Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2020 11:26 - ЗА МОЕТО ПРАВО ДА СЕ ЗАЩИТАВАМ...никога не нападам преди да са ме нападнали!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 334 Коментари: 4 Гласове:
2

Последна промяна: 21.01.2020 08:02


ПОЛИТИКА НА РУСИЯ, КОЯТО Е НЕПОБЕДИМА, ЗАЩОТО ВИНАГИ  СЕ Е ЗАЩИТАВАЛА ГЕРОЙСКИ, КОГАТО СА Я НАПАДАЛИ И Е ПОБЕЖДАВАЛА! ДУХ И МОЩ.

Явно в сайта всеки може да си измисля кой и какво му е говорил, писал, искал,това е недоказуемо !3. jupel - https://www.youtube.com/watch?v=edmEltsO4Hc 

14.01 18:55 15:36 - На симеонофската ..ЦА
Автор: jupel Категория: Изкуство 

Накичила се като коледна елха, 
провесила три пласта гуша,
с боядисана, проскубана коса,
от месеци не е била под душа!
Не пее, свири, рими тя реди,
но криви и разкрачени - горките,
по цяла нощ си книжките брои
и алчно кътка си парите!
А.Х.Т. 

Ето Роса поетеса боса как плюе по ДЪЩЕРЯ МИ, КАКВАТО ТЯ НЯМА
без да я познава, без да я е виждала, това е изродско!

А АЗ ЧАКАМ ГОСПОД ДА ТЕ МАХНЕ ОТ МЯСТОТО,
НА КОЕТО САМА СИ СЕ ТУРИЛА, НЕКАДЪРНИЦЕ!

13.09.2019 21:14 - Ох, душицата мила, 
от: rosiela Че и дъщеря ти чукната у главата.
Одобри | Изтрий
21.11.2019 15:45 - 
от: rosiela ..
сега чакам още една твоя простотия да махнат, да не те ожъна по въшливата глава с нова идея! Одобри | Изтрий
03.12.2019 18:26 - Лезби? 
от: rosiel
Малко ми въртиш на обратно, баби! Одобри | Изтрий 
05.01 15:26 ....ка е дъщеря ти, сори! Вампирке! 
от: rosiela
jupel написа: 08:09 - Вампир,
от: rosiela За постинг: ето кой обижда, но по мене хвърляте камъни!
грам мозък нЕмаш, затова и децата ти са пропаднали по наследство!
Одобри | Изтрий 

Това стихове , приказки на творец ли са с име някакво и кош книжки, та чак и журналист?! 

Имам дъщеря - чалгарка,
нещо като куче марка,
реве, вие с микрофона
да събере до два бона.

Подгонили са я авери,
авери с много далавери,
тя забегна във чужбина,
не виде се до амина.

Татко й фалшив, а мама
е певица тъй голяма,
свири тя с акордеона
колко плъх покрай пилона.

Що остави ти, чалгарке,
сама майка, куче марке,
да профъфля смешни песни
и да вихри думи бесни,

вече си е на години,
сам - самичка самотиня,
прошарена й е косата,
ала без акъл в главата.
И-у-у-у-у-у-у-у-у....
Р.Копукова 

ЧИЛ АУТ, ЧИЛАУТ, ЛАУНДЖ- В СИМЕОНОФФФЦИ ЧУВАЛА ЛИ СИ ТОВА?

sekirata Grehut e vash
sekirata Molekula na liubovta
sekirata Obichai me
sekirata Ela

Чил аут, чилаут или лаундж е стил в електронната музика, възникнал през 90-те години на 20 век. Произлиза от дръм енд бейс, ембиънт и европейска класическа музика. В началото се разпространява предимно във Великобритания и Южна Америка

Последни 20 регистрирани посетителя
18:11 - anetta 
18:01 - blogbg 
16:57 - kolevmsk 
16:51 - rosiela 
15:25 - andrei 
15:22 - putinopitek 
12:32 - dobrodan 
12:14 - blogbg 

ХА,ХА ...ПРОПЕЙ ДЕ, НА ДУДУК СИМЕОНОВСКИ СВИРИ, НО НЕ МОЖЕШ, ПОНЕ РОДИ!

