Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2019 18:54 - ПИША ЗА УДОВОЛСТВИЕ НЕ ЗА СЛАВА И ТОВА НАЙ-МНОГО ДРАЗНИ МОИТЕ НЕДОБРОЖЕЛАТЕЛИ. АМИ НЕ СЪМ КАТО ВАС, ТОВА Е !
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 142 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 26.08.2019 19:00


 ТУК  ОТ МЕНЕ ИСКАТЕ ОБЩИ ПРИКАЗКИ , КАКВИТО ПУСКАТ ДРУГИТЕ ВИ

ПОТРЕБИТЕЛИ - ПОЕТИ, ПОЕТЕСИ! СМЕШНИ СТЕ!ЩЕ ПРОГОНИТЕ

ПОСЕТИТЕЛИТЕ И ЩЕ ТРЯБВА ДА ЗАКРИВАТЕ БЛОГА, ТА И СКАПАНАТА ТУК

КАТЕГОРИЯ ЗА ПОЕЗИЯ , СЪЗДАДЕНА ЗА НЯКОЛКО ЧОВЕКА САМО-

БОГОИЗБАРНИТЕ, ВНУШИЛИ СИ , ЧЕ СА ГОЛЕМИТЕ ТАЛАНТИ! 

О, БОЖЕ, ПРИБЕРИ СИ ВЕРИСИЙКИТЕ!


ХОРАТА НЕ ПАСАТ ТРЕВА, АЛО,ЗАБЛУДЕНИ!


  На всички българки сега,  

празника аз честитя,  


българското да обичат,  


и по чуждо да не тичат!  


На вас, приятелки добри,  


дето с мене сте добри,  


здраво стискам ви ръце  


и с целувка от сърце,  


щастие ви пожелавам,  


и с любов при вас оставам!  



Здраве, радост и късмет,  


да ви върви, като по мед!



  image    


Красивите цветя   и хубава жена,  

са гледка за мъжа  

прекрасна, чувствена!  

А аз като жена,  

обичам тез цветя,  

и осми март на вас
 
със радост честитя!  

Единствен женски месец,  

да бъдем ний царици  

и нека да ни хулят,  

че сме с лигавници!  

Днес ще съм красива,  

днес ще съм щастлива  

и всеки ден добра  

ще бъда за мъжа!   
 

22.08.2009- ЧЕСТИТО!  


Небе, простор, искри, звезди,  


любов и палещи лъчи,  


радости, себеотдаване,  


деца и страсти до забравяне!  


Обичайте се и бъдете,  


верни един друг останете!  


посветено  


  image    


Обичам те, любов голяма,

няма в туй лъжа , измама,

верен си и предан, мил,

но къде ли си се скрил?!

Днес те няма, обич моя,

ти открадна ми покоя,

покажи се, не се крий,

със ръце си ме обвий,

прегърни ме, целуни

и обичай ме, люби.

Като паднала роса,

като най бистра сълза,

в тебе искам да се влея,

от любов да онемея .

Жадна съм за теб, любими,

напои ме, нахрани ме!  


 

НЕ СЪМ РАЗБРАНА ПРАВИЛНО

ТОВА ТУК НЕ Е РЕКЛАМА,  

НИТО НА МЕНЕ,   

НИТО НА ДЪЩЕРЯ МИ,  

НИТО НА СИНА МИ!  

ДА ГО РАЗБИРА КОЙ КАКТО ИСКА-  

НА МЕН НЕ МИ ПУКА!  

ТУК СЪМ САМО ЗА РАЗВЛЕЧЕНИЕ И ПРИЯТЕЛСТВА.  


ПИША ЗА УДОВОЛСТВИЕ, НЕ ЗА СЛАВА...

за разлика от тези, които ми пречат.


  image    


поезия А.Х.Т.sekirata cekupama



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5314774
Постинги: 6086
Коментари: 3244
Гласове: 28828
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930