Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2017 14:53 - ТАКАВА ОНАКАВА
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 358 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ГОДИНИ НАРЕД КЛИПЪТ МИ-"ТАКАВА" Е ЗАГЛУШЕН,ЗАРАДИ ЕГОТО НА ЕДНА ПЕРСОНА , КРЪСТИЛА СЕ И С МОЕТО ИМЕ! МОЖЕ И СЛУЧАЙНО ДА Е ТОВА С ИМЕТО,НО ВЗАИМСТВАНЕТО.....НО ДА МИ СПРАТ МУЗИКАТА НА КЛИПА  СЛЕД МОИТЕ ЖАЛБИ  и след нейната поява "велика",ТОВА НЕ Е СЛУЧАЙНО...
КОЯТО И ДА СИ ,ЗЛА СИ! С ИНТРИГИ И МИЗЕРИИ НЕ СЕ СТАВА ИЗВЕСТНА,ДРАГА!

ЕТО ТУК ПОНЕ МУЗИКАТА НЕ Е ЗАГЛУШЕНА,макар че и там си с минусчето си,сега може и повече да станат,все ми е тая,ясно е КАКВО ТЕ ВОДИ!

https://www.vbox7.com/play:0347eec8e6
sekirata Takava

ТАКАВА ОНАКАВА
Та така драга ми, адашке, що годе Такава
Да беше заменила ТАкава с ОНАкава,колко му е две три букви и като сложиш едно р, което секирата меко търкаля става , тогава става 
баш както трябва -ОНАКАВА КРАВА!Та ето го стиха,само там....в ония сайтове ли го позволяват ,но важното е ,че Ани си е турила фирмата след него, а откъде е взаимствала, от къде е идеята, та дори и думичката, думичките - доста са, не е важно. Важното е, че Ани се е подписала отдолу под това наречено стих от някои!

 Такава съм...

"Такава грешна ме хареса,
забързана и малко тъжна.
Измисли ме - да съм чудесна.
Погали ме - да не замръзна.

Такава мълчалива ме хареса
и пусна ме във своя сън.
В косите ми звезди заплете,
облече ме в камбанен звън.

Такава бледа ме хареса,
сред моя, есенния листопад,
в очакване на зимната завеса,
прибрала пролетния цвят.

Такава далечна ме хареса,
с изплакани от чакане очи,
в сърцето си вини понесла.
Целуна ме и каза - Замълчи!

Такъв нечакан аз те разпознах,
в сърцето ти със малка рана.
Докоснах я със трепет плах.
Плени ме. И поисках да остана."

Ани Монева

 Резил, пълен резил,Ани някоя си!
Ето и моят стих, клип, заглавия...

ТАКАВА

Не,не се предавам!
Дори на дъното стъпила,
дори живота си сгорчила,
дори останала сама
нощта,деня,деня,нощта,
не ще ти се предам,съдба!
И сега дори съм жива,
макар на въглени стъпила,
самотата аз разпръсквам,
в авантюри се не впускам.
Свободата днес си пазя,
на колене не падам,лазя...
Не се пречупвам,не признавам
рекет и тормоз,оставам
силна,истинска,такава
стоманена,желязна,права.
Не се огъвам и не падам,
свършена не съм,не давам
черното да ме залее
и уста да онемее.
Доброто в мене не умира
и страстта ми не заспива,
преодолявам всичко гнусно,
въртя на пръста си изкусно
грешни помисли и мисли.
Обичам всичко в тебе! Kiss me!

А.Х.Т.sekirata cekupama

sekirata Takava Качено от cekupama на 13.01.2012 
Takava poezia A.H.Trifonova sekirata

http://www.youtube.com/watch?v=PitHcQd6K6Y

Takava sum Anita sekirata cekupama 24.01.2012

http://www.youtube.com/watch?v=4v7u_U2knrQ 

Та тях съм ги направила много преди Ани да пусне този си"стих" в сайт и то с нейно име. Случайно ли е че точно сега го е пуснала,когато секирата си пусна клипа в профила си? Случайно ли е,че секирата свири в друг си клип с такова заглавие?И.т.н....Абе, хора, вие наистина ли нямате речник една дума да си измислите и притурите към поетичните си напъни?Значи взимате една дума и смисъла от секирата да речем и от тук и от там хоп, скърпено стихче правите дори римата куца. Де да бе само тя. Но тази Ани,ако наистина е Ани наистина се взима за голямата поетеса. Що писания видях и то какви,но това е най фрапиращото за плагиатство, от което не им пука на тези хорица в нета. Какви са тези мераци да се кичат с чужди идеи,помисли,чувства, преживявания...ами то личи бе "Ани"? Както преди време бяха взели и "Цветето в мен" на секирата. Нямате ли си цвете в душата питаше тя, та пипате моето, но никой не отговори. Само някоя кресна тогава в интернета,че точно  "Цветето в мен" не било за завиждане,както и цялата уж поезия на секирата. Ами що крадат от нея тогава,като не е интересна и не е за завиждане? Защо си въобразяват, че я дразнят? Предпочитат да излагат себе си под предлог,че го правят да дразнят такива като секирата, а всъщност такива те просто не могат ДРУГО ОСВЕН ДА КОПИРАТ И ВЗАИМСТВАТ, СКАЛЪПВАТ тяхната си "поезия"!

Та нека набързо го кажа и това, за което съм тук.

Такава грешна,мълчалива....те харесал,ама защо започваш с грешна? Грешно подсъзнание имаш, нали?

"Малко тъжна" -звучи ми като"малко бременна" 

Че само чудесни хора ли се измислят?! И пак фантасмагорий-"погали ме да не замръзна"

Абсолютна глупост! И  галена и не погалена с това "сърце" ,което представяш в думи без чувство си взе замръзнала. 

"Такава бледа ме хареса,
сред моя, есенния листопад,
в очакване на зимната завеса,
прибрала пролетния цвят."

Е, тук вече ми се... Абе как може такава накъсаност, просто личи, че са събрани думички от тук и там, няма смисъл...Боже,защо се излагате така?! Никога не бих го прочела ако не бях видяла заглавието и то с дата след моите творби с такива заглавия и съдържание,идея!

Та в това четиристишие липсва само лятото-най горещият сезон, а накрая си поискала да останеш?!

Никаква последователност, мисъл нормална и развитие,то чак пък художествено и с чувство!

Накрая обръщаш в мъжки род -"Такъв..." Те това е вече неграмотност! Рана докосваш и то с трепет след по горните съвсем други признания ако са такива и ако са твои?!  Мазохизъм дори -ранен,целува те, но да мълчи и. т. н ?! Чудя се с какво мислите, с главата или просто преписвате!?

"...ето появи се бледата Луна...и ще ме отведе в хладната прегръдка на нощта..."

Боже, каква .......... и недодяланост, та това ли е поезията?!

ИСТИНАТА ЩЕ Я БЪДЕ, ЗНАЯ
И НА ЗЛИТЕ ЩЕ ИМ ДОДЕ КРАЯ !
Вече не вярвам в тези мои думи, не вярвам в никой и в нищо. Една промита, зомбирана нация. Корумпиран съд, полиция, държавни служители и злобни, завистливи, болни, гладни,хора!

А.Х.Т.





 








Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5313346
Постинги: 6086
Коментари: 3244
Гласове: 28826
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930