Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2023 08:01 - © Кариерно развитие в blog.bg
Автор: kvg55 Категория: Забавление   
Прочетен: 5750 Коментари: 10 Гласове:
10

Последна промяна: 02.09.2023 15:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
20.06.2023г.

     Ние с колегата born си битувахме мирно и тихо в blog.bg като редови пишещи, без амбиции по–големи от това да мачкаме ментално ГТБП–та.
И така, докато се сблъскахме с колежката radostinalassa.
От сблъсъка произтекоха важни за досегашния ни статус на редови блогъри промени.
По някакъв повод, не помня вече какъв, колежката radostinalassa ни обяви с колегата born за "Светии".
Оттогава ние с born общуваме помежду си с обръщенията "Свети, Преподобни" и прочие.
Не след дълго колежката radostinalassa явно в състояние на психическа неуравновесеност, заточи born в Такламакан (Ташакмакан). Молбите ми до нея да го помилва тя отхвърли безапелационно.
Нещо повече – след Ташакмакан го прати на заточение в Тартария (Таратанция).
Само че там born си падна на оная работа. Ученият човек (и умният бих добавил) е като дялан камък. Издигна се в тамошните общества и затова сега се подписва така : «© St. Born Taratancijskij & Ta6akmakanskij – Honorary General major Commodore of First women"s body division of Taratancian armed forces – first ALL reserve expert of UTTAF (United Taratancian / Ta6akmakancian Armed Forces)».
"General major", "Commodore", "expert", UTTAF – не е шега работа.
Наскоро колежката  emelika ме произведе в "експерт". На 30–ти май тя написа :
"Смело се пиши ЕКСПЕРТ!
ЕКСПЕРТ по излагане на мисли, без излагане.
Хареса ми
"
image

Така от 1–ви юни започнах да се подписвам под постингите си с «© Красимир Говедаров, експерт».
В събота пък колегата morskipesni ми написа :
"Ето го завършеният вестникарски дискурс.
А тъй като разбирачеството на kvg по темата
e далеч над удовлетворителния (експертен) минимум,
ПРЕДЛАГАМ от днес нататък номинацията ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ!
Хората С ГЛАВА и МОЗЪК не следва да бъдат подценявани"
image

Благодарих му за признанието и приех без неудобство, както е прието в съвременния свят.
Така от понеделник се подписвам с «© Красимир Говедаров, Главен експерт».
Човекът не публикува постинги, но то не е от не можене. Изпрати ми своя стихосбирка, която стои на масата пред мен и периодично си попрочитвам от нея. Набелязал съм и да го цитирам в някой мой постинг. Emelika пише интересни и смислени качествени постинги. Radostinalassa оглавява класацията "Най–четени".
Така че хората, които са ме титулували, не са, кои да са. Не са случайни. Не са кратунковци.
Първият политик, който публично и официално изказа мисълта за важността на експертизата на кадрите беше Лилето Павлова от ПП ГЕПБ в качеството си на Министър на регионалното развитие и благоустройството в първото правителство на Бойко Борисов.
Първият ми постинг в blog.bg е публикуван на 23.09.2010 година 
image

От тогава до сега с труд и постоянство достигнах до Автор : «kvg55, Категория : Забавление, Прочетен : 3962581 Постинги : 2321 Коментари : 21698».
Така израснах и до "главен експерт". Но стига ми тая награда, да кажат : "Пише истината".
Имам принцип, железен принцип, както се казва, да не трия ничие мнение, никой коментар. Също така отговарям на всеки коментирал постингите ми. И на всеки постинг в любим блог.
Прибавям към "Любими блогове" всеки, който ме е избрал за такъв. Дори един отрекъл се от мен по идеологически причини, laval, си го държа в "Любими", но без да го чета. Просто защото няма какво ново да ми каже.
Досега имам един изтрит постинг, предполагам по искане на засегнатата персона, която има влияние в блога, един заради нецензурна снимка и една молба от администратора да променя една дума в заглавието, която молба удовлетворих.
Не трия коментари, били те обидни или просташки, но отговарям по достойнство в стила и манталитета на коментиралия. За да ме разбере. С неговите камъни по неговата глава.
© Красимир Говедаров, Главен експерт




