Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2015 16:06 - НИКУЛДЕН 2015 ДА НИ Е ЧЕСТИТ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 949 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Добро утро,шарани и таранки,
пъстървички и цаци, мрянки!
Днес Никулден е и честитя
 с шаран пълен във ръка,
с руйно вино в чаши две!
Св.Николай обичай ме!
Закриляй мен,деца ми две,
моля  те днес от сърце!
Не си падам по моряци,
ни по рибари, знаци
не дава ми един банкер
такваз да ме направи, зер
животът ми се подобри
в Родината ми, дето зли
хора ни обират,обезкостяват ни,
сервират на чужди океански рибки
и на чалми съседски, с щипки,
а не с люспи защитени!
Шарани голи сме
от морски свят презрени!
Честито! Не ми се сърдете
и рибката си изпържете,
но знайте,че дошло е време
от тигана с олио да се отървеме,
и тез които днес ни пържат,
себе си един ден да изпържат!



Цацата е също риба,
дори солена.Стига!
Нима жени солени няма,
не прави от това драма.
Важното е да е риба,
много , малко, но да стига,
празника да уважиш,
с усмивка да го подсладиш!





Честит Никулден! Този ден
за някои е имен ден.
Обичайте се и  бъдете,
вярата в доброто запазете!






Какъв ти празник да празнувам?
В Родината си глад гладувам.
Каквото купя развалено,
а скъпото непозволено
за такива, като мен.
Кога ще дойде Видов ден,
чуждицата да си отиде,
българинът бял ден да види?

Шаран със люспи или не,
пълнежът важен е, моме!
Шаранче днес си опечи,
с приятел сладко го хапни,
със бяло вино го полей
и за Никулден песни пей!
Не съм аз Нина Николина,
но но имам именници трима!

 

Няма по голям шаран
от българина изтерзан,
от враговете чужди, наши,
крадци, убийци и апаши!
 

стихове и клипове А.Х.Т. sekirata cekupama



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaw12929 - МНОГО ХУБАВО: "Честит Н...
07.12.2015 14:00
МНОГО ХУБАВО:
"Честит Никулден! Този ден
за някои е имен ден.
Обичайте се и бъдете,
вярата в доброто запазете!"
УСПЕШНА СЕДМИЦА!
цитирай
2. sladkotojelanienap - Хубав празник!
07.12.2015 14:51
Весело!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5337980
Постинги: 6086
Коментари: 3244
Гласове: 28835
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930