, ако има такава-човешка, а не за тази на Илчовски.Защото нищо не се забравя и не оставя така в пространството.

  •  
  • Цитирай



Гласувай:
10



1. sekirata - Силно любя и силно мразя ,никакви клетви не правя, добродане! Астроложката Роса и астролога циганин се занимават с магии и клетви
14.05.2021 23:15
щО ЗА САЙТ СТЕ ,ИМАЛО МОДЕРАЦИЯ ,А МОИТЕ КОМЕНТАРИ СА ВЕЧНО ОТВОРЕНИ ПРИ УСЛОВИЯ ,ЧЕ ГИ ЗАКЛЮЧВАМ.

А онова ,кюфте" НИКОГА НЯМА ДА МОЖЕ ДА МЕ СТИГНЕ, ОСВЕН ПО КИЛОГРАМИ ДОРИ МЕ НАДМИНА.
ЧАК ПЪК ТВОРЕЦ БИЛА, БОЖЕ...

ЯСНО Е ,ЧЕ БЛОГА МИ,ПРОФИЛА МИ СЕ МАНИПУЛИРА И АДМИНКАТА СЕ КЕФИ, НО НЯМА ДА Е ВЕЧНО.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5241360
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28493
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031