Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2013 00:05 - ОГЪН...НИ ГОРИ - В ПАМЕТ НА ГОРЯЩИТЕ БЪЛГАРИ-10.03.2013 ВЕНЦИСЛАВ АСЕНОВ ВАСИЛЕВ - РАДНЕВО
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 928 Коментари: 3 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ПОЧИНА ВЕНЦИСЛАВ ВАСИЛЕВ,
който се самозапали
от отчаяние в Раднево -10.03.2013
53-годишният Венцислав Асенов Василев се самозапали
в сградата на Община Раднево на 26 февруари.
Инцидентът стана около 15:30 часа.


image

В Клиниката по изгаряния на университетската болница "Св. Георги" в Пловдив в чети часа сутринта в неделя почина 53-годишният Венцислав Василев от Раднево, който се замозапали пред общината в града. Мъжът направи тази крайна стъпка от отчаяние, след като дълго време и той, и жена му са били безработни, а репортажите от мястото, къде е живял с част от петте си деца, показаха потресаваща мизерия.Причините за смъртта на мъжа са несъвместими с живота дълбоки изгаряния, които са покривали 75 на сто от повърхността на кожата му.Той бе приет в пловдивската клиника на 26 февруари в кризисно състояние, през което време лекарите се бореха за живота му. Пациентът бе и в тежък шок и вдишване на топли пушечни газове, припомнят от клиниката.На 28 февруари на Василев са направени първите хирургични интервенции за облекчаване на кръвоснабдяването на горните крайници и гръдния кош, но и след тях мъжът остана на апаратна вентилация в реанимационния сектор на клиниката.Венцислав Василев направи фаталната стъпка да се самозапали само 6 дни след като във Варна Пламен Горанов се превърна в жива факла пред общината. Горанов почина на 3 март, а правителството в оставка светкавично обяви деня на опелото му за ден на национален траур.

Само за един месец това бе третият самозапалил се мъж. Варненецът ПЛАМЕН ГОРАНОВ се самозапали пред Община Варна на 20 февруари. Пламен отишъл до кметството във Варна с две туби бензин и един ултиматум: "Оставка на Кирил Йорданов и на всички съветници до 5 часа на 20 февруари". Пламен Горанов изля пет литра бензин върху себе си и се запали като факла пред кметството. Той почина на националния ни празник – 3 март. Хиляди варненци се сбогуваха с него, като затрупаха плочките пред община Варна с камъни и цветя.
ПЪРВИЯТ СЛУЧАЙ на самозапалил се човек е от 18 февруари. Тогава отчаян от живота млад мъж се запали в центъра на ВЕЛИКО ТЪРНОВО на бул. "България". Той се заля с бензин на пешеходна пътека и се подпали със запалка. Въпреки опитите на случайно минаващ възрастен мъж да го спаси, отчаяният човек по-късно почина. Самозапалилият се обяснил на спасителя си, че го е направил, защото е отчаян от живота.



В огъня

Огън гори ме и ме изгаря,
огън топи ме, в огън се давя!
Кой го желае, кой иска това,
коя грешна и земна душа?
Дяволът чер ли на мене е бесен
или съдба е туй и път не лесен?
Ще бъда и съм честен боец,
пък нека стана пореден агнец!


image

Огън ми дай и запали в мен чувства стари.
Огън ми дай и припомни верни другари.
Огън ми дай,с мене гори деня и нощя.
Огън ми дай, ще изгоря, не ще пълзя!


Огънче ми дай

Огън ! Огънче ми дай !
Огън в двете ми ръце
искам да гори !
Нека пари ме ,
нека ме гори ,
нека ме боли .
Недей плачи !
Отдавна беше то ,
голямото легло
във прах е вече .
Забравихме играта -
"Не се сърди човече"
Сега огънче ми дай -
ако можеш .
И ...не се пали !
Насила обич
никой не раздава .
Голи чувства
никой не признава .



И в живота е пълно с всякакви
платени ......!
Писна ми ей Богу,
боли ме,че почти всяка българска душа се продава.
Апатия и безхаберие-това ще убие българите.
Била корава нация-издържала пет века!
Трънки и глогинки!
Кой народ би позволил
пет века да го правят на ..з, кой?!
Само този нaшият - овчи народ и какво?
Стои , чака да го освободят,
да му поднесат всичко наготово,
а турците, Доган - машата на чуждите отвън
и другите....
действат и то на наша територия...
необезпокоявани.
Народ-балък! Балък!
Жалко , но факт!

Изборите - пазаррррррр......
роми и турци най вече забогатяват,
а българите,като мишки в къщи се скатават!
Не гласуват,
затова шалвари ще носят един ден,
но без мен!
Който не ми вярва ако ще,
сърце ми болката ще изреве
и ще проклина ,че се е родило
да страда да търпи и гнило
общество, порядки разни,
и продажници омразни!

Всичко се продава,
а България все страда,
страдат и такива ,като мен
и дори да плачат всеки ден,
няма кой оръжие да хване,
всичко си остава ,като лани!

image

Разсипаха семейството ми и децата,
не само моите, отплата
дано Господ да реши
с каквото трябва да ги...."награди"!

