Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2022 20:17 - NewRedDragon, СПОКОЙНО ЛИ СПИТЕ,КАТО МИ НАПРАВИХТЕ МАСА ВАНДАЛЩИНИ? -долу Герб и ДПС вън от парламента!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 122 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 03.04.2022 11:52


"Ще я има ли България" заради който изтриването на мои профили и постове не се спира ужким от този профил NewRedDragon и уж от kaldata навсякъде е видял в него типичният турчин с бяла риза и стиснат юмрук ,заканите му към мен-бяло на черно и всичко с което възхвалям България, и искам да я има,но...ДПС И ГЕРБ -здраво ни държат с акъла на Доган в пипалата си.


ДОЛУ ГЕРБ!  ДПС ВЪН, А БЪЛГАРИЯ ВЪН ОТ НАТО И ЕС!

Не можем да бъдем като сърбите ли, самостоятелни, независими?

И защо ?Когато САЩ ПУСКАШЕ БОМБИТЕ НАД СЪРБИЯ ЕС И НАТО, И ВСИЧКИ

МЪЛЧАХТЕ, А СЕГА ПУТИН ВИ КРИВ,ЧЕ ИСКА ДА УБИЕ ЗАВИНАГИ НАЦИСТИТЕ

,ФАШИЗМА ,хем германците имат урока...Путин СПРЯ ДОРИ КОВИДА.? Та ето една

нацистка ...или чалма-



NewRedDragon, СПОКОЙНО ЛИ СПИТЕ ,КАТО НАПРАВИХТЕ МАСА ДОКЛАДИ срещу

мени профилите ми,,ХАКЕРСТВА, ВАНДАЛЩИНИ? ТАКА ЩЕ ДОКЛАДВАМ И АЗ ЗА

ВАС ПРЕД ГОСПОД,ГОРКО ВИ!

 

Тези пръстенца, с които пишете докладите си срещу мен в цял интернет , добро няма

да видят ще се сетите за мен един ден, когато се СРИНЕТЕ ТОТАЛНО. Гнусота! 

 

ЩЕ се удавите в щастието си обвито в жалби и доклади срещу такива като мен и

 

дано е по- скоро,докато съм жива да го видя ,всичко знам. Разбрах. 

 

...с тези парички -свещички

 

"новогодишни тогава

 

ще гледаме нечий срив,

падение -"слава".

 

 

NewRedDragon 7216

 

публикувано преди 2 часа

 

 Ти и идея си нямаш колко жива сила и техника на USA има на тази територия бг. И

така ще бъде - какво ще става го казва USA, не ти! А война трябва да има за да се

движи индустрията. И ествествено, тези войни трябва

да са извън нашата територия САЩ."

 

Аз , една бабичка ,казвам нещо за войната , я, се чуй..

търсиш под вола теле, всъщност ти преча  не с политиката!

 

Много грешиш, войните ....

 

вече са в "нашата" територия 

 

и Господ всеки момент ще  прати "хабер"

 

на предателите и извергите!

 

Наричаш българската територия "ТАЗИ"

 

ПОВЕЧЕ ОТ ЯСНО Е КОИ СТЕ "ВИЕ"

 

и в безсилие ми триете постове, профили....

и когато умирам ще се моля Господ да изтрие

от Земята всичката тази пасмен .

 

Като съм "бабе" защо Ви е страх от едно бабе,

та пускате вандалщини,хакерства, доклади, жалби

и всякакви мизерии в ход ..да, срещу едно "бабе"?!

 

ЗАЩОТО СЪМ ПРАВА, ИСТИНАТА -ГОЛАТА ИСТИНА!

 

NewRedDragon  7096публикувано преди 4 часа

  Много грешиш, бабе! Борисов просто гледа сеира на сегашните и къта парата, която

ще трябва за да се върне. ОК - сгрешихме с простия кирчо - ще върнем Борисов -

просто е! Естествено, ако той иска - кандидати има " 
NewRedDragon

NewRedDragon  6995

 публикувано преди 19 часа

 

 На Гешев, очите са отворени - вярвай ми. Скоро ще разбереш,

че такива червени кратуни, като дамаджанков ще изчезнат."