ПИША ОТ НЕЙНИЯ КОМП - НА ДЪЩЕРЯ СИ , ТОВА ЛИ БИЛА РАБОТАТАТA? А ОТКЪДЕ ЗНАЕТЕ ,ЧЕ Е ТАКА, НАЛИ НЕ СТЕ С ХАКЕРИТЕ? ДЪРЖАВА ЛИ СТЕ, без малко! 
НАРУШАВАЛА СЪМ ПРАВИЛАТА, ЗАЩОТО НЕ СА ПОСТОВЕТЕ МИГЕРБЕРСКИ, НАТОВСКИ И ФАШИСТКИ, А БИЛИ В ЗАЩИТА НА РУСИЯ! ЗАЩОТО РАЗКРИВАТ ПЛАТЕНИТЕ ПОТРЕБИТЕЛИ НА ЧУЖДИЦАТА В БЛОГБЕГЕ. Е, БРАВО! НАИСТИНА ЩЕ СИ НАМЕРЯ ДРУГО МЯСТО, ГОРКО ВИ! А ТЕЗИ ДВАМКАТА...ЩЕ СЕ ВИДИМ И НЕ САМО!
 


БЪЛГАРИЯ ЩЕ ПРЕБЪДЕ! ОК.ТРИЕТЕ МЕ. ГОНИТЕ МЕ! И КВО ОТ ТВА... БОРБАТА ПРОДЪЛЖАВА НА ДРУГА ТЕРИТОРИЯ

двамката ....силата ми е голяма -
енергия за триста ,няма
кой да ми я спре,
двамката ..ще ме морите,
ама не

с Дявола играете!1. jupel - https://www.youtube.com/watch?v=1RpFr6N-og0  14.01 18:53 ВИЖТЕ СИ АВАТАРИТЕ НА ПОТРЕБИТЕЛ С ГЕРМАНСКИ КРЪСТОВЕ , АЛООО, АДМИН! А МЕНЕ БЪЛГАРКАТА МЕ ТРИЕТЕ.РОСА И ПОСТОЛА ГИ ПРОКЛИНАМ ДО ДЕВЕТО КОЛЯНО И ЗАСТЪПНИЦИТЕ ИМ. БОГ СИ ЗНАЕ РАБОТАТА, НО И АЗ НЯМА ДА ГИ ОСТАВЯ.НАРУШАВАЛА СЪМ ПРАВИЛАТА, ЗАЩОТО НЕ СА ПОСТОВЕТЕ МИ ГЕРБЕРСКИ, НАТОВСКИ И ФАШИСТКИ, А БИЛИ В ЗАЩИТА НА РУСИЯ! ЗАЩОТО РАЗКРИВАТ ПЛАТЕНИТЕ ПОТРЕБИТЕЛИ НА ЧУЖДИЦАТА В БЛОГБЕГЕ. Е, БРАВО! НАИСТИНА ЩЕ СИ НАМЕРЯ ДРУГО МЯСТО, ГОРОКО ВИ! А ТЕЗИ ДВАМКАТА...ЩЕ СЕ ВИДИМ И НЕ САМО!

ПРОКЛЕТИ ДА СТЕ ,ПРЕДАТЕЛИ ЗАБЯГНАЛИ НАВЪН И ВИЕ ТУКАШНИ ПЛАТЕНИ ДРАСКАЧИ, А ТЕЗИ ДВАМКАТА СА ОБРЕЧЕНИ ДОРИ И СЛЕД МОЯТА СМЪРТ ЩЕ ВИДИТЕ КАКВО ГИ ЧАКА! КАТО КУЧЕТА, ПСЕТА ЩЕ СЕ ВЛАЧАТ ИЗ СИМЕОНОВСКИТЕ "ЛИВАДИ" И ПОЛИЦЕЙСКИТЕ "КВАРТАЛИ"

16:54 - В 15.00 МИ ИЗТРИХТЕ ДВА МОИ ПОСТА, ЕДИНИЯТ ЗАПОЧВАШЕ С -ДА ПРЕБЪДЕ БЪЛГАРИЯ! ПРЕДАТЕЛИ , ПРОДАЖНИ...ИМА ГОСПОД ,ЩЕ ВИДИТЕ!
Автор: jupel Категория: Изкуство 
Прочетен: 6 Коментари: 1 Гласове: 
1

Последна промяна: 16:58 




ОТВРАТЕНА СЪМ!
НАВЪН ОТ САЙТА ЧУЖДИЦАТА -ЦИГАНИ, КОИТО НИ ИЗБИВАТ И ИЗНАСИЛВАТ, КРАДАТ, ХРАНИМ ГИ, КАКТО И ТУРЧОЛЯТА!
НАВЪН И ЕМИГРАНТИТЕ ,КОИТО СА ПРЕДАТЕЛИ НА РОД И РОДИНА! ЗАРЯЗАЛИ РОДИНАТА СИ!
НАВЪН И МИГРАНТИТЕ, ЦИГАНИТЕ, ЗА КОИТО РАБОТИМ ДА ГЛАДУВАТ НАШИТЕ ДЕЦА
И ДА БИВАТ УБИВАНИ И ...КАКВО ЛИ НЕ!

