Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2020 19:10 - ПРОСТОТИЯ ИЛИ БОЛЕСТ ГИ ГОНИ НЯКОИ ОТ МИСИРКИТЕ НА БОКО?!
Автор: sekirata Категория: Политика   
Прочетен: 99 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 01.03.2021 21:40


 


ИМА ХОРА И МОИ УЧЕНИЦИ ТУК КОИТО МЕ ПОЗНАВАТ И МЕ ЗНАЯТ,ТИ СИ

ЛУДА,РОСО,! В постовете където пея си пиша трите имена, но датата ми на раждане

никой не знае датата

Госпожо самотна без семейство и деца, и внуци  това е за Вас -Волът рие, а по гърба му пада!
(стара българска поговорка)



Не се познаваме в реала, знаете го , но се гонкате с мен,ЗАЩОТО НЕ ПЕЯ ВАШАТА ПЕСЕН..ХА,ХА!

Много сте зла, а се имате ЗА ГОСПОД! Смешна сте. Типично... Борисово поведение, на диктатора...ха ха...Не искам да си губя времето с Вас!

Бъдете си там каквото си мислите ,че сте,

НО С МЕН НЕ СЕ ЗАХВАЩАЙТЕ, ЗНАЕТЕ- ИМА БУМЕРАНГ!

 

 00:29 - КОГАТО ОБИЖДАШ ДРУГИТЕ ПОГЛЕДНИ СЕБЕ СИ, А НЕ ДА РАЗЧИТАШ НА ЗАКРИЛАТА ОТ АДМИН И ТУК

автор: sekirata категория: Забавление   image
прочетен: 0 коментари: 0 гласове:  1
 
  ТО ТАКА ВСЕКИ МОЖЕ, ВЛИЗАЙ В БИТКА, НО САМА.



Нещо общо  Банкя и Симеоново, Копукова е моста,който отдавна скърца! Наближило е да се счуПИ И ..

 

ЗАЩО Симеоново , Защо сме най-калния квартал  в Софийско- питаш се 

Ами щото го населиха селянки уж Софиянки и си накупиха съмнителни имоти...да продължа ли....?

 

Иванчо-г..от руските приказки ,само дето очната ти линия върви надолу като на бухал -

 

image



актуална снимка е тази, а  НЕ гимназиалната която си турила за аватар  на един от профилите си в блогбеге

 

image



 

 ТАЗИ СНИМКА СЪС СВИНЯТА БЕШЕ ПУСНАТА ОТ ДРУГ БЛОГЪР ЗА ТЕБ, А МИ Я ПУСНА, ЧЕ Е ЗА МЕН,ЗА ДА СЕ ЗАЩИТИШ,ЗНАЕЙКИ ЧЕ ПАК  ЩЕ МЕ ИЗТРИЯТ КАКТО И СТАВА, А ТВОИТЕ ПРОСТОТИИ СТОЯТ

СЕГА  ХОРАТА НЕКА ПРЕЦЕНЯТ ДВЕТЕ СНИМКИ 

Голяма интригантка си при това дебела и грозна, КРИВОЗЪБА!!
ИЗПРОСИ СИ И ЗА ТЕБ КЛИП ТАМ ДО ОНЗИ ЗА ДЕЛА.



image

image

номенкратура не правете, нали демократични сайтове блогове...айде...копирате понведението на диктарота  ни..

 

КАТО МЕ ЗАНИМАВА С ГЛУПОСТИ РОСА ИСКАШЕ

ДА МЕ СПРЕ ТАЗИ ВЕЧЕР ОТ ПОСТА МИ ЗА ПРОТЕСТИТЕ

И ЗА ЗАПЛАХАТА НА ГЕОРГИЕВ ОТ "БОЕЦ" ПО ТЕЛЕФОНА, ЧЕ ЩЕ ГО....

 


НО ПАК ПУСНАХ ПОСТА СИ!

