Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2015 18:01 - СЕМЕЙСТВО ЛИ?
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 2315 Коментари: 2 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image

Ето ги двете жени на които Слави Трифонов..., 

  image


image

 Каква жена!
 Каква душа!
 Нежно чурулика на ушето,
 мед ми капе на сърцето.
 На седмица по пет стотака,
 навън в колата за още чака!
 Що банкоматни карти и извадих,
 що документи и преправих,
 не мирясва таз жена,
 яде и пак гладна била.
 Гладна за пари,
 за марки коли,
 гладна за любов,
 но щом съм с пълен джоб.
 А щом съм без пари,
 плаче, главата я боли,
 температура имала, гори,
 но не я бърка да крещи,
 да благославя майка ми.
 Навън е хрисима, добра
 не можеш каза, че е зла,
 но ако видиш мене...
 бях сто кила,
 а сега съм петдесет -
 бера душа.
 Не ме пуска в нейното легло,
 през час си сменя долното бельо,
 прането много я нервира.
 Не готви,
 Само пици ми сервира,
 но има си един герой
 и то приятел мой.
 А песента една -
"На мой приятел си жена"
 сам си пея през нощта.
 Обичам таз жена!
 Дава ми свобода
 на тялото и на духа.
 Кой ти гледа тук греха,
 семейство сме и то голямо,
 какъв сме пример само.


image

ММММммм....

image






Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dalida - Здравей!
02.08.2015 07:58
Мммм, Слави Т....., гледам го отвреме на време. Той е единственият май задържал се на "клона" на щоу-мените здраво и сякаш на инат, с жива публика, макар и на запис, като изключим предаванията като "Тото-лото", "Шанс" и "Стани богат". Трифонов е просто шоу-мен.
цитирай
2. sekirata - Да, има дарба за шоу мен,но не и за певец-мое мнение!
26.12.2015 01:06
Но не е щастлив и той ,много злоба и завист около него,хем знаят как стигна дотук,какво му костваше и коства.Това сме ние българите непризнателни.Друг е въпросът ,че не мога да му простя увлечението по чалгарите и дето слушка Митьо Пайнера.

dalida написа:
Мммм, Слави Т....., гледам го отвреме на време. Той е единственият май задържал се на "клона" на щоу-мените здраво и сякаш на инат, с жива публика, макар и на запис, като изключим предаванията като "Тото-лото", "Шанс" и "Стани богат". Трифонов е просто шоу-мен.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5311314
Постинги: 6085
Коментари: 3244
Гласове: 28821
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930