Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2021 02:49 - ЕДИН СЪВЕТ, МИЛА, ЩЕ ТИ ДАМ
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 312 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 15.11.2022 09:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

https://www.youtube.com/watch?v=OIKzQumMBsI


https://www.youtube.com/watch?v=jxkwKlnrlcE

sekirata Den na dobrotata v neia ne a den na zloto



"Душата ми е чиста като сняг,

с какъвто се открива и сезона,

но в делника ще ме настъпят пак

с идеята да спукат в мен балона.

Не би. Отгоре вяра ме държи.

Да пази Бог пресрещне ли ме Злото,

шамаря го направо, без лъжи

и Истината ми е тържеството.

Останалото го довършва Бог.

За наказания аз време нямам.

Животът има крайност, има срок

и искам с обич да го изживявам.

Не мога да задържам и Тъга,

не е за мене тази дама мила.

Пътувам - от дете, та досега,

със стихове и със духовна сила!

Вървя напред като небесен Дух

и нямам прагове и бариери,

дали не съм и малко Мечо Пух?

С идеята Добро да ме намери!”

Р.К.




Върви назад на дявола с ръката

преправя си път към зората,

която чужда е на нея!

Бленува за добро,

а мрази ,рие като вола,

мърси тя чисти хора!

Душа пък чиста е била,

във Дявола се припознала,

балон не , а търбух ,

търбух,но не на Мечо Пух!

Вяра има в злото . Мъст гори я ,

шамари собствените си лъжи и тия,

дето и помагат, и се крият,

чужда кръв със нея пият!

Няма истина във Дявола, във нея,

пак намесва Бог, но с нея

той ще се разправи най-подир,

с мръсните и средства и пешкир

пере на зли хора, без умора

не спира да се хвали, възхвалява,

другите да оценява, направлява!

Нарича и тъгата дама,

но със Дявола играе дама,

сама изхвърля се и рекламира,

лъже,интригантства и позира!


В стихове отговор от А.Х.Т. sekirata




https://www.youtube.com/shorts/1cTrlIP-_oY

https://www.youtube.com/watch?v=tbmvkb03K-M

Един съвет мила ще ти дам-поезия А.Х.Т. sekirata cekupama 

https://www.youtube.com/watch?v=jxkwKlnrlcE

https://www.youtube.com/watch?v=E42CBXq9hOk

https://www.youtube.com/watch?v=rg-FiErBdTE

Амазонки две коконки и По ръба на сечивото-авторски песни на Анита Христова Трифонова sekirata cekupama 

поезия музика текст песни А.Х.Т. sekirata cekupama 










Гласувай:
3



1. sekirata - !
14.10.2021 03:26
..........но ,БОЖЕ, ТУК има доста скрити лимонки

ВИЖ КАК МЕ ИЗРАБОТВАТ НАВЪН ЩОТО ТЕ НЕМАТ КЛИПЧЕТА
КАКВО ОЧАКВАТЕ ОТ МЕНЕ, КАКВА ДОБРОТА ,КАТО МЕ ЯДЕТЕ И В КОСТИТЕ , А ДРУГИТЕ СИ ТРАЯТ НЕ МЕ ЗАЩИТАВАТ?!

КОПУКОВА С МИСАНА И ДИМИТЪР -tres1 i ДОБРОДАН , постоля, тайфа са опитват се да ми спират профилите в ютуб като мви трият най доброто там плащат си ясно-



"Внимание
Съдържанието ви бе премахнато, тъй като нарушава правилата на общността ни.
Тъй като това е първо предупредително съобщение, няма да има последствия за профила ви. Изпращаме такова съобщение само веднъж и то остава активно за канала ви.
При друг подобен случай
Ще получите предупреждение съгласно правилата на общността за канала си.
Няма да можете да извършвате действия като качване, публикуване или предаване на живо в продължение на 1 седмица.
Премахнато съдържание
Ако считате, че сме допуснали грешка, можете да обжалвате това решение
Предупреждение от 5 октомври 2021 г.
Тип
Съдържание
Правила
Действия
sekirata Kopukova kopuk na jargon glupav negoden chovek

kavur po narodna pesen i stihove na A.H.T . sekirata Kopukova kopuk na jargon glupav negoden chovek

Тормоз и малтретиране в киберпространството
Обжалването е отхвърлено
6.10.2021 г.


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5281427
Постинги: 6067
Коментари: 3244
Гласове: 28689
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930