Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2021 15:06 - НАМЕСА В ЛИЧНОТО МИ ПРОСТРАНСТВО?! НИКОЙ НЕ СЪМ КАНИЛА С БЪКЛИЦА В БЛОГА СИ,НЯКОЛКОТО ДА МЕ ОСТАВЯТ НА МИРА.
Автор: sekirata Категория: Музика   
Прочетен: 334 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 27.06.2021 21:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
НЕ СИ ПРАВЯ РЕКЛАМА И НЕ СИ ПРОДАВАМ КНИЖКИТЕ В БЛОГА КАТО НЯКОИ НА КОИТО СЪМ ТРЪН В ОЧИТЕ, ДОРИ С МУЗИКА!

 СПАЗВАМ ПРАВИЛАТА. НЕ СЕ РОВЯ В ЧУЖДИ ПРОФИЛИ И ПОЧТИ НЕ ПИША КОМЕНТАРИ, А СЪМ ЗАСИПВАНА С ОБИДИ И БЛОГЪТ МИ СЕ МАНИПУЛИРА, НЕ САМО С ОТВАРЯНЕ НА КОМЕНТАРИТЕ ОТ ЧУЖДА РЪКА. ДОКОГА ----------ТАКА?!


image

И ВСИЧКО  СРЕЩУ МЕН ТУК Е, ЧЕ НЕ СПОДЕЛЯМ

ПОЛИТИЧЕСКИТЕ СИ ВЪЗГЛЕДИ С ТАЙФАТА БЛОГОВА,

ТЕЗИ ПОТРЕБИТЕЛИ НА ХРАНИЛКА ОТ ГЕРБ И  БОРИСОВ!




 ОК.  ПОВТАРЯМ.  ДОКАТО СЪМ ЖИВА.   - СМЪРТ НА ГЕРБ

И СЪД меко казано ЗА  БОРИСОВ,ПЕЕВСКИ,ДОГАН И ГЕШЕВ.    



1. sekirata - НАВЛИЗА СЕ В ЛИЧНОТО МИ


ПРОСТРАНСТВО от едни и същи?!


Админ, коментарите ми пак са отворени и пак по


мене едни и същи мисирки и съмнителни лица!


15:15 Докога?! Обиди също....

НИКОЙ НЕ СЪМ КАНИЛА С БЪКЛИЦА В БЛОГА СИ! цитирай Редактирай | Изтрий    




2. sekirata - fun1001 с десетките си профила.......


и още няколкото индивида тук с двете амазонки на сайта


15:38   Гледайте си ЕС, НАТО,Боко, Путин , Радев...комунистите,

фашистите...... да си гледате бизнеса и тук в сайта с поръчковите си приятелки   и

приятели тролове...поне по десет профила имате .  

ТоВа че не споделям политическите Ви възгледи


означава ли че трябва да ОБИЖДАТЕ меко казано?

Пуснете си тук документ за медицинско образование

и тогава се изказвайте публично с

разни диагнози...РАЗБРАХ ,ЧЕ НЕ МЕ ДИШАТЕ,

НЕ МИ ПУКА.   ВСЕКИ СИ ЧАКА РЕДА...

Аз няма от какво ВЕЧЕ да се страхувам



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5309845
Постинги: 6085
Коментари: 3244
Гласове: 28816
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930