Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2013 17:19 - РОЗОВА МЕЧТА НЕ СИ,А ЧЕРВЕНА ТОЧКА СИ такава- .
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 574 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Обичам те,Обичай мен
написана на : 2013-08-30 11:42:00

Целуни ме ти..само ти.
Вземи сърцето ми в ръцете си,
усети как бързо тупти,
слей се с ритъма му и кажи:
""Искам само теб,
само теб обичам,
откакто те срещнах в живота ми,
ти ми даде крилете си,
ти ме накара да почувтвам свободата,
ти докосна вътре в мен душата.
И сега нямам нужда от нищо,
щом имам теб..знам имам всичко.""
И тогава аз ще ти кажа:
""Само теб очаквах така,
само теб сънувах в нощта,
копнях и мечтах да сме заедно,
и ето сега ти си до мен,
нищо друго не ми трябва,
за да е повече от усмихнат всеки ден.
Ще бъда винаги до теб,
Обичам те.
Бъди винаги до мен,
Обичай ме!""
Розова Мечта, 27г. [Непозната Ентусиастка]

Паспорт
Пол : Жена
Държава : България
Град : Харманли
Зодия : Рак
ID : 362411

Обичам те,Обичай ме
Автор: Розова Мечта
30 Август 2013, 11:42
 
ВИЕ СТЕ РОЗОВА МЕЧТА ,КОЛКОТО АЗ СЪМ БАЛОНЧЕ, А НЕ СЕКИРА ! Питам се защо зачестиха атакуващите ме от Харманли, най вече от там? Мисля че се досещам и не е само  причината блокираният Стойомил. Този профил е дубъл, а може и още няколко такива да има лицето,което в сибир се подвизава с друг основен със аватар вече.Кое  е лицето не ме интересува,няма и да го доказвам,но другото ще докажа...основната цел е да се дракате със секирата.Няма да стане, тя не се връзва.Това е толкова плитко този път, че по просто е от онези реклами със дантели и чорапогащи,които пускате винаги в спам поне с 30-тина поста.
 
Та ето поста на sekirata с  нейни два клипа по нейни стихове
 
ОБИЧАЙ МЕ ОБИЧАМ ТЕ  Написана на : 2013-08-29 11:49:40
Обичаш казваш, но го криеш
нагона свой, не пиеш
хормона мой във зной и пек.
Мъж? Не така! Бъди човек!


sekirata Obichai me




 
sekirata Obicham te!




КОГАТО ФАКТИТЕ ГОВОРЯТ И БОГОВЕТЕ МЪЛЧАТ!!!
 
Обичам те,Обичай мен  Написана на : 2013-08-30 11:42:00   Розова Мечта, 27г.
 
ОБИЧАЙ МЕ ОБИЧАМ ТЕ  Написана на : 2013-08-29 11:49:40 cekupama, 59г.

Сега да преминем към анализа на творението и догатките защо розовата на 27 г ,ако са верни тези данни изобщо толкова много е бързала да повтори не, а имитира поста на Анита. Това е повече от тъпо. Само един ден,което говори,че всеки ден тези лица се появяват с различни профили. -

"Ти ме накара да "почувтвам" свободата, докосна вътре в мен душата....
откакто те срещнах в живота ми ти ми даде крилете си,.....
И сега нямам нужда от нищо, щом имам теб..знам имам всичко.""
и ето сега ти си до мен, нищо друго не ми трябва,
ти докосна вътре в мен душата.И сега нямам нужда от нищо,
нищо друго не ми трябва,за да е повече от усмихнат всеки ден.....

И ТАКА ДО БЕЗКРАЙ...?! ЕДНО И СЪЩО, А cekupama Анита  САМО С ЧЕТИРИ РЕДА БЕЗ ДА ПОВТАРЯ БЕЗМИСЛИЦИ Е КАЗАЛА МНОГО ПОВЕЧЕ, БИ ТРЯБВАЛО ДА Е РАЗБРАНА. Тук на розова мечта -ТОКУ ЩО СКАЛЪПЕНА без аватар,което е най съмнителното и липсва първо благоприличие и възпитание. Второ е доста злобна и завистлива,за да тръгне просто ей така да се драка и да прави по подражание постове, ако лицето е възрастно още по зле. Моето седмо чувство говори,че това НЕ Е  просто неразбиращ нищо от поезия потребител! Основното е че тук има доста такива екземпляри,които им се иска да правят , да пишат нещо, пък не могат и стават смешни, а то просто това не се учи и други,които се гаврят и дракат-така се зареждат, хранят се,като вампири!  Добре де, мераци, желания,лични неща,
злобата, завистта, плагиатството,взаимстване, подигравките....скоро от една такава млада....бях наречена джофра?! Аз тази дума не я познавам,но явно онова моме-другото, въпреки че бе си турило за аватар снимка на голяма актриса, си е едно простовато момиче,не селянка, а селяндурка! Тази розова мечта не е по далеч от другата. Знам че нета е пълен с хлапачки,но мога да преценя, дали хлапачка би качила  над "творението си" точно тази в розово и лила картичка, брей! Разбира се от поста лъха на много влюбеност, обсебване, заплесия да не кажа и то наивно ..... обърканост,разхвърляни думи и хаос, несмислово....Ако всичко това е от мерак да ми се подражава, че ме харесват добре,ако пък е гавра на някоя разбираща поетеса пак добре,защото си е направила труда да пуска нещо само и само да ме подразни,което няма как да не отбележа,както и правя сега,но дали се ядосвам и в двата случая, я, помислете!  Уф, просто е смешно!
 ХУБАВА ВЕЧЕР!
image
РОЗОВА ХИ, ХИ,МЕЧТА БИЛА...УВИ!
ТОЗИ ЕДЕЛВАЙС ГО СРЕЩАХ
ПРЕДИ ВРЕМЕ В БЛОГА
НА ЗЛАТКА МИТЕВА esen
СЕГА Е В ЕДИН ОТ
ПОСТОВЕТЕ НА РОЗОВА МЕЧТА?!

image


А АЗ БЕЗ ДА ИМАМ ПРОФИЛ РОЗОВА МЕЧТА,ОЩЕ МНОГО ПРЕДИ ТОЗИ ПРОФИЛ НА РОЗОВА МЕЧТА ДА СЕ ПОЯВИ В ИНТЕРНЕТА НАПИСАХ ТОЗИ МОЙ СТИХ-РОЗОВА И БЯЛА СИ ОСТАВАМ-


image






Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5313541
Постинги: 6086
Коментари: 3244
Гласове: 28827
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930