Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2022 20:11 - БЪЛГАРИЯ ЛАВА ЩЕ Я ЗАЛЕЕ ЩОМ ЗА НАРОД НИКОЙ НЕ МИЛЕЕ!
Автор: sekirata Категория: Политика   
Прочетен: 223 Коментари: 1 Гласове:
6



 от юли 2012 става все по-зле и по-зле

български народ го умъртвяват, природата ни загива,

дупедавщина и гъзоугодничене


Журналята, политиците,спрете се да говорите , да правите интервюта, предавания, канали....спрете се , само се лае ,а нищо на лице не се прави


Мисирките, тези пари ,които взимате да говорите и правите каквото Ви кажат 

ще Ви излезнат през носа един ден

дори и да избягате от България 

Ще си потроша и този телевизор ,Бога ми не мога да Ви слушам и все мъдрувате ,говорите ,приказвате...гнусота -

НИЩО НЕ СЕ ПРАВИ,
НИЩО,

САМО СЕ ЛАЕ И КРАДЕ
КРАДЕ НА ПОРАЗИЯ!

ЕДНИ И СЪЩИ  УПРАВЛРЯВАЩИ САМО СИ СМЕНЯТ БОЯТА И ИМЕНАТА, ПРОДАЖНИЦИ СА.

АМАН ПИСНА МИ ОТ ПАРТИИ, ОТ ПОЛИТИЦИ,
ОТ ИЗБОРИ, АКО ТОВА СА ИЗБОРИ .

Писна ми и във виртуала от хакери, изнудвачи, тролове, платени драскачи на хонорар, от помпене на едни и същи и висящи на първа...отврат
от интриги и шуробаджанащина!!!!!!!!!!!



Как не се спряхте?!

Е,ДА, ГОСПОД ВЕЧЕ ЩЕ НИ СПРЕ, ВРЕМЕТО ДОДЕ.

За завършек-

не искам вече да чета вестници,не искам медии продажни са и ме гадят, не искам

...това което правят с нас да го търпя повече ,писна ми....имам решение, но не е само за в интернета.
И интернета е купен и телевизиите , а уж били национални...о,не не се търпи!


https://www.youtube.com/watch?v=XrE3N8kHlCE

sekirata Stadoto bulgarsko



https://www.youtube.com/watch?v=HZqBbGynZjk

sekirata Pojar plamna













Гласувай:
6



1. sekirata - https://www.youtube.com/watch?v=qoBd3WDgOT0
19.07.2022 03:18
ДА МУ ИЗЧИСТЯТ ИМИДЖА
СТАВА, КАТО ЗА ПРЕД ......ОВЦЕ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5312403
Постинги: 6085
Коментари: 3244
Гласове: 28823
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930