Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2015 10:24 - ЛЮБОВ ГОЛЯМА, ЛЮБОВ ИЗМАМНА!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 787 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 13.12.2015 16:37


image

Погребах миналите срещи,
погребах чувствата горещи,
погребах любовта голяма,
честта гола ми остана.
Раните ми кой ще изцери,
пожарът в мене кой ще потуши?
Не мога да заплача!
Очаквам здрача,
на живота мой.
Не си мой!
И никога не си бил.
Всичко е било измама!
Въобразявах си,
че е любов голяма!



Погребах те със спомена
дълбоко във сърцето,
погребах те във пясъка,
лагуните, морето,
погребах те завинаги
и стана цяла вечност,
погребах те во век.
Но после стана чудо
от вятъра дочух,
че носил се в морето
един незнаен дух,
той денем си говорил
с вълните по брега,
а нощем до скалата
милвал таз жена
погребала го тя.
Погребах те със болката,
погребах те обидена,
логребах те разкъсана
от дива страст,
погребах те в сърцето си.
погребах те завинаги,
погребах те во век.
Обичах дух, а не човек!





Гласувай:
7



1. kvg55 - От това съчетание на черно и червено ...
15.12.2015 13:09
От това съчетание на черно и червено нищо не можах да прочета.
цитирай
2. sekirata - Нима?!
15.12.2015 20:43
kvg55 написа:
От това съчетание на черно и червено нищо не можах да прочета.



Погребах миналите срещи,
погребах чувствата горещи,
погребах любовта голяма,
честта гола ми остана.
Раните ми кой ще изцери,
пожарът в мене кой ще потуши?
Не мога да заплача!
Очаквам здрача,
на живота мой.
Не си мой!
И никога не си бил.
Всичко е било измама!
Въобразявах си,
че е любов голяма!



Погребах те със спомена
дълбоко във сърцето,
погребах те във пясъка,
лагуните, морето,
погребах те завинаги
и стана цяла вечност,
погребах те во век.
Но после стана чудо
от вятъра дочух,
че носил се в морето
един незнаен дух,
той денем си говорил
с вълните по брега,
а нощем до скалата
милвал таз жена
погребала го тя.
Погребах те със болката,
погребах те обидена,
логребах те разкъсана
от дива страст,
погребах те в сърцето си.
погребах те завинаги,
погребах те во век.
Обичах дух, а не човек!

цитирай
3. zest - Прочетох те. И в черно и в червено.
15.12.2015 21:01
Прочетох те и вдигнах палец. Защото си добра. Поздрави Секиро!
цитирай
4. sekirata - БЛАГОДАРЯ!
15.12.2015 21:22
zest написа:
Прочетох те и вдигнах палец. Защото си добра. Поздрави Секиро!


Аз съм това,което съм и никой не може да ме промени освен този който ме е създал,когато стана шепа пръст,когато му доде времето или е дошло-Божа работа! Но виждаш ,четеш под другите ми постове-

ТУК ЕЛ. ТОК ЩЕ МИ ПУСКАТ ,ПРИ ТАЗИ КРИЗА?! ХИ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5343132
Постинги: 6086
Коментари: 3244
Гласове: 28835
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930