Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2019 16:33 - АЗ ИСКАМ КРОТКО ДА ЖИВЕЯ
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 113 Коментари: 0 Гласове:
2



 image

Не искам почести и слава,

на мен това не подобава.

Аз искам кротко да живея,

да се радвам, да се смея...

С приятелите ми добри

да си говоря до зори,

да следвам бледата луна

по пътя и в небето тя

да ми покаже как,

да ми даде и знак,

нощта във ден как да превърна,

звездите нежно да прегърна

и с тях да светя от небето,

където тегли ме сърцето!


image



ИСКАМ

Щастлива съм! Светът е мой!

С страхливите не влизам в бой .

Горях и страдах, плаках, пях,

за обич, за любов копнях .

Да изгоря, да се разпръсна искам

в искри, във огнена черта,

щастлива да умра тъй искам,

мигът във времето да спра !

ЧОВЕК СЪС ИМЕ ЗНАЧИ ЖИВ

Преследвана тъй ще си ида

и неразбрана от мъжете,

на куклите не ще завидя,

от завистта им ме спасете!

Приказка за Пепеляшка

посети  и моят дом,

но животът тъй ме лашка,

задави ме със син „бонбон”.

Мерцедесът посиня

и син гербер разцъфтя,

но той се случи за беда

от изкуствени цветя!

Днес празнувам имен ден

в моят райски кът рожден!

Мерцедесът бял не виждам

и не искам да го виждам,

ни червени мерцедеси,

ни ергени, ни дукеси!

За мене пийте този ден,

благословете моят дом и мен,

св. Ана да ме закриля,

 

че ще ме изтървете, биля…

https://www.youtube.com/watch?v=zaokrVPoKp4


поезия А.Х.Т sekirata cekupama






Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5322593
Постинги: 6086
Коментари: 3244
Гласове: 28834
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930