А аз питам: А такива анонимни цървули нечии ,дали ИМАТ трайност?

 

ЗАЩО ТОЛКОВА С МЕН

КОНТАКТУВАТЕ, ПРОФИЛЧЕ, НАЛИ

СЪМ БАБЕ, НАЛИ НЕ СЪМ ОПАСНА?!

ЗАЩОТО  НЕ МОЖЕТЕ  ДА РЕЧЕМ

СРЕЩУ ПУТИН, А С ОБИКНОВЕНИ

СТАРИЦИ В НЕТА СЕ

"ЗАДОВОЛЯВАТЕ" . 

ПАДЕНИЕ СИ Е ВАШЕТО!

 

Само за смърт и вандалщина чувам и

виждам от този профил,

знае се кой е ...

 

не напразно модове от калдата ме

предупреждаваха, но това не е

достатъчно ,сайтовете, медиите

Са ЗАРАЗЕНЕНИ ,НЯМА ЛЕЧЕНИЕ!

 


Не искам никой да мисили, че съм смазана,нищо че съм както казва изв..."едно бабе"

Но като се е стигнало да се идва чак в Плевен, да се вандалства над дома ми-палеж

на на стъпката пред вратата ми, натиск меко казано

над децата ми и мен, нека се стигне и дотам,

 да се върне стократно

това откъдето идва.

 Коя съм аз да го кажа ли?

 Природата го е казала и доказала.

 Рано или късно бумеранга  е сигурен

за моите насилници!

 Самозабравихте се

и следва  тотален срив.


Българите сме ...продажници и злобари,

ами нема да ни има, такъв народ изчезва,

защото добрите мълчат и си траят.

 На злобата и завистта не мога да угодя!

 Всеки да си ... в пашкула.


Не гледайте броя на постовете в блога ми,че са хиляди. Те не са пълни ВЕЧЕ,защото ми е изтрит профила с клипове в ютуб.Знаете че постовете ми са най-вече клипчета и то от този -изтритият ми профил.А защо правя всичко на клипове познайте.От чудо.Преправяха се цели изрази,думички от мои стихове под които си пиша името .Ето пример -"самоизбралите" -самозваните! Нямах избор освен да качвам стиховете си на клип,а за разнообразие не, а за да спрат да ме дракат едни и същи за поезията и прозата ми започнах с песни -пиано,акордеон и то с много много голям репертоар.Тогава ПАК ПРЕЧА!? А погледнете какви профили се държат ,с какви постове-ужас! Едно изречение -пост, една снимка при това чужда -пост, не една клюка -пост, цинизми бол, но не се разрешават на всеки?!

Знам със сигурност кои са, кой е лидерът и един кош доклади срещу мен.

Питам жалбоподавателите:с това ще станете ли по-известни,  по-красиви,по- можещи,

по-млади,  по-добри,мисирките, амазонките туркините ,ромките,дрогираните и пияните

по сайтовете ,пияни без алкохол и не само в женски род!?



https://www.youtube.com/watch?v=VVeOJJwyt_w

sekirata Kato vsichki zemni hora pravia greshki


Моята грешка е ,че се доверих на човешкия разум, съвест ,но явно сгреших !


Животните в много случи са по човеци. Много малко са свестните хора навън и  у нас,

много малко ,при това свити,изплашени и самоубиващи се.



A.Х.Т.  sekirata cekupama 

Ето, ти му казваш че го не искаш ,то ти се навира.Не те одобрява, а се вре  и те чете, пщо не и краде-Резил за поетичнота и журналистическо съсловие,драги!
 

Последни 20 регистрирани посетителя 10:20 - rosiela



 






Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5360625
Постинги: 6091
Коментари: 3244
Гласове: 28840
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930