Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2021 11:25 - С ЧЕСТ
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 189 Коментари: 1 Гласове:
3



 


https://www.youtube.com/watch?v=I9PmR1RHiFw

sekiarta S chest 




Гласувай:
3



1. sekirata - ВИЖ КАК МЕ ИЗРАБОТВАТ НАВЪН ЩОТО ТЕ ...
03.11.2021 14:57
ВИЖ КАК МЕ ИЗРАБОТВАТ НАВЪН ЩОТО ТЕ НЕМАТ КЛИПЧЕТА КАКВО ОЧАКВАТЕ ОТ МЕНЕ, КАКВА ДОБРОТА ,КАТО МЕ ЯДЕТЕ И В КОСТИТЕ , А ДРУГИТЕ СИ ТРАЯТ НЕ МЕ ЗАЩИТАВАТ?!

КОПУКОВА С МИСАНА И ДИМИТЪР -tres1 i ДОБРОДАН , постоля, тайфа са опитват се да ми спират профилите в ютуб като мви трият най доброто там плащат си ясно-



"Внимание
Съдържанието ви бе премахнато, тъй като нарушава правилата на общността ни.
Тъй като това е първо предупредително съобщение, няма да има последствия за профила ви. Изпращаме такова съобщение само веднъж и то остава активно за канала ви.
При друг подобен случай
Ще получите предупреждение съгласно правилата на общността за канала си.
Няма да можете да извършвате действия като качване, публикуване или предаване на живо в продължение на 1 седмица.
Премахнато съдържание
Ако считате, че сме допуснали грешка, можете да обжалвате това решение
Предупреждение от 5 октомври 2021 г.
Тип
Съдържание
Правила
Действия
sekirata Kopukova kopuk na jargon glupav negoden chovek

kavur po narodna pesen i stihove na A.H.T . sekirata Kopukova kopuk na jargon glupav negoden chovek

Тормоз и малтретиране в киберпространството
Обжалването е отхвърлено
6.10.2021 г.

ГОСПОЖО,
наистина вече не зцнам какво да си мисля, но ето какво получих , а не съм виновна напротив пуснах нейния пост и я похвалих ,но и пратих какво ми е писал добродан-Краси ,как ме обижда, а тя се нахвърли срещу мене явно е помислила че аз съм виновна..дявол знае какво е помислила но явно някой пише от който си профил поиска

и понеже се ядосаха че и харесах поста и го пуснах

ме скарха с нея

явно интриги и техники

защо, докога така ще се прави тук от няколкото знаете ги

аз с тази жена нямам причини да се карам тя е на няуката аз на изкуствата

боже, админ, докога ще ме занимават тук с интриги и простотии

спрете ги
иначе наистина ще ги чукне нещо друго

ЕТО КАКВО МИ Е ПИСАЛА--НЕ МОГА ДА ПОВЯРВАМ
РАЗГОВОР С MILENAVARBANOVA9

Как посмя да ме заблуждаваш,
нещастнице?
Изпратено: 14:57 От: milenavarbanova9

Изтрий | Отговор
Как посмя да ме заблуждаваш
отрепко?
Изпратено: 14:24 От: milenavarbanova9

Изтрий | Отговор
Ще ти сменя грозната мутра, бабу...
Ще ти сменя грозната мутра, бабульо,
Отрепка и интригантка прокажена.
Как смееш да ми препращаш " благословиите" по твой адрес? Отвратително бабище.
Изпратено: 14:22 От: milenavarbanova9

Изтрий | Отговор
Какво си помисли, отрепки?
Че можеш безнаказано са плюеш по българите?
Жалка прокажена мърша.
Изпратено: 12:55 От: milenavarbanova9

Изтрий | Отговор
Да не си посмяло
да си вдигнеш повече жалката, болна животинска муцуна. Върви в психиатрията даселекуваш от шизофрения в последен стадий. Ако се появил още веднъж, в сайтовете или блога ми - ще се срещнеш с адвоката ми. Мърша!
Изпратено: 12:50 От: milenavarbanova9

Изтрий | Отговор
Знам името ти.
Нещастно, болно от шизофрения четирикрако.
Изпратено: 12:46 От: milenavarbanova9

Изтрий | Отговор
Знам името ти.
Изчезвай от България, малоумен шизофренико и българомразецо - кирк или какъвто и да си. Тоя път прекали.
Изпратено: 12:40 От: milenavarbanova9

Изтрий | Отговор
Нищожно същество,
Знам отлично кой и как пишеш от този профил. Да не си посмял повече да дращиш психо идиотщините си, защото ще се обърна към админите да те блокират. А в понеделник ще се обърна и към полицията, която се занимава с " дигитален терор". Знам, че не си турчин, а най-прост психопат, щом клечиш в сайтовете под десет имена. Некадърен озлобен безделник.
Изпратено: 06:58 От: milenavarbanova9

Изтрий | Отговор
нищожество,
лекувай си злобата. Кретенизма си не можеш да лекуваш. Смешник, жалък.
Изпратено: 06:45 От: milenavarbanova9

Изтрий | Отговор
олигофрен,
лекувай се, злобен, некадърника.
Изпратено: 06:44 От: milenavarbanova9

Изтрий | Отговор
този не за сефте ме заплашва и обижда ,но явно е с връзки и тук

Бабо овчарска чекийо, (ново)
не съм турчин и не пиша от чужбина.
Дреме ми на шуляка кой те спира от Интернет.
Пий си хаповете навреме или просто си отивай в лудницата.
Имай късмет пак да ме намесиш в лайната си.
А си тръгнала да правиш популярност на мой гръб, а съм ти заврял акордеона отзад.
Животно просто.
Изпратено: 18:30 От: dobrodan


Изпратено: 03.12 22:30 От: sekirata

Изтрий
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5300922
Постинги: 6081
Коментари: 3244
Гласове: 28785
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930