ВСИЧКИ ВИЕ ПРОДАЖНИ...ПЛАЧЕТЕ ЗА ГРЪМ ОТ НЕБЕТЕ И 


НЯМА В ХАМЕРИКА ДА СЕ СКРИЕТЕ!

ТРЕТАТА СВЕТОВНА ВОЙНА НЯМА ДА Е СВЕТОВНА 

ЩЕ Е ОТРОВНА, ОТРОВНА, ОТРОВНА

И ЩЕ ХВАНЕ И ХАМЕРИКАТА, КАТО ТОЗИ ПЪТ НЯМА СПАСЕНИЕ ЗА ТАЗИ АГРЕСИВНА

ДЪРЖАВА, КОЯТО ПРАВИ ВОЙНИ НАВСЯКЪДЕ ,НО НЕ И НА НЕЙНА ТЕРИТОРИЯ!

АМИ КАТО ИМА ДЪРЖАВИ ГЛУПАВИ И НЕ Я ГРЪМНАТ!

А ТУК Я КАРАТЕ ЛИЧНА ИЗГОДА, ОТВРАЩАВАТЕ МЕ!

РОСА ВЛЕЗНА В ПРОФИЛА МИ, ПАК ПО ВМЕНЕ С ТОРБА С МИНУСИ, ДА СИ ГИ…ПОСАДИ В ГРАДИНАТА В СИМЕОНОФФФЦИ КАЛНОТО!

0000000000000000000000000

16:34 - 12.01 19:29 - EBI SA V GAZA ! от: tretotrol За постинг: ЩО ЗА ПОВЕДЕНИЕ НЕЧОВЕШКО? NEDOEBANA STARA BABISHKERA! MONIKA Q EBAT POVECHE OT TEBE SHTOTO NE STRUVASH 
Автор: jupel Категория: Изкуство 
Прочетен: 10 Коментари: 0 Гласове: 
ЕТО КАКВИ ИМА ТУК И ГИ ТОЛЕРИРАТ, А МЕНЕ ТРИЯТ. РУСОФИЛКА СЪМ БИЛА , ПРЕЧА НА НЯКОЛКОТО НАШИ ЕМИГРИРАЛИ И ОТ ТАМ ДИРИЖИРАТ В САЙТА КАК ДА ЖИВЕЕМ, А ЗАРЯЗАЛИ РОДИНА И НАРОД БЪЛГАРСКИ! ПРЕДАТЕЛИ И СТРАХЛИВЦИ.
РОСА, ПОСТОЛЯ...планините на България ,дето домочадието му е в Америка и върши предателство заради тях на Родина и народ, как дишате бе?! 
Хора -СЪЩЕСТВА , които са напуснали родината ,зарязали народа си, а си живуркат и препечелват с предателство дори в нета , за мене както казва П.Р.Славейков са ...ши!
САЙТА Е ПЪЛЕН С ФАШИСТИ И БЪЛГАРИ ПРЕДАТЕЛИ, МИГРАНТИ И ТУКАШНИ!

ИМА ПОНЕ ТРИ АВАТАРА С ГЕРМАНСКИ ГЕРБИ ТО НЕ НА ЕДИН ТУК! А КОЛКО АВАТАРА ИМА С БЪЛГАРСКИ ГЕРБ И ЗНАМЕ?

ПРОДАЖНИЦИ!

0000000000000000000000000000
16:25 - ДА ПРЕБЪДЕ БЪЛГАРИЯ!ДА ЖИВЕЕ РУСИЯ, СМЪРТ НА ХАМЕРИКА, НАТО И ЕС-УБИЙЦИТЕ НА БЪЛГАРИЯ
Автор: jupel Категория: Изкуство 
Прочетен: 9 Коментари: 0 Гласове: 
0

Последна промяна: 16:48 




ИЗЧЕЗВАЙТЕ ВСИЧКИ ТУРЦИ И ЦИГАНИ, ВЪН ОТ РОДИНАТА МИ!

