Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2015 22:43 - ЗРЕЕ В МЕНЕ БОЛКА НЕ, А ГНЯВ, А ТАКВАЗ ДОБРИЧКА БЯХ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 610 Коментари: 0 Гласове:
7



 Лепка дразнеща убива
всякакви желания в мен,
лепнал се е, като слива
суха в мене нощ и ден!
В нета даже ме следи,
кога работи, яде, спи,
главата ми не го побира,
кой тази болка ми сервира?!
Що за наглост и нахалитет,
що за мозък, манталитет
има това същество,
може женско да е то,
в нета туй не се доказва
и не всичко се показва!
Влезна в нета, той е там,
някак свързан е, не знам,
но мисля, че автоматично
привързан е към мен, логично
да ме дразни и прогони,
от сайт любим да ме изгони!?
Явно със това живее
със интриги, мръсотии, зрее
в мене болка не, а гняв,
а такваз добричка бях! Бях.

"Mного добре си го написала,
той не може така и от там му иде....болката "

Нека продължа така, с това-
Една сутрин гърнето се събудило и изохкало на похлупака:

- Наистина вече ми писна от теб,да знаеш!Точно се напълня,прелея,искам да поема въздух с пълни гърди-и ти всеки път ми отнемаш правото на глас!

Похлупакът се изхилил злорадо и казал:

- C est la vie,дете мое.Свободата на словото е измислена от идеалистите.Похлупаците,запушалките,тапите и капаците/все едно как ще ги наречеш/-от целия останал свят




image



Не човеци пълнят интернета
клечат в него, като в к........
...квичат в него, като прасета!

Интернета мафия е цяла!
Който там не вдига врява
и послушно изпълнява
правила различни,смешни
на хора с власт капризни, грешни,
който там не е различен
и се прави на приличен,
който внася и пари
разни подаръци, дори
който там е, за да мрази,
брат, сестра си там да гази
и България родна мила,
не е човек това, а е годзила! 










Гласувай:
7



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5311786
Постинги: 6085
Коментари: 3244
Гласове: 28821
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930