Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2016 20:42 - ЗА ТЕБЕ, ПРИЯТЕЛКО МИЛА, ДАЛЕЧНА! ПОСВЕЩЕНИЕ
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 976 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 14.12.2017 23:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

ЗА ТЕБЕ ПРИЯТЕЛКО,МИЛА, ДАЛЕЧНА,
ИСТИННА, ПРЯМА,ЧОВЕЧНА!

https://www.youtube.com/watch?v=Cs9Hm-pze8I
sekirata Za tebe priatelko mila dalechna e moiata pesen

https://www.youtube.com/watch?v=yQ7JnKy-J0M
sekirata Narechena naogunia

За тебе , Лидис , са двата ми клипа с мои стихове!
ПОЧИВАЙ В МИР!

image





текст и изпълнение на песента А.Х.Т. sekirata cekupama 







Гласувай:
5



1. sekirata - !
05.06.2016 11:09
10. lidislidis - Ще дочакаме да видим... "защитниците на България oт Русия"...
31.03 22:28
brancaleon написа:
Не е ясно колко войска ще пращат в България. Една танкова бригада е поне 200 машини и поне 4 000 човека.


Те излизаха със същия номер, че защитават и Украйна. Точно този генерал съветваше тогавашните събития в Украйна и жертвите от украинска страна не са малко, скоро четох, че 400 000 украински деца били болни с левкимия и психични заболявания вследствие на тази война .
цитирай

11. lidislidis - Здравей, Анита!
31.03 22:49
Никой не ми е забранил нищо. Нямам много време напоследък. Имам си мои задачи и по цял ден действам. Поздрави на теб за непримиримата ти енергия да търсиш истината и с музикалните си и литературни знания да я оборваш. За мен тази блогерка е фалшива с всичко, с надписаните си прочита, с картинката на профила й, с измисления си псевдоним и с разсеяните си стихоподобия с измислени смешни думи без свръзка в текста. АЗ ИМАМ АЛЕРГИЯ КЪМ ФАЛШИВИ ХОРА И ИЗМАМНИЦИ.
Да не говорим за хора, които лично са ми напакостили в блога и са ми изтрили 770 постинга, както направи тя преди 5 год. Това, че не я обсъждам до сега не значи, че съм простила. Не искам да падам до нивото й, тя самата е фалш и като блогер, като творец и като човек. Такива не заслужават дори да ги критикуваш, хората ги виждат що са.
Поздрави и лека вечер! Поздрави на Поли!
цитирай

12. kvg55 - Да струпват. Горещата световна ...
02.04 23:18
Да струпват. Горещата световна война е на косъм разстояние.
цитирай

13. lidislidis - Хич не ми се ще с лъжи за заплаха БЪЛГАРИЯ ДА ДРАСНЕ КЛЕЧКАТА на поредната война
02.04 23:36
kvg55 написа:
Да струпват. Горещата световна война е на косъм разстояние.


Това е идеята на НАТО съвместно с правителството на България.
цитирай

Редактирай | Изтрий
4. sekirata - lidislidis - Хич не ми се ще с лъжи за ...
18.05 00:18
lidislidis - Хич не ми се ще с лъжи за заплаха БЪЛГАРИЯ ДА ДРАСНЕ КЛЕЧКАТА на поредната война
02.04 23:36
kvg55 написа:
Да струпват. Горещата световна война е на косъм разстояние.


Това е идеята на НАТО съвместно с правителството на България.
цитирай

Редактирай | Изтрий
5. gosho568 - За жалост е истина...
19.05 15:58
Вечна й памет!
цитирай

Изтрий
6. sekirata - Не, не може да бъде вярно! Не го приемам,никога няма да го приема.
20.05 00:33
gosho568 - За жалост е истина... Вечна и памет!

Знам,знам чия е вината най много ,но вече нищо не може да се направи.
Как ще спят тези-виновните,какви сърца имат-лой?!

Няма вечна и памет,няма да почива в мир,
такива като нея насилствено умряли ОЖИВЯВАТ-ДУХЪТ ИМ!
Горко на виновните-живи!

Лидис няма да почива там, няма да е в мир,както няма да има мир и сън за виновните И от този блог,които я тормозеха!!!
цитирай
2. sekirata - .
06.06.2016 07:41
1. lidislidis - Честита Пролет, Ани на теб и децата ти!
20.03 23:53
Поздравления за видеоклипа! Права си за тази блог бг терористка, която изтри блоговете на половината потребители, като преди това им сви стиховете и некадърно преработи в стихосбирки. Моят блог със 770 постинга и стихове също изтри преди години и сега си виждам стиховете преиначени от нея в стихосбирките й. Тази картинка зад която се крие в блога не е нейна собственост, нито мотото на блога й. Въобще всичко крадено...Лудостта да трие и тормози потребителите на блога я характеризира що е. Не и поетеса, всичко друго...
Желая ти спокойна и слънчева Пролет!
Лидия
цитирай

2. lidislidis - Да допълня
21.03 00:00
Аз спрях да пиша стиховете си в блога и в Стиховете.бг за да не ги краде и да ми трие блога. Това не я спря обаче с 382 си фейк профила да ме тормози в блога с обиди...
Блог.бг я толерира. Сто пъти съм се оплаквала за тези нейни обиди в коментари без причина към мен. Но нищо, тя се размножава, като блогова амеба и агресията й расте, да не говорим за надписването й на прочита!!
цитирай

3. sekirata - Не мога никога да и простя
21.03 00:46
Не мога никога да и простя
на вземането даването и със мутрата!
Таз,която дъщеря ми погуби,
други краде и държи в заблуди!

Искам Ведрин да попитам познава ли Полина?!
И той има деца, а и тя......
цитирай
цитирай
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5313593
Постинги: 6086
Коментари: 3244
Гласове: 28827
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930