Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2022 14:36 - АЗ ОЩЕ ВЯРВАМ - поетичен цикъл
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 1686 Коментари: 10 Гласове:
4

Последна промяна: 07.10.2022 16:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
АЗ ОЩЕ ВЯРВАМ









Аз още вярвам в нашия септември,
в неотлетелите напук оттук ята.
Против законите. Останали ни верни!
За да се сбъдва вечно любовта!

Аз още вярвам - с теб ще сме безсмъртни.
Окъпани от дъждовете на порой лъчи.
Ще се усмихваш ти и с вик ще те прегърна.
Сияйна музика отвред ще зазвучи.

Аз още вярвам в нашата Джокондка -
гальовна дива котчица - божествен дар.
На скута твой увила се на фльонга
и нежно мъркаща, макар и господар!

Аз още вярвам, че не си случайна -
най-вярна спътнице на моя сив живот.
Бъди в очите ми най-светла тайна.
Стани единственият мой възход!














В СВЕТА НА ПОЛУСЕНКИТЕ








Лицето ти е в полусянка,

а устните - преляло в мрака вино,

което някой хищник ще изпие...

Очите ти опитват да прошепнат нещо -

учудено и неразбиращо големи.

...И виждам как от тях ме гледа

засадата, в която сме родени.
















МИСТИЧЕН ПОЛЕТ








Потапяме се - издължени сенки,

в безбрежни залези на синева.

Пламтящи гонгове и шии на камили

към хоризонтите се реят в бронзов прах...

Светът е другост,  другост е съдбата.

Орисници дали ще я смекчат...?

И в ласото на времето се мятат

обречените жертви на гнева.

Гневът на времето от всички семпли твари

пасящи равната му сива гръд...

Вулкани не изригват, а помятат

подземно слово без да го родят.

И крясъкът на оцелели птици,

успели с полет да се утешат,

изражда ехото достигнало зениците

като последен най-нетраен кръстопът.

Сега лети към своята нирвана

родена от мистичната мъгла.

Красиво е пространството да раждаш

от безнадежден полет - без крила...














НЕИСТОВО








Светът затвори ме в космическа бърлога.
Ще трябва да прелистя сто по сто небета.
И да изпиша Словото от алфа до омега,
затънал в тинята сизифова на боговете.

Неистово е сгърчена на листа бял душата.
Мечтае тя спасителен отвор, за да избяга.
Звездите падат пред краката боси на Поета
от тъмни тронове след кървавия залез...




Гласувай:
4



1. rosiela - Младене,чудо!
07.10.2022 16:20
Аз още вярвам, че не си случайна -
най-вярна спътнице на моя сив живот.
Бъди в очите ми най-светла тайна.
Стани единственият мой възход!
цитирай
2. rosiela - А "Албатрос"
07.10.2022 16:20
пали душите във фейса!
цитирай
3. missana - Сърдечно ти благодаря, Роси!
07.10.2022 16:28
rosiela написа:
А "Албатрос" пали душите във фейса!


Допълних най-горното стихотворение с още няколко, за да се формира цикъл. Да имаш прекрасен следобяд!
цитирай
4. morskipesni - имъ, имъ нещу.. 'ептен биз хич ни бифъ, амъ слабъ ръкия, фърцуцъ.
07.10.2022 19:46
дъ знай'ш, чи тес твойти крифулици - нъцялу амайнет раф'та. Зими дъ сабиръш къпачки..
цитирай
5. rosiela - Ха-ха-ха-ха, при мене също броди като изоглавен, Валерката.
07.10.2022 19:51
morskipesni написа:
дъ знай'ш, чи тес твойти крифулици - нъцялу амайнет раф'та. Зими дъ сабиръш къпачки..

цитирай
6. zemja - Полет на душата!
07.10.2022 20:31
Тези стихове са обединени от идеята, че Любовта е единственият изход от затвора на живота.
Навлизаш все по-дълбоко в смисъла на нещата, Мисана!
Привет!
цитирай
7. missana - Роси, тоз Валерко е трагичен образ.
07.10.2022 21:12
rosiela написа:
Ха-ха-ха-ха, при мене също броди като изоглавен, Валерката.
morskipesni написа:
дъ знай'ш, чи тес твойти крифулици - нъцялу амайнет раф'та. Зими дъ сабиръш къпачки..



В Откровения пуска нескопосни стихчета и няколко предани ибрикчии го славословят. Голямо унижение за него, ама той го търпи, защото вече няма други да го четкат освен Дулцинеята.
цитирай
8. missana - Благодаря, Земя! Много точен е коментарът ти!
07.10.2022 21:14
zemja написа:
Полет на душата! Тези стихове са обединени от идеята, че Любовта е единственият изход от затвора на живота.
Навлизаш все по-дълбоко в смисъла на нещата, Мисана!
Привет!

цитирай
9. kvg55 - missana,
07.10.2022 23:23
Аз пък вчера научих, че на рождения ми ден православната църква отбелязва Свети апостол Тома Неверни.
Знаменателно съвпадение, защото изповядам мислата на Карл Маркс "Подхвърляй всичко на съмнение".
цитирай
10. missana - Разумът си служи със съмнение. Вярата с безрасъдство.
07.10.2022 23:42
kvg55 написа:
missana, Аз пък вчера научих, че на рождения ми ден православната църква отбелязва Свети апостол Тома Неверни.
Знаменателно съвпадение, защото изповядам мислата на Карл Маркс "Подхвърляй всичко на съмнение".

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5035452
Постинги: 2884
Коментари: 18663
Гласове: 3347
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031