Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2021 01:50 - Ха,ха ...показаха си рогата хората на Борисов, Доган ,Гешев и Пеевски,убиха се да ме спират,особено сега след поста ми СРЕЩУ АМЕРИКАНЦИТЕ, НАТО И ЕС -
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1441 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 10.08.2021 20:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не можа да си сдържи злобата и ......... ,повече не ме търпи,то бяха  жалби

,оплювания по мен ,а мен наказват само.Драга, каквото и да правиш аз съм си аз -човек с голямо " Ч" съм и с ракета не можеш да ме стигнеш.

Аз -вулгаризми,ха, ха...смях в залата! То що стихчета с обиди за мене и щерка ми изписа тази жена, то другият   писа и до дедо Боже, то голяма организация , но защо ли си мислят,че ме  дразнят.

"остави ме" -ужким модератор в калдата И преди месеци с мен се бе заял ,но го турих на мястото му  -

изчака да излезне в отпуска шефа му и ми прасна наказание, за кой ли път.
А истината е  цитирам -

"няма нищо безплатно ,като искаш да си имаш блог ще си платиш и направиш такъв"

а не демек с ......... да пиша в един и същи.

В Калдата след този ми пост  пак ми спряха възможността да качвам постове

-ДА СПРЕМ СВОЕВОЛИЯТА НА АМЕРИКАНСКИТЕ ВОЙСКИ В БЪЛГАРИЯ! Братя набили френските командоси в Коиловци Плевенско. От мен -Само така.

........не ме изтърпяха ,ако бях около тях да са ми извадили очите. Ами хората си

получават парите ,а аз като пиша обратното им преча.Не сме нация ,не сме народ,

ясно е какво ни чака. Pазядени българи от злобата и завистта, омразата.Така ще си

идем.

Ок. Аз никога не съм разчитала на един два сайта ,така че.


Но винаги говоря това което мисля.

И съм себе си,
защото това не е
малко
да бъдеш себе си и да се запазиш като себе си!

Факт ,че ми се пречи, това показва ,че съм нещо по-голямо от тях-

тайфата герберска и плагиатите.

Колкото до поезията и разказите ми, са пъти по -истински и реални от тяхните,

в пъти с много по по- голямо чувство.

Колкото до Америката и НАТО , ЕС ...НЕ ПРЕДПОЛАГАХ ,

ЧЕ СА НА ЕДНО НИВО С ТЕМИТЕ ЗА КОРОНАВИРУСА-ЗАБРАНЕНИ ДЕ.

ЧУДЯ СЕ КАК ДА СЕ ВЪЗДЪРЖА ДА НЕ СЕ СМЕЯ НА ТАЗИ ПРОСТОТИЯ И

ЗАВИСТ,ЗЛОБАРЩИНА И ТО В ХОРА НА ИЗКУСТВОТО  КУЛТУРАТА.

МОГА ДА ВИ КАЖА ОТ ТОЗИ САЙТ ,ЧЕ ТАМ НЯМА КАК -


РАДВАЙТЕ СЕ,ЧЕ СИ ИГРАЯТ С МОИТЕ ПРОФИЛИ И С ВАШИТЕ ПАРИ ,

С КОИТО СИ КУПУВАТЕ ИГРИТЕ В САЙТОВЕТЕ,

НО НАЛИ ЗНАЕТЕ,

ЧЕ ПОСЛЕДНИЯТ СЕ СМЕЕ НАЙ-ДОБРЕ!

ВСЕ ЕДНО -ГЕРБ СА ПЪТНИЦИ, А БОКО Е ЦЕЛИЯТ В КАЛ!

САМИЯТ ТОЙ СЕ ИЗКАЛЯ НИКОЙ НЕ МУ Е КРИВ.

ПАРЛАМЕНТ НЯМА ДА ИМА ВЕЧНО

ОТ МЕН ГО ЗАПОМНЕТЕ  ,

поне докато сме колония,

всички партии нямат интерес да променят законите.


Така да си се редуват да управляват и  да крадат ,докато има какво.


..................

...................Преправяйте , крадете ...себе си ядете!

 

"Когато фактите говорят и Боговете мълчат"

 

Но аз пък пояснявам,че Бог е един ,

само един  и не е от Банкя и София

 

Аман от мисирки...Бокови  и Гербови

Но все пак -

Слави Трифонов победи Бойко Борисов



-това било вулгаризми,обида, представяте ли си?!

ЗАЩОТО ЕТО КАК МИ ОТГОВАРЯ ТРОЛЪТ ...

от NewRedDragon · публикувано преди 1 час Кой кого е победил, ще видим в парламента! Не е проблем да си купим 10-20 калпака от Слави

Ее........МЕНЕ НИКОГА НЕ МОЖЕТЕ ДА КУПИТЕ И СПРЕТЕ навсякъде

image

 И ето пак обидени .. Тази как се кокорчи,точно като кукумявка.Агресорка.

sekirata Херо Мустафа МОЯТА ПЕСЕН

Ами вижте я ..ха ,ха!

И това не им се понрави на тайфата поамериканчени Ганьовци!


https://www.youtube.com/watch?v=NexExqYML9A



И това -

Американците имат бази не една

Не ни трябва Нато нито Ес, откакто сме там сме на дъното само по смъртност сме най-

първи,но явно тук няколко това искат щом и  болестта рак ми пожела един и същи

профил за който админ не съществува. 

