Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2021 18:58 - КАКВО ЛИ ОЩЕ СИ ДЪЛЖИМ?!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 180 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 03.01.2022 21:08




image

поезия А.Х.Т. sekirata cekupama 




Що да се надувам?

.. що да съм ти скъпа?


не се надувам,

но знам колко струвам,

знам че съм ти леля

бедна без "каделя"

нещастна и прокажена

не мамена,не лажена,

но карма зла,завист и злоба,

мори ме, болка е , прокоба!



поезия А.Х.Т. sekirata cekupama


sekirata Edin suvet .....


Във връзка с аферата "Хемус" са разпитани двама министри от Герб.

И не само това,но явно Гешев засега е цялата власт у нас. Так сме се подредили, но ще му е довреме властта.

Долу Герб!

И клетвите, магиите, психарските похвати на някои няма да спасят Борисов, Гешев и цялата им шайка.

Герб ги няма..вече, слава Богу

 

 

 Където ти видят очите?

Един, два и триж,

проклинайки мене и дните,

в които се в мен припозна.

роса не си, а си ...слана!

Та така аз вече те питам-

Накъде ще вървиш?

Глупава?

Не, не си глупава.

Ти си наивна,

но не и силна.

Тук има път,

пътища много,

но си избрала

най - късия,

не да летиш,

а по моите клавиши

ти да пълзиш!

Егоисти били сме,

вярно, но днес,

кой не е егоист,

кой не е в стрес?

Виж за актриса

не всяка я бива,

нито за красива

напудрена "слива".

Това го премълчаш,

а ловиш се в мене-

от сума време!

Е, римата става,

но не се получава

смисълът, драга!

Ботушът те стяга.

Да бъдеш нещо

искаш, не можеш,

остани си с мерака

че можеш…

 

поезия А.Х.Т. sekirаta cekupama 




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5315132
Постинги: 6086
Коментари: 3244
Гласове: 28828
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930