Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2014 17:28 - 129 ГОДИНИ ОТ СЪЕДИНЕНИЕТО НА БЪЛГАРИЯ
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1692 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 22.09.2014 23:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

image

ЧЕСТИТ ПРАЗНИК,БЪЛГАРИ!

6-ТИ СЕПТЕМВРИ СЪЕДИНЕНИЕТО НА БЪЛГАРИЯ!

 

На крак ,о, роби обезверени,

на крак ,о, роби на пара,

унижени, омерзени,

събудете се сега!

Фесове, чалми, потури,

вий Доганови цървули,

ще се свърши вашето,

ще запее нашето

птиче песен родна, мила!

Българският лъв, горила

няма да го победи,

правдата ще победи

и народът ми изстрадал мой

ще е свободен, ще е герой!

  

 

image

И този мой пост ме принудихте да редактирам,
докога така?!

 Военен преврат на шести септември

 и подкрепен от княз Александър

 обтяга отношенията наши с Русия!

 Чия ли е тази орис,месия?

 Голямо Конаре,Пловдив,Николов,

 горещи са точки на тези дни,

 след които започва войната ни с Сърбия,

 победа край Сливница известява мълния!

 Кържалийско и Тъмръшки села,

 Османска империя-мръсни дела!

 БТЦРК...Стамболов,Коста Паница,

 Стоянович,Стоянов,Андонов,Чардафон,

 капитан Николов и други лица,

 Мутруков,Гешов,Преславски,фон

 не става България мила-

 Родина,майка,любов,закрила!

 Князът търпи наказание от Русия,

 България да е послушна, в робия,

 дарена, продадена и наречена,

 в черно облечена, на гибел обречена!

 

 image


1885-та годината на Съединението,
а кога е разединението?
Защо мълчите, чебурашки?
Знам, на чичо Сам сте прашки!
Ближете и гушете се,
за сметка на народа си,
крадете, но пазете се!
Що лъжете народа си?
Народ, каква порода си?!

Това е новият ми стих за този 6-ти ден септември,това е мойто "ново"мнение и мислите ми верни!

06.09.2014 А.Х.Т. sekirata cekupama

 

image 

АЗ НЯМА ДА ГЛАСУВАМ, ДОКАТО ИЗБОРИТЕ НЕ СТАНАТ ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ ЗА ВСИЧКИ БЪЛГАРИ В БЪЛГАРИЯ И ЗАБРАНЕНИ ЗА ВСИЧКИ НЕГРАМОТНИ НЕ САМО ОТ МАЛЦИНСТВАТА,ЗАБРАНЕНИ ЗА ТУРЦИТЕ ЖИВЕЕЩИ ИЗВЪН БЪЛГАРИЯ. ЕМИГРАНТИТЕ НЕ МОГАТ ДА МИ КАЗВАТ КАК АЗ ДА ЖИВЕЯ ТУК, А ТЕ ДА СА...ТАМ?!!!! 

СЪЕДИНЕНИЕТО ПРАВЕЛО СИЛАТА,
БЪЛГАРИ, КЪДЕ НИ Е СИЛАТА?!


image




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5357673
Постинги: 6091
Коментари: 3244
Гласове: 28837
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930