  Американската база в Ново село
https://www.youtube.com/watch?v=jtZNDNVo3wM

Не правете разлика между НАТО И АМЕРИКА-Америка дърпа конците в Нато ,но

май започна и в ЕС. България си я мачка както си иска, защото сме продажен

народ ,вижте се и тук кви ме................................сте.



NewRedDragon 3229

публикувано преди 4 часа

 
  •  

Бази на САЩ няма, макар. че трябва да има! И скоро ще има, ако не разкараме чорапа радеф и разните там протестъри от сцената. САЩ е първата икономическа сила в света и трябва да е тук, за да не си мислят червените кратуни, че путин ще ги спаси от отмъщението

"кратуни" и ред подобни и по мен, но наказания само за мен?!

Та така:

Получихте предупреждение от ostavime

За да продължите да публикувате, трябва да потвърдите това предупреждение. Възможно е да има и допълнителни ограничения. Ако има такива ще ги видите в детайлите на предупреждението.


Няма да ги видя и не ми пука. Цървули никога не са ми били обект в полезрението.

Всъщност и за  поста на nikyniky.blog.bg   който пуснах в мои профили -статия на

професор  Милена Кирова  от Софийски университет за "поезията" на Копукова.


И тази професорка е наречена каква ли не от Копукова ,

но наказват мене,
ами не съм си

платила та да ми ходят по кефа.

 

"Когато фактите говорят и Боговете мълчат"

Но аз пък пояснявам,че Бог е един ,само един

  и не е от Банкя и София, чак пък Симеоново.


И затова -

 

image

Анита Христова Трифонова 1220

публикувано преди 8 часа

 
  •  

Долу Герб! Долу диктаторът! Продал народа и Родината си.


 

NewRedDragon 3229

публикувано преди 5 часа

 
  •  

Секиро, долу Герб, ама не вървиш! ГЕРБ ще управлява, независимо от твоите несвързани брътвежи


УБЕДИХТЕ ЛИ СЕ ,ЧЕ НИЩО НЕ СЕ Е ПРОМЕНИЛО,

ЧЕ МЕДИИ И САЙТОВЕ ,ТВ СА НА ПЕЕВСКИ,

НА  ХОРАТА НА БОКО ВСЕ ОЩЕ,


МАКАР ЧЕ ТОЙ ВЕЧЕ Е ПОЧТИ ТРУП.

...дори по сайтовете...А ГЕРБ СА  СМЕХОРИЯ. ТЪЖЕН СМЯХ ,РОДИНО!



И ТОЗИ МИ ПОСТ НЕ МОЖАХА ДА ПРЕГЛЪТНАТ ГЕРБЕРИТЕ, МУТРЯГИ В КАЛДАТА:


БОЙКО РАЗПИТВАН ЗА ДВЕ ПОРЪЧКОВИ УБИЙСТВА,

ЗАТОВА ИЗЛЕЗЕ ОТ ГДНП КИСЕЛ


.....а ми отговарят ,че и  те  така излизали кисели от полицията след разпит ,но не им пука ,защото Боко ще купи всичките ,цяла София ,цяла България.


ДА ,НАРОДЕ, ЕТО КАКВИ ХОРА НИ УПРАВЛЯВАТ, А ВИЕ СИ ХОДИТЕ ПО ПОЧИВКА

НЕНА ИЗБОРИ,СТОИТЕ СИ В КЪЩИ...КОГАТО

СЕ СВЕТНЕТЕ ЩЕ НИ НЯМА ВЕЧЕ, НЯМА ДА Я ИМА И БЪЛГАРИЯ.


АНИТА ХРИСТОВА ТРИФОНОВА - НИЩО НЕ СЕ Е ПРОМЕНИЛО- МЕДИИ ,САЙТОВЕ

,ИНТЕРНЕТ ВСЕ ОЩЕ СА В РЪЦЕТЕ НА МУТРИТЕ И ТОВА Е ТАКА,

ДОКАТО ГЕШЕВ Е ГЛАВЕН ПРОКУРОР И ОНАЗИ КЮРДКА СИ ПИЕ ПИЕНЕТО И

ПРИЕМА "ПОДАРЪЦИ" ОТ БОРИСОВ

ИМАМ ПРАВО НА МНЕНИЕ

И ЩЕ ГО ПОВТАРЯМ


така, както Пайнер повтаря едни и същи певици 

по ТВ СИ,че да ги лансира насила


ТА:

ДОЛУ ГЕРБ!
БЪЛГАРИЯ ВЪН ОТ НАТО И ЕС!

СЪД И РЕШЕТКИ ЗА БОРИСОВ И  ШАЙКАТА МУ,

КАКТО И ТЕЗИ НЕГОВИТЕ ,

КОИТО СА НА ХРАНИЛКА ПРИ НЕГО ВСЕ ОЩЕ.

Трифонов, Браво! Развали Бизнеса на политическата Проституция в България!


А мене не ме мислете

АЗ СПЯ С ЧИСТА СЪВЕСТ

ЗА РАЗЛИКА ОТ Вас -няколкото.

Аз съм себе си -"бъди себе си"-това ми стига.


А.Х.Т. sekirata cekupama

 









Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5239538
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28490
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031