Гласувай:
10


Вълнообразно


1. leonleonovpom2 - Здравей , Краси!
20.06.2023 08:56
А как звучи, главен експерт при главния прокурор!
Да го съветва, например, при публични изяви да мълчи умно, а не да говори като махлянка от Шикер маала!?
Да стои високо и въпросите отправени към него, да не го достигат, с изключение на струващите си!
цитирай
2. morskipesni - Абсолютно съм сигурен,
20.06.2023 10:12
че житейската ти кариера е още по-вихрена и интересна:)))
При всички положения не си изкачил върха нито на едното място.
Затова пък, не се съмнявам- целите са постигнати в максимална степен.
Кое ли днес е такова, каквото го помним? Светът се преобърна.
Затова думите в нашия случай следват и ПРАВИЛНО обясняват делата.
Точно обратното правят лъжливите "атлантици"- лъжат и мажат.
Но, грубо, недодялано, надничарски и чирашки. Липсва им Гл. експерт!

А сега за поздрав-забава: иди на стр. 157. Нищо не е, каквото беше!
цитирай
3. kvg55 - До 1. leonleonovpom2
20.06.2023 11:04
Не знам. Как ще се понасят двама главни?
цитирай
4. kvg55 - До 2. morskipesni
20.06.2023 11:08
Отидох на посочената страница.
Хе–хе–хе!
И хората се варосват и калят.
цитирай
5. nedovolen - Чисто сърдечни поздравления за ...
20.06.2023 13:27
Чисто сърдечни поздравления за "кариерното" развитие в Глог.бг.
И в този постинг разбрах некои съображения в "заточителството" на товарища Борн. Клетия :). Заточителя не коментирам, възприех тезата да коментирам само това, което ми харесва.
В тази жега поемам към хладната спалня. С халба бира в ръка.
Виликите умове обсъждат идеи, обикновените - събития, малките - хора.
:)))

цитирай
6. анонимен - Чисто сърдечни поздравления за ...
20.06.2023 15:48
nedovolen написа:
Чисто сърдечни поздравления за "кариерното" развитие в Глог.бг.
И в този постинг разбрах некои съображения в "заточителството" на товарища Борн. Клетия :). Заточителя не коментирам, възприех тезата да коментирам само това, което ми харесва.
В тази жега поемам към хладната спалня. С халба бира в ръка.
Виликите умове обсъждат идеи, обикновените - събития, малките - хора.
:)))


Недоволният от тази реалност гавах Аврам за двадесет и две години престой в блога сподели колко профила си си направил?
Над 100.От един влизаш и наблюдаваш,от друг сам си пускаш коментари.Болен мозък.
За кариерното ти развитие в блога трябва да получиш орден Червена знаме на труда.
На мама комунистчето.Само на морска песен ще ми станеш бе паразит с паразит
цитирай
7. morskipesni - Моят първи постинг в блога датира от 25.05.2009 г.
20.06.2023 17:41
Тогава ми бе приятно да публикувам поезия, преводи, есета.
Полето ми за коментари бе свободно.
Много от рок-преводите видях после откраднати, закачени за клипове.
Окаляно от злобари и завистници бе и коментарното поле.
И всичко това, получават ОТ МЕН безплатно разни примитиви?
Ай сиктир и неблагодарниците! Че и "атлантици"! Обикновени педали!
Никога повече няма да публикувам и ред в смахнатия им блог.
На всеки който счита, че трудът му ТУК е полезен- успех!
цитирай
8. kvg55 - До 5. nedovolen
20.06.2023 18:53
От месец някъде редовно консумирам вечер по 1,2 литра "пиринско". Жената казва, че коремът ми е нараснал и трябвало да правя физическа гимнастика. Иначе на ума гимнастика си правя в блога.
цитирай
9. kvg55 - До 6. nedovolen3
20.06.2023 18:55
Мордохайчо, върви да просиш тате на пиацата, че немам пари за пиене.
цитирай
10. kvg55 - До 7. morskipesni
20.06.2023 19:01
Разочаровал си се. Минало е време, развиват се важни събития. Защо да не се включиш.
Ето, born два пъти ходи на заточение заради позициите си.
В края на краищата, като не ги дразниш "атлантици"–те и "педали"–те, им правиш густо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kvg55
Категория: Забавление
Прочетен: 5955720
Постинги: 2839
Коментари: 26156
Гласове: 34454
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930