Благодая за честността,
но те нямат срама-
зинали веднъж-
плащат си реклама.
Моето мнение е ,че всички ,които
са били на власт досега-никакво повтаряне...
просто да ги няма!
А чуждицата с Местан, Доган, щом не ги е срам
нека Богът наш да ги накаже, да ги смаже,
истинска България на света да покаже!

Формулата е -делата!
Делата !
По делата и то от не анонимни!
Приказките на пазара!!!!!!!


 sekirata




Гласувай:
9



1. alexs - БОГ да го прости ! Вимовни сме ние ...
11.03.2013 18:35
БОГ да го прости ! Вимовни сме ние живите!
цитирай
2. sekirata - коментари
16.03.2013 00:10
"Уважаеми сънародници, ще повярвам в социализма искрено когато видя децата на Станишев, Р.Овчаров, Р.Петков, К.Нинова, М.Манолова, и всички от върхушката на БСП-ДС да заминат да учат и живеят в Северна Корея, Русия или Куба. Но всичките да купуват имоти и да учат и живеят в САЩ, Англия , Франция или в други Западни държави, а да ми говорят колко е гаден Западния капитализъм и колко е човечен нашия социализъм не става. С този номер вече няма как да печелят избори. Време е БСП-ДПС-ДС- да изчезват.

И понеже няма да има оставки ни на Съдебен съвет, ни на съдии, ни на конституционен съвет, ни на арбитражен - там е заровено кучето. От там тръгват всичките ни беди. Помислете за земите по морето, които заграбиха като "крайно нуждаещи се" и нищо.Ако бях по-млад щях и аз да крада, като ВСИЧКИ в съдебна ни система. Колко пъти да им кажат от ЕС, че главно съдебната ни система е виновна да не ни приемат в Шенген.Правят си оглушки.Ето сега след 2014 година ще има възможност да напуснете България. Пожелавам ви късмет и добър път"

Цирк БЪЛГАРИЯ! Кой как работи в него!
Общо за всички –Не искат ревизия на договори, приватизация или каквото и да било. Като не сте яли баница, никой не ви е крив.Не искат съд. Не искат нито да ги съдят нито да съдят другите от представлението в цирка. Да сте се усетили на време. Късно е вече.Искат да участват в цирка и ако може те да казват кое, как и защо. Защото така трябва. Ако не ни вярвате питайте политолозите, социолозите и … нашите хора.Всички се грижат за бъдещето на България. Работят активно с между 200 или 300 ромски фондации. От 1990 година циганите са прекръстени на роми. Започва активна работа и вече най-младата майка е на 13 години. Най-големи грижи полагат за тях преди избори. Това според тях е бъдещето на България.Цирка е пълен. Глъчката е голяма след последния номер. Стана и късо съединение. Изгоряха няколко факли. На манежа са група аматьори. Циркът продължава".
цитирай
3. sekirata - коментари
16.03.2013 00:11
"Уважаеми сънародници, ще повярвам в социализма искрено когато видя децата на Станишев, Р.Овчаров, Р.Петков, К.Нинова, М.Манолова, и всички от върхушката на БСП-ДС да заминат да учат и живеят в Северна Корея, Русия или Куба. Но всичките да купуват имоти и да учат и живеят в САЩ, Англия , Франция или в други Западни държави, а да ми говорят колко е гаден Западния капитализъм и колко е човечен нашия социализъм не става. С този номер вече няма как да печелят избори. Време е БСП-ДПС-ДС- да изчезват.

И понеже няма да има оставки ни на Съдебен съвет, ни на съдии, ни на конституционен съвет, ни на арбитражен - там е заровено кучето. От там тръгват всичките ни беди. Помислете за земите по морето, които заграбиха като "крайно нуждаещи се" и нищо.Ако бях по-млад щях и аз да крада, като ВСИЧКИ в съдебна ни система. Колко пъти да им кажат от ЕС, че главно съдебната ни система е виновна да не ни приемат в Шенген.Правят си оглушки.Ето сега след 2014 година ще има възможност да напуснете България. Пожелавам ви късмет и добър път"

Цирк БЪЛГАРИЯ! Кой как работи в него!
Общо за всички –Не искат ревизия на договори, приватизация или каквото и да било. Като не сте яли баница, никой не ви е крив.Не искат съд. Не искат нито да ги съдят нито да съдят другите от представлението в цирка. Да сте се усетили на време. Късно е вече.Искат да участват в цирка и ако може те да казват кое, как и защо. Защото така трябва. Ако не ни вярвате питайте политолозите, социолозите и … нашите хора.Всички се грижат за бъдещето на България. Работят активно с между 200 или 300 ромски фондации. От 1990 година циганите са прекръстени на роми. Започва активна работа и вече най-младата майка е на 13 години. Най-големи грижи полагат за тях преди избори. Това според тях е бъдещето на България.Цирка е пълен. Глъчката е голяма след последния номер. Стана и късо съединение. Изгоряха няколко факли. На манежа са група аматьори. Циркът продължава".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5310749
Постинги: 6085
Коментари: 3244
Гласове: 28818
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930