Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2022 05:53 - КАК ИСКАМ
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 154 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 19.09.2022 23:30


 не можах да си намеря стиха...ето какво има в този пост в търсачката,  която явно за мен не работи и то за някои мои постове, кои точно досетете се


https://sekirata.blog.bg/izkustvo/2022/09/17/.1811411

И ТО В ИЗКУСТВО ЩОТО ПОД ЗАГЛАВИЕ НА ПОСТ СТИХОВЕ Е КАЧЕНА  МОЯ ПЕСЕН -НАРОДНА .

ЗАЩО ИСКАТЕ ДА МЕ ИЗКАРАТЕ  НЕАДЕКВАТНА1

ЗАЩОТО ВИЕ НЯКОЛКОТО СТЕ ТАКИВА?!


https://www.youtube.com/watch?v=9xaq6CazcPc



sekirata Kak iskam


https://www.youtube.com/watch?v=D1VfCWVzSvI

31.03 14:23 - КАК ИСКАМ

 

автор: sekirata категория: Изкуство

прочетен: 29 коментари: 0 гласове: 3

 

защо стихът ми липсва от сайта поне търсачката дава така, само заглавието и таговете на поста се показаха,а вътре народна песен

 

и после аз съм била такава онакава,

 

кои са злобарите и манипулаторите ?!

 

 

ВАНДАЛИ!

 

СЪЩОТО СЕ ОТНАСЯ И ЗА СТИХЪТ МИ ИЗКЛЮЧЕНИЕ И НЕ Е САМО ЗА ТЕЗИ ДВАТА МИ СТИХА-явно доста имам добри,щом изчезват и се налага да редактирам от заман време назад не само. Снимката също не излиза....

 

и не сте само тук

 

....................а после що повтарям постове?!

 

и при влизане в профила си

след като изпиша име-sekirata

 

остава интревал ...без да го правя аз трудно се и маха

 

и така докато ме блокира

 

СМЕШНО Е ,

ЖАЛКО Е

ЗА ГРУПИЧКАТА ВАНДАЛИ ТУК

 

САМО ВЛЕЗНА ВСЕ ПАК И ЗАПОЧНА ДА ПУСКАМ ПОСТ И ВДЯСНО

МЕ СЛЕДВАТ МИСАНА И КОПУКОВА

 

що за НАВЛЕЦИ

ЗА МЕНЕ СА МЪРТВИ няколкото тук

 

 

същото се отнася и за този ми стих-

 

22.09.2021 23:58 - ЛЮБОВ НИ Е НУЖНА

 

автор: sekirata категория: Поезия

прочетен: 455 коментари: 0 гласове: 5

последна промяна: 06:36

 

 

наистина просташко е така като криете МЕН ДА ОСТАНЕТЕ ВИЕ-ЗНАЕТЕ КОИ СТЕ

 

но съм сигурна че преди това го копнете

отврат










Гласувай:
3



1. sekirata - https://www.youtube.com/watch?v=yTxBeSLol7Y
17.09.2022 05:55
31.03 14:23 - КАК ИСКАМ

автор: sekirata категория: Изкуство
прочетен: 29 коментари: 0 гласове: 3

защо стихът ми липсва от сайта поне търсачката дава така, само заглавието и таговете на поста се показаха,а вътре народна песен

и после аз съм била такава онакава,

кои са злобарите и манипулаторите ?!


ВАНДАЛИ!

СЪЩОТО СЕ ОТНАСЯ И ЗА СТИХЪТ МИ ИЗКЛЮЧЕНИЕ И НЕ Е САМО ЗА ТЕЗИ ДВАТА МИ СТИХА-явно доста имам добри,щом изчезват и се налага да редактирам от заман време назад не само. Снимката също не излиза....

и не сте само тук

....................а после що повтарям постове?!

и при влизане в профила си
след като изпиша име-sekirata

остава интревал ...без да го правя аз трудно се и маха

и така докато ме блокира

СМЕШНО Е ,
ЖАЛКО Е
ЗА ГРУПИЧКАТА ВАНДАЛИ ТУК

САМО ВЛЕЗНА ВСЕ ПАК И ЗАПОЧНА ДА ПУСКАМ ПОСТ И ВДЯСНО
МЕ СЛЕДВАТ МИСАНА И КОПУКОВА

що за НАВЛЕЦИ
ЗА МЕНЕ СА МЪРТВИ няколкото тук


същото се отнася и за този ми стих-

22.09.2021 23:58 - ЛЮБОВ НИ Е НУЖНА

автор: sekirata категория: Поезия
прочетен: 455 коментари: 0 гласове: 5
последна промяна: 06:36


наистина просташко е така като криете МЕН ДА ОСТАНЕТЕ ВИЕ-ЗНАЕТЕ КОИ СТЕ

но съм сигурна че преди това го копнете
отврат


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5310942
Постинги: 6085
Коментари: 3244
Гласове: 28819
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930