Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2023 07:13 - НА СЕКИРА НЕ СЕ ПОСЯГА ТОКУ ТАКА...
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 3966 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ТИ ИЛИ КОЙТО  И ДА Е ТАМ  В ТВОЯТ ПРОФИЛ ЩЕ МИ КАЖЕШ ДА НЕ ПИША В ИНТЕРНЕТА , ДА МЕ ОТКАЗВАШ ОТ ИНТЕРНЕТА БЕЗ ДА ПРОБИРАТЕ СРЕДСТВА...ТАКА ЛИ?! ЩЕ МИ ПРАВИТЕ КИБЕР ТОРМОЗ , А САЙТОВЕТЕ ЩЕ СЛЕДВАТ ВЪНШНА ПОЛИТИКА ...БРАВО БЕ, БЪЛГАРИ!

ВИЖТЕ ХОРА, КА СЕ ЯДЕ И С ДРУГИ И И Я НЪТЪРПЯТ ДОРИ СИ ПОМПИ ПОСТОВЕТЕ ....О, НАМЕРИЛА СИ МАЙСТОР!


00:03 - ПЕРСПЕКТИВА ЗА НОВА КИЛИЯ

И ЩЕ МЕ ЗАПЛАШВАШ СЪС КИЛИЯ,
ТИ ЗАЕДНО С ОНИЯ
ДЕТО ТИНЯ ГАЗИТЕ
И КАДЪРНО ГОНИТЕ И МРАЗИТЕ,
всичко срещу вас ще се обърне,
Божията милост мене ще обгърне!


00:50 - ЗООПОЕЗИЯ автор: rosiela категория: Забавление   image
прочетен: 75 коментари: 0 гласове:  3
последна промяна: 00:51
 
 МОЛЯ ТЕ, ОПИТОМИ МЕ!

imageimageimageimageimage беше сряда когато се видяхме за пръв път а на другия ден в четвъртък той започна да ме опитомява тогава изобщо не го разбирахме което не значи че не се случва ние много неща не разбираме предварително (да си имам и интуицията дето изключва винаги в най-важните случвания!) той сега казва че е бил наясно от първия поглед но разбира се че играе – ясно му е било друг път ох да ухажване ох да небрежен флирт ох да всичко по ремарките по които сме свикнали да го правим защото и любовта е заучено положение което е променлива величина но това не й пречи всеки път да е за пръв път и да си мислиш че е за последен… ти си ми първата и последната любима казва ми и когато се смея а да бе пояснява – т а к а в а любима такава никога не съм имал и никога няма да имам каквото и да се случи разбира се че всяка любов е различна и нищо никога не се повтаря но защо да го вземат дяволите ми е толкова хубаво да ме опитомява… (ако може цял живот ако може още сто живота винаги в сряда защото нямам нерви и сили да чакам чак до четвъртък)

© Margarita Petkova #БелитеМиНощи





Последни 20 регистрирани посетителя
00:39 - rosiela



Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5314186
Постинги: 6086
Коментари: 3244
Гласове: 28828
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930