АМАН ОТ ПЛАТЕНИ ТРОЛОВЕ И ДРАСКАЧИ НА ГЕРБ И ТУК!



16.12 22:50 В постовете където пея си пиша

трите имена, но датата ми на раждане никой не знае , датата...


НЯКОЙ ЩЕ СИ ИЗРОВИ ....ГЛАВАТА И В ОНОВА СЕЛО...

за годините може колежка тук да лае...

ясно е че тук са замесени хора от Плевен и ще се разбере..

ТОВА СА ЛИЧНИ ДАННИ


ТА ЩЕ ВИДИМ



ПРОСТОТИЯ ИЛИ БОЛЕСТ ГИ ГОНИ НЯКОИ ОТ МИСИРКИТЕ НА БОКО?!

 

ОДМА ПРАЩАХ ЗА ПРОВЕРКА В НАП- ПЛЕВЕН, НО ФИРМАТА ФАЛИРАЛА



НЯМАЛА СЪМ ПРАВО НА МОЕ МНЕНИЕ ОТНОСНО

СЪВРЕМЕННАИТЕ ПОЕТИ И ПОЕТЕСИ? ТИПИЧНА ДИКТАТУРА И ПО ЗЛЕ!

но те -тя Роса има право да се рови в живота ми

дори и на детето ми,щото няма такова -


.....от творчеството на съвременна поетеса ужким - "и всичко друго пулсът ми забрави" - и ква поезия е това ,как да Ви харесвам, чета...отнесени сте, не сте на Земята , биполярни...

Добре че има тук,които ме познават мои ученици комшии и колежки в този блогбеге та да видят какво става....
 КАТО МЕ ЗАНИМАВА С ГЛУПОСТИ РОСА ИСКАШЕ ДА МЕ СПРЕ ТАЗИ ВЕЧЕР ОТ ПОСТА МИ ЗА ПРОТЕСТИТЕ И ЗА ЗАПЛАХАТА НА ГЕОРГИЕВ ОТ "БОЕЦ" ПО ТЕЛ ЧЕ ЩЕ ГО....
НО ПАК ПУСНАХ ПОСТА СИ!


АМАН ОТ ПЛАТЕНИ ТРОЛОВЕ И ДРАСКАЧИ НА ГЕРБ И ТУК!


ЯСНО, НЯМА ТАКОВА ЖИВОТНО "СВОБОДА НА СЛОВОТО"

https://www.youtube.com/watch?v=ugX8FnA9ngY

ДОБРЕ ДОШЛИ В АДА НА ДЕМОКРАЦИЯТА

ДИКТАТУРА В МЕДИИ И СВЕТОВНО-НАШИТЕ ГЛЕДАТ ОТ ЧУЖДИТЕ , БРАВО!


Киро пушил цигара и имал гнусен речник

дори в клиповете си,слушал чалга и "право куме

в очи", АМИ ПРЕМИЕРЪТ НАШ-ЗА РАЗЖАЛВАНЕ ГЕНЕРАЛ СПИ ГОЛ С

ПАЧКИ,КЮЛЧЕТА ЗЛАТО И ПИЩОВ?!


ЗА ЦВЕТИСТИЯТ МУ РЕЧНИК НЯМА ДА ГОВОРЯ-

ВСИЧКИ СТЕ ГО ЧУВАЛИ ,НЕ САМО КЪМ ЖЕНИТЕ 

И ПРЕЗИДЕНТА НА БЪЛГАРИЯ

РУМЕН РАДЕВ, ПРЕЗИДЕНТ КОЙТО БЕ ИЗБРАН

ОТ 2 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ЖИВИ И НЕ

НЕПЪЛНОЛЕТНИ,НИТО ЦИГАНИ И ТУРЦИ ОТВЪН.

 

А БОРИСОВ МРАЗИ И КРАДЕ НАРОДА СИ !


А.Х.Т.sekirata cekupama 

 




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5309301
Постинги: 6085
Коментари: 3244
Гласове: 28814
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930