Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2016 23:03 - ЗАЩО ЛИ?
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 768 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 06.02.2016 22:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Защо ли някои не ме разбират
или правят се,че се нервират?!
Защото себе си на длан носят
и за известност,слава просят!




  2. lidislidis - Благодаря, ти за хубавите думи и оценката !
05.02 21:16
sekirata написа:
Романтика.

image

А снимката е уникат.

Поздрав!

image

Радвам се, че ти харесва! Въпреки, че в този блог лично творчество не се харесва, а чалга с музики на чужди творци и клиповете им, какво да правим, средата е такава. Аз им викам
Тумба, лумба шикалка,
у изкуството е никаква
чопва стихче два три реда
и от първа все ни гледа
чужда музика звучи
дъни тъпан и крещи
с чалгата напред в победа!
Омръзна ми да гледам такива Тумби
да се тумбат на 1 стр с чалга сложили даже и чужда музика да им изпъква простотията и разбирането за стих и музика лично творчество в блог. Не зная защо се излагат с тези чужди музикални творчества...?
Евала на теб. Ти си пишеш и песните и музиката и стиховете. Това е творчество, другото е помиярство. Тия хора не са ли виждали що се пише в личен блог? Лично творчество разбира се! Аз не съм музикантка, заради това пускам снимките си до стиховете ми, не крада чуждо творчество от тубето. Поздрав и лека вечер!
цитирай

3. sekirata - Лидис, разсмя ме! Как ги редиш... римите..тук там и като се вбесиш ги "тряснеш"Тази първа изобщо не я поглеждам,пък съм ЖИВА!
19:15
Нали знаеш,кой какво може ,като не може взема от този де може!
Хи, хи...Вече са ми смешни.
Цопнали музиката на Клайдерман
или някакво страхотно изпълнение на китара - и.....
това ЗА ФОН НА ПОЕЗИЯТА ИМ В СТИХОВЕ БЕЗ ГЛАВНИ БУКВИ И ЗАПЕТАИ,БЕЗ СМИСЪЛ, И НАЙ ВАЖНОТО БЕЗ ЧУВСТВО,ЗАЩОТО МУЗИКАТА Е достатъчно силна подбрана на отлични музиканти и композитори.

Представяш ли си,Лидис ,фона не е никаквия им стих, ами тази страхотна най често класика -музика и то инструментална,защото става много и певеца, и певицата да дрънкат! Ужас!




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kvg55 - За много години!
15.01.2016 02:22
Ако не сме се чували и виждали тази година.

Посредствеността е винаги злобна и агресивна.
цитирай
2. sekirata - Мигар сме....?
15.01.2016 16:26
kvg55 написа:
kvg55 За много години! Ако не сме се чували и виждали тази година.

Посредствеността е винаги злобна и агресивна.


Знам че е така,но имат самочувствие такива душици и морят това,което не могат да бъдат те-никога не могат да бъдат,затова е тази злоба и завист.А тези дето ги подържат го правят, защото се кефят че са Майка Тереза,без да осмислят на кой,коя,кои....и че се излагат повече от злобарите и завистниците. Мога да им кажа-АМИН.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5335429
Постинги: 6086
Коментари: 3244
Гласове: 28835
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930