Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2022 23:38 - 1 МАЙ- НЕКА ДА Е ДЕН НА ТРУДА, НО ЗА КОИ, СЕСТРИ, БРАТЯ?!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 359 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ЧЕСТИТ ПЪРВИ МАЙ-ДЕН НА ТРУДА ! ЧЕСТИТО РАБОТЕЩИ И БЕЗРАБОТНИ!


Сечивото работно

и днес е самотно,

куп работа свърши.

Не се прекърши.

А празник е днес

на труд, блага вест

очаква от черна гора.

Надява се секирата....




image


Честит празник на труда! Ура,ура, ура...ха! Честит празник на труда! Първи май, ура-нима?! Кого ли днес ще заблудите, че всичко ни е в ред, бедите и беднотията ги няма, нима това не е измама?! Честит празник на труда! Подайте ми братска ръка, но туй е като в сън красив, лош българинът е злоблив! Честит празник на труда! Първи май е и цветя по митинги не ще да хвърлям, птица съм и ще летя, макар криле си да опърлям! Честит празник на труда! Нямам герб и знамена, но имам песен, стих красив на фона на животът сив!

Първи май е - празник на труда,

но кой честно труди се сега,

на кой трудът му е добре платен,

защо крадците ни обират всеки ден?!

Защо ний храним малцинствата,

къде отива нашата заплата,

има ли полиция, държава,

кой от кого днес взима, дава?!

Защо с децата ни играят,

а възрастните морят, баят

им с пенсии за здраве

които за ковчег не стигат,мале,

как да живея да се трудя,

как да заспивам, да се будя

потънала във сълзи и кошмари,

всеки те прецаква, кой как свари?!


Народе озлобен, поспри се,

спри да мразиш и злобееш,

утре е празник,приготви се,

от бачкане ще оглупееш!

То не че вече не си,гледам,

чудя се на твойто поколение-

деца,внуци,изтребление

сам си правиш,народ мой!

Да те обичам как?! Завой

в живота няма днес да правя,

а утре първи май е ,давя

се в сълзи ,болка и тъга!

Народе мой,защо така?!

Работно сечиво съм, стига,

че вече в мене се надига

протест и гняв, не само жалост!

Да, не съм във първа младост,

но имам сили,воля, твърдост,

имам ум и упоритост,мъдрост

и с гордо вдигната глава

посрещам злобата и глупостта

на разни души дребни, сиви,

превърнали се във животни диви!

Недейте, не ми говорете,

че първи май бил комунистически,

а проумейте и помнете,

разсъждавайте логически.

Не е властта виновна и парите,

а пошлото и завистта в душите,

съзнанието и ценности духовни!

Народе мой,чакат ни дни съдбовни!

Молете се,греховни!


Дружна песен  днес не екне

песен, песен на труда,

пак в почивни дни сме сетне

мързелува народа!

Безработица голяма,

младите хаймануват

и надежда вече няма

хората да добруват.

Дружна песен за парата,

пей народът ми любим,

Първи май, каква пък дата

толкова е днес, вървим

пак по улиците празни,

няма хора, няма глъч,

тази пустош вече дразни,

хорска злоба, завист, жлъч!

Дружна песен днес не екне,

екне песен за пара,

питам Ви кога най сетне

 

ще живей, живей труда?!


НЕКА ДА Е ДЕН НА ТРУДА, НО ЗА КОИ,СЕСТРИ,БРАТЯ?!

 

Ден нормален е за мен!

И аз не съм 16 годишна,

ни пуберитетка романтична

та да празнувам във наслада.

За мене знам, че е награда

да съм високо над нещата

и да съм толкова сърцата.

С дребни радости човешки,

като някои не правя грешки!

Обичам свободата,

но не на тялото, а на душата!

И чуйте думата ми тежка-

при мене няма грешка!

 Нямам нищо общо с Нешка.




https://www.youtube.com/watch?v=G4dNcK46SrM

sekirata Drujna pesen dnes ne ekne



https://www.youtube.com/watch?v=nV87JEHJkg4

sekirata Chestit 1 mai raboteshti i bezrabotni


https://www.youtube.com/watch?v=bNJgmjnyjWc

sekirata Den na maistora chestito

поезия клипове А.Х.Т. sekirata cekupama


image



 










Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5242141
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28494
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031