Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2014 21:55 - ПАРИ, ПАРИ....АХ, ПАРИ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1296 Коментари: 3 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

 

Пари, пари...
въпрос на ударение!
Това е мойто мнение
за социалното ни положение!
Вместо кебапчета,
напъвам хапчета!
Вместо доктори добри,
човекоубийци зли!
Вместо здраве, красота,
дрога, алкохол, болна душа!
Културата ни куца е старица,
oбразованието ни умряла птица!
Кражбата, лъжата, взломът
туй за българинът е погромът.
Той обича си жената,
пие си ракията с салата,
бие се в гърдите,
хвали се в компания
от млади, стари
що мангизи е спестил
колко краднал
и къде ги скрил,
що жени е изповядал
и от бачкане не сядал!
А жената слугувница,
тича с пълните торби,
бере душица,
друга нокти си лакира
и изневяра гарантира.
И днес борбата за парата
е приказка на всекиму позната -
"Дай ми да ти дам"
или "Стани от стола
да седна аз там!" 

 image

И тази сутрин се събудих
с мисълта за теб,
и със глас тих, нежен
изпях аз тоз куплет
от песен моя стара
възпяваща страха,
и питам-Кой ме кара
да правя аз това...?!
Със думите играя,
със чувствата си не,
но тебе, драга моя,
те зная от дете.
Тъй силна, всемогъща
поглъщаш ти души,
такваз-една и съща
решаваш ти съдби.
Но аз глава не скланям
и не ме е страх,
шапка ти не свалям,
не гледам с поглед плах.
Слуга на теб не ставам,
във небеса летя
и не се продавам,
магьоснице пара!

image

Пустите пари, не стигат!
Колко хора ги мори
страшната им власт
и кой пак не е в час,
и не разбра как днес парата,
бавно, сигурно руши душата,
и всичко ценностно убива,
честта, достойнството затрива?

image

Пари изпрани или не,
убиват чувствата дете
и хора мили и добри
превръщат в роби и слуги,
слуги на дявола!
Но Бог ще победи,
ще ни покаже,
как да живеем без пари!



image




Гласувай:
8



1. nikikm - В началото
21.06.2014 23:07
понастръхнах и щях да ти кажа,че парите не са всичко,че и богатите боледуват,страдат и плачат,че въпреки парите си не получават най-хубавото от живота,а то винаги е без пари...Виждам обаче,че не си далече от тези ми мисли.Въпрос на ЕДНАКВА ЦЕННОСТНА СИСТЕМА,каквато днес ние българите нямаме.За това българските момичета и момчета не живеят с богатствата на дедите си,не се привличат един други,не създават семейства и деца,от което пък българската народност гине! Изчезва! Където влезе парата,излиза човека! Сексът и любовта са много различни неща!Като игла с която вместо да шиеш се убождаш!
цитирай
2. sekirata - БЪЛГАРИТЕ НЯМАТ НИКАКВИ ДУХОВНИ ЦЕНОСТИ!
21.06.2014 23:40
АЗ ПРЕТЕНДИРАМ ДА СЪМ СИЛНО ДУХОВЕН ЧОВЕК!
Разбира се, че секс и любов са на милиони години разстояние,но не всеки го знае.Чак пък да го чувства.
цитирай
3. dinkov - Динков
22.06.2014 15:19
Пари ми дайте, Бог ще стана,
казал си глупака,
и се навел да го рънчат,
отзад в дупака.

Пари му дали, Бог не станал,
но от навеждането, кръста заболял го,
обърнал се, какво да види,
просто казано, насрал се !

Поздрав.
Ицко
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5312295
Постинги: 6085
Коментари: 3244
Гласове: 28823
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930