ЕЙ, МИГРАНТИТЕ , СТОЙТЕ СИ ТАМ, ПРОДАЖНИЦИ И НЕ МИ КАЗВАЙТЕ КАК ДА ЖИВЕЯ В РОДИНАТА СИ, ЗАЩОТО ВИЕ Я НАПУСНАХТЕ, ПРЕДАТЕЛИ !

ДА ПРЕБЪДЕ БЪЛГАРИЯ, АСПАРУХОВАТА ЗЕМЯ, ДА ПРЕБЪДЕ!

ДА ЖИВЕЕ РУСИЯ! ДА ЖИВЕЕ РУСИЯ!

СМЪРТ НА АМЕРИКА И НАТО, КРАЙ НА ЕС -УБИЙЦИТЕ НА БЪЛГАРИЯ!
СМЪРТ НА ФАШИСТИТЕ!


00000000000000000000Последни 20 регистрирани посетителя

18:48 - dobrodan 
18:11 - anetta 
18:01 - blogbg 
16:57 - kolevmsk 
16:51 - rosiela 
15:25 - andrei 
15:22 - putinopitek 
12:32 - dobrodan 
12:14 - blogbg 

Дори и в писмен вид да се покаже като чат, което доста често става от хакери и програмисти пак не е доказано че е вярно.

Но едва ли големите хакери ,програмисти се занимават с злободневни теми, клюки, интриги, профили, сайтове...Те се занимават и обслужват "ЕДРИ РИБИ", банкови сметки и тем подобни.

Така че уведомявам потребителите на този сайт и самите модове и админ, че АЗ НЕ СЪМ МОЛИЛА И НЯМА ДА МОЛЯ НИКОЙ ДОРИ ЗА ДЪЩЕРЯ СИ, а то няма за какво да моля за нея .Всичко и отнеха, дори рожбата! Това което има тя СЕГА  е това което имам АЗ , друг си няма.

Лицето което е постоянно по мене  по някакъв начин - айпито ми е разбрала от  хора от Плевен, не се спира и ми е заявило, че няма да се спре докато не спра да посещавам и пея, свиря, пиша...сайтовете изобщо! Вчера 06 януари 2020 пак по нейна поръчка бе деактивиран друг мой профил в сайт , в който изобщо не става въпрос за нея! Но....трябвало да ме спре?

С полиция или в съюза на писатели и поети и тем подобни да се жалвам? О , не,  засега оставям нещата отгоре, и ще се получи, защото много и стана на тази жена, нагази яко в ЖИВОТА МОЙ , ТА И НА ДЪЩЕРЯ МИ, КОЯТО ИЗОБЩО НЯМА НИЩО ОБЩО С НАШИТЕ РАЗПРАВИИ С НЕЯ!

НО ТЯ НЯМА ДЕЦА, ДЪЩЕРЯ  И БИЕ ПО МОЯТА ДЕМЕК -ПО ЧУЖДИТЕ ДЕЦА!

Този пост не съдържа нищо обидно, просто едно обяснение и въпрос, защо си затваряте очите НЯКОИ ЗА ИСТИНАТА, нима нямате и Вие деца? Ако нямате , ще имате и ще МЕ РАЗБЕРЕТА ТОГАВА. НО ...ТОГАВА!

Дъщеря ми няма баща да я защити и не е избягал и прогонен от мене на времето, а ПРОСТО СИ Е ХАЙМАНА,БОКЛУК,БОХЕМ! НИКОЙ НЕ Е ЗАЩИТЕН ОТ ФАЛШИВ СЪПРУГ И БАЩА НА ДЕЦАТА МУ!

 

НЕКА ГОСПОД МЕ ПАЗИ-МЕН И ДЕЦАТА МИ!

И ЩЕ БЪДЕ.

А.Х.Т.sekirata cekupama



Тагове:   sekirata anita vnasiam iasnota,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jupel - https://www.youtube.com/watch?v=B8U87ylvwu4
08.01.2020 09:49
1. jupel - Това нормални хора ли са, потребители ?!
07.01 21:48
Последни 20 регистрирани посетителя

21:39 - rosiela
14:23 - apostapostoloff
10:27 - apostapostoloff
06.01 14:38 - apostapostoloff
06.01 14:20 - apostapostoloff
06.01 14:20 - apostapostoloff
06.01 09:43 - apostapostoloff
06.01 09:34 - apostapostoloff
06.01 06:30 - apostapostoloff
06.01 06:27 - apostapostoloff
06.01 06:15 - apostapostoloff
06.01 06:12 - apostapostoloff
05.01 20:23 - rosiela
цитирай

Редактирай | Изтрий
2. sekirata - НАВЛЕКЪТ
07.01 22:53
Какво е навлекът във нета?
Балон надут до спукване.

Какво е лудият във нета?

Бяс, треперене, изтръпване...

Какво е тролът, фейкът, всьо подобно?

Това проекции са на същество злобно!

Каква е лъжата в интернета

на не една жена превзета?

Голяма! Но истинна аз ще остана.


поезия А.Х.Т. sekirata cekupama
цитирай

Изтрий
3. jupel - Вие двамцата- Роса поетеса боса и ...ТАЙФАТА НЯМАТЕ ДОПИР ДО Г...МИ КАКТО ПИШЕШ ТИ, СТАРЧЕ - ИЗВРАТЕНЯК!
07.01 23:12
Вие двамцата- Роса поетеса боса и ПосТОлЯ не разбрате ли,

ЧЕ НЕ МИ ДРЕМЕ ЗА ВАШИТЕ ГЛАСОВЕ В БЛОГА МИ И МИНУСЧЕТАТА ВИ?

ВИЕ СТЕ ОТДАВНА МИНАЛИ ЧЕРТАТА И НА МИНУСИТЕ , НА ДЪНОТО СТЕ!


07.01 22:29 - Сложих ти минус само защото пишеш ...

от: anonimapokrifoff За постинг: ЗА МОЕТО ПРАВО ДА СЕ ЗАЩИТАВАМ...никога не нападам преди да са ме нападнали!
Сложих ти минус само защото пишеш глупости за русия.
Тая варварска държава винаги е нападала чужди народи, и нас окупира след 1944.
Одобри | Изтрий
06:24 - Голям, голям джумбуш стана!

от: apostapostoloff За постинг: ЗА МОЕТО ПРАВО ДА СЕ ЗАЩИТАВАМ...никога не нападам преди да са ме нападнали!
Голяма бъзикня! Страхотен гъзобрък.
Одобри | Изтрий
06:30 - Решили са да ти скъсат гъза и

от: apostapostoloff За постинг: ЗА МОЕТО ПРАВО ДА СЕ ЗАЩИТАВАМ...никога не нападам преди да са ме нападнали!
ще ти го скъсат. Защото си много нагла и наперена. Ще ти смачкат фасона на бърза ръка.
Одобри | Изтрий
цитирай

Редактирай | Изтрий
4. jupel - СЕГА ПЪК НАЛИ СМЕ КОЛОНИЯ НА АМЕРИКА и ЕС-ЗАПАДА! Изнасяме си всичко - златото, прасетата....дори и ДЕЦАТА! А вие няколкото ще отговаряте пред Дядо Боже за пред
09:46
jupel написа:
Вие двамцата- Роса поетеса боса и ПосТОлЯ не разбрате ли,

ЧЕ НЕ МИ ДРЕМЕ ЗА ВАШИТЕ ГЛАСОВЕ В БЛОГА МИ И МИНУСЧЕТАТА ВИ?

ВИЕ СТЕ ОТДАВНА МИНАЛИ ЧЕРТАТА И НА МИНУСИТЕ , НА ДЪНОТО СТЕ!


07.01 22:29 - Сложих ти минус само защото пишеш ...

от: anonimapokrifoff За постинг: ЗА МОЕТО ПРАВО ДА СЕ ЗАЩИТАВАМ...никога не нападам преди да са ме нападнали!
Сложих ти минус само защото пишеш глупости за русия.
Тая варварска държава винаги е нападала чужди народи, и нас окупира след 1944.
Одобри | Изтрий
06:24 - Голям, голям джумбуш стана!

от: apostapostoloff За постинг: ЗА МОЕТО ПРАВО ДА СЕ ЗАЩИТАВАМ...никога не нападам преди да са ме нападнали!
Голяма бъзикня! Страхотен гъзобрък.
Одобри | Изтрий
06:30 - Решили са да ти скъсат гъза и

от: apostapostoloff За постинг: ЗА МОЕТО ПРАВО ДА СЕ ЗАЩИТАВАМ...никога не нападам преди да са ме нападнали!
ще ти го скъсат. Защото си много нагла и наперена. Ще ти смачкат фасона на бърза ръка.
Одобри | Изтрий
цитирай
2. jupel - 4. jupel - СЕГА ПЪК НАЛИ СМЕ КОЛОНИЯ ...
08.01.2020 09:59
4. jupel - СЕГА ПЪК НАЛИ СМЕ КОЛОНИЯ НА АМЕРИКА и ЕС-ЗАПАДА! Изнасяме си всичко - златото, прасетата....дори и ДЕЦАТА! А вие няколкото ще отговаряте пред Дядо Боже
09:46
СЕГА ПЪК НАЛИ СМЕ КОЛОНИЯ НА АМЕРИКА и ЕС-ЗАПАДА! Изнасяме си всичко - златото, прасетата....дори и ДЕЦАТА! А вие няколкото ще отговаряте пред Дядо Боже за предателството на РОД И РОДИНА


jupel написа:
Вие двамцата- Роса поетеса боса и ПосТОлЯ не разбрате ли,

ЧЕ НЕ МИ ДРЕМЕ ЗА ВАШИТЕ ГЛАСОВЕ В БЛОГА МИ И МИНУСЧЕТАТА ВИ?

ВИЕ СТЕ ОТДАВНА МИНАЛИ ЧЕРТАТА И НА МИНУСИТЕ , НА ДЪНОТО СТЕ!


07.01 22:29 - Сложих ти минус само защото пишеш ...

от: anonimapokrifoff За постинг: ЗА МОЕТО ПРАВО ДА СЕ ЗАЩИТАВАМ...никога не нападам преди да са ме нападнали!
Сложих ти минус само защото пишеш глупости за русия.
Тая варварска държава винаги е нападала чужди народи, и нас окупира след 1944.
Одобри | Изтрий
06:24 - Голям, голям джумбуш стана!

от: apostapostoloff За постинг: ЗА МОЕТО ПРАВО ДА СЕ ЗАЩИТАВАМ...никога не нападам преди да са ме нападнали!
Голяма бъзикня! Страхотен гъзобрък.
Одобри | Изтрий
06:30 - Решили са да ти скъсат гъза и

от: apostapostoloff За постинг: ЗА МОЕТО ПРАВО ДА СЕ ЗАЩИТАВАМ...никога не нападам преди да са ме нападнали!
ще ти го скъсат. Защото си много нагла и наперена. Ще ти смачкат фасона на бърза ръка.
Одобри | Изтрий

Вие двамата да не мислите ,че ще забиете кол на тази Земя!

Последни 20 регистрирани посетителя

08:54 - rosiela
08:08 - rosiela
07:23 - anonimen65
06:29 - apostapostoloff
03.01 18:04 - apostapostoloff
03.01 17:24 - rosiela

Вие двамата да не мислите ,че ще забиете кол на тази Земя!А ти ,жено, НЯМАШ ДЕЦА и що да те боли ,не си и българка, явно.

А това нормално ли е ?


Последни 20 регистрирани посетителя
14:23 - apostapostoloff
10:27 - apostapostoloff
06.01 14:38 - apostapostoloff
06.01 14:20 - apostapostoloff
06.01 14:20 - apostapostoloff
06.01 12:50 - sekirata
06.01 12:48 - sladkotojelanienap
06.01 12:47 - sladkotojelanienap
06.01 09:43 - apostapostoloff
06.01 09:34 - apostapostoloff
06.01 06:30 - apostapostoloff
06.01 06:27 - apostapostoloff
06.01 06:15 - apostapostoloff
06.01 06:12 - apostapostoloff
цитирай
3. sekirata - Съвсем излезна из релси тази Симеоноффка...
09.01.2020 11:17
Копукова, стига си драсакла несмислени текстове на уж песнички,
които нито ги свириш, нито пееш, но се дракаш с мене и дъщеря ми, защото си нямаш дъщеря ,нещастнице и ще си умреш от злоба!
цитирай
4. jupel - https://www.youtube.com/watch?v=B8U87ylvwu4
26.01.2020 09:47
https://www.youtube/watch?v=B8U87ylvwu4
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5320073
Постинги: 6086
Коментари: 3244
Гласове: 28832
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930