Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2019 19:13 - ОРИСВАМ ТЕ ДА НЕ СЕ ДРАКАШ НА ЛИЧНИ С МЕНЕ!!!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 533 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

И от мене-А.Х.Т.sekirata cekupama

Орисвам те да ме забравиш,

адашка пишеш ми се,давиш

се в куп измислени слова

във поезия-лъжа!

Очите давели се във дълбокост,

ти,българка ли си,жестокост

към роден български език

проявяваш тук и вик

отправям да те спрат

или бесът твой укротят!

Постът ми ще го затворят,

а трябва тебе да затворят-

самовлюбената,горделива.

„Поетесо“, тъй не бива!

При мръкване обичаш го ти само,

а сутрин с другия си,рамо

искаш аз тук да ти дам?!

Не другарувам със жена тарзан!

 

стихове А.Х.Т.sekirata cekupama

 

Орисвам те да ми се случваш през бъдещи животи.

 

Орисвам те да ми се случваш

през всички бъдещи животи.

Ръцете ти да бъдат все така всесилни,

очите- давещи с дълбокост.

И пръстите ти пак да ме извайват-

първо твоя-цялата любов и нежност.

На всичките ми брегове намирал пристан,

да знаеш-всъщност съм безбрежна.

В косите ми да вплиташ отговори

на незададени от мен въпроси.

В душата ти да ми е светло-

да влизам там пречистена и боса.

И ехото от мойто сърцебиене

 да носиш във гърдите си….

до прималяване.

А аз при всяко мръкване ще те обиквам…

за да ме има пак на зазоряване.

 

стихове адашка на sekirata

Спестявам и името тук,че да я знаят всички,защото този МЕТОД на писане на стиховего имат всички съвременни поетеси и поети. Почти всички.Дори и тук в блогбегето, а в Плевенда енговорим-пълна трагедия,един свестен творец няма.Морзовата азбука е по лесна за разчитане от тяхните творения.



Тагове:   sekirata anita otgovor v rima,


Гласувай:
4



1. sekirata - Най после успях да си пусна поста...Тъй не бива драги ,путетеси,така не става,ГОСПОД НЕ ПРОЩАВА!
13.01.2019 19:16
Спестявам и името тук,че да я знаят всички,защото този МЕТОД на писане на стиховего имат всички съвременни поетеси и поети. Почти всички.Дори и тук в блогбегето, а в Плевен да НЕ говорим-пълна трагедия,един свестен творец няма.Морзовата азбука е по лесна за разчитане от тяхните творения.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5314393
Постинги: 6086
Коментари: 3244
Гласове: 28828
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930