Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2013 10:27 - НИКИ ЛИ СТЕ, КИКИ ЛИ СТЕ, НИНА ЛИ СТЕ....?! Все тая...
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 815 Коментари: 0 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ники ли сте, Кики ли сте, Нина ли сте не знам,но това което пишете и доста заблудени го четат, а някои харесват определено е Кики-извънземно-нереално!

Аз се опитах да пиша от никове нямащи нищо общо със секирата,но ме трият,че съм крала от секирата, а когато пиша от секирата пък по принцип ме трият, блокирват особено стойностните ми клипове в ютуб най вече,защо ли? Защото по сайтовете пускам клипчетата си, които съм качила в ютуб, но ще търся вече друг сайт,не ютуб. Въпросът е защо такива като Вас не ги ловят тези ГГГонки? Ами защото ВИЕ СТЕ ЕДНА ОТ ТЕЗИ, ДЕТО СЕ МИСЛЯТ ЗА ВЕЛИКИ,НО ПРЕДИ ТОВА ОРГАНИЗИРАНИ СЕ ЖАЛВАТЕ, ТРИЕТЕ И БЛОКИРВАТЕ ВСИЧКО, КАТО МОЕТО, КОЕТО СЕ ОПИТВА ДА ВИ пречи,

ппппррррееееччччиии

да се покажете колко сте ВелИки!

СрАм!


Ето стихчето Ви, абсолютно бръщолевене и фантасмагории-

ще се плезите на вятъра-как ли?

дама и измама не е в смисъл,но да има рима сте го турили!

мръсното бельо не е много за такъв тип стих,ако е стих!

сега пък ближете, след плезенето-май нещо с обратната резба я карате?!

но не ,пишете за бременност,значи сте си жена, но защо обещания бременни,значи пак нещшо куца в ....женското?!

как  ли се завиват надежди, как ли,само Вие си знаете,но май всичко може стига да е изопачено!



нежна, сутрешна кротост ..и каква ли още не...пълно безумие,драга!

не знам такъв луд да си пада по женски проклятия!

хладно обятия, адска жега-двете са на хиляди години разлика, различни като смисъл,ако има такъв изобщо в СТИХЧЕТО, АКО Е СТИХ ИЗОБЩО!

Значи изводът е -колкото по сложни, изкълчени думи нахвърляни на майната му без смисъл и разсъдък ,толкова сте по кадърни било Вие ,било друга като Вас "неземни" поетеси!!?

 

Моето женско проклятие,
моята сладка измама:
хем да се плезя на вятъра,
хем да съм истинска дама.

Сутрин да сгъвам юрганите,
мръсно бельо да събирам.
Нощем, облизала раните,
драсвам през девет баира:

да си побъбря със времето,
да си нагледам мечтите,
с куп обещания бременни,
с бяла надежда завити.

Знам, че ти писна до мразене.
Все те изправям на нокти
с лудите нощни фантазии,
с нежната сутрешна кроткост...

И съм ти хладно обятие.
И съм ти адската жега...
Моето женско проклятие...
Страшно си падаш по него!

Ники Комедвенска-

 Това сте Вие ,нали, приличате ми повече на едно много емоционално,отнесено, но френско гадже и вече другото е ясно,що Ви правят ПуЕТЕСА!


image



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5312629
Постинги: 6085
Коментари: 3244
Гласове: 28823
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930