Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2021 23:28 - НЕКА Е ЧЕСТИТА НОВАТА 2022 ГОДИНА!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 547 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 07.04.2022 00:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
image



ТАЗИ НОЩ СТРЕЛКИТЕ СЕ СЪБРАХА

ЗА НОВАТА ГОДИНА .....СТАНА

ЧЕ ТАЗИ НОЩ СЪРЦАТА НИ ЗАМРЯХА,

А НАЙ ЩАСТЛИВАТА  БЕ АНА!

ТАЗИ НОЩ ЖЕЛАНИЕ ЗА КЪСМЕТ

ПРОБУДИ  МНОГО СИЛНИ ЧУВСТВА В МЕН,

И ТАЛИСМАН НА МЕН И ТЕБ

СЪС  ЖИВОТО  ВЪВ ТЕБ И МЕН!

ДАНО ПРЕБОРИМ СЕ ДОКРАЙ СЪС ЗЛОТО,

СВЕТЛИ ВЪРХОВЕ ДА ПОКОРИМ,

ДАНО ДА ПОБЕДИ ЗА КРАЙ ДОБРОТО,

ЛОШИ ПОМИСЛИ ДА УКРОТИМ!

ЩАСТЛИВА,ЗДРАВА НЕКА ДА Е ТЯ

НА ПРИЯТЕЛИ И БЛИЗКИ ЧЕСТИТЯ!





sekirata Нека е честита  новата 2022 година! 

https://www.youtube.com/watch?v=vxBuerOg1vY

И НА ТЕБЕ =====НЬО ЧЕСТИТО ДЕТО МИ СПРЯ ПРОФИЛИТЕ ИКЛИПОВЕТЕ ТА И ТУК






Гласувай:
5



1. sekirata - https://bnt.bg/f/news/b/289/4875e0103c2740ad14d330fac138b845.png
01.01.2022 22:33
Госпожо,никоя! Няма ли да се спрете да търчите по мен в интернета,да ме следите и

след мен да пускате обиди и драсканици,лъжи? Да занимавате хората с клюки и

интриги? Коя сте Вие да давате преценки и да обиждате, който не ви изнася? Каква

съм, какво правя,как го правя,та и семейството ми НЕ Е ВАША РАБОТА ! АМА

ИЗОБЩО НЕ Е ВАША РАБОТА! Гледайте си вашата ако имате такава,защото май

нямате и се чудите как с клюки и интриги да привличате потребители.Това ли е

днешната журналистика,нали се имате за такава ,та и за поетеса?!

Това Ви дразни,че Ви имам за една посредствена женица .

Изобщо Ви нямам нито за журналистка, нито за поетеса,

а наградите и книжките си ги купувате, а и си ги

измисляте,наградите де! Ха, ха..!

Самата Вие пишете за много други хора ,че в днешно

време си купуват образование и награди,

ами ясно е ,че съдите по себе си.

Чудя се изобщо защо Ви пиша ,това за новата година Ви е

за първо и последно,

не сте ми интересна.

Пълна посредственост и ограниченост.

Стига с клюки и интриги,всъщност давайте ,себе си излагате!

Колкото и да ми преправяте постовете, писаното ,

да ме изкарвате че правя грешки,

та и триете части от постовете ми,

себе си излагате. Хората вече знаят как действате,

с какви непозволени средства и не само в интернета.

Не се ли срамувате ,че някои потребители

са минали преди Вас през блога ми

и са забелязали как с времето някой променя

постовете ми,други изчезват ..?

Хората виждат как я карате навсякъде с връзките си,

то пари едва ли имате, като гледам как се обличате.

Пожелавам Ви тази година да ме забравите

и президента наш ДА СЛАВИТЕ!

НОВОГОДИШНО ПОЖЕЛАНИЕ -"Всяка жаба да си знае гьола"

То е ясно ,че няма да се спрете да ми преправяте постовете, думички,изрази, че ще търчите по мен за просия явно, но ще редактирам когато ми се позволява.

А.Х.Т. 01 януари 2022.,Плевен
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5290530
Постинги: 6074
Коментари: 3244
Гласове